Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 27.03.09 10:09
|
|
|
2 küsimust ühe vana teema kohta ja A8 rihmavahetuse kohta.
Niisiis, ükskord käis foorumis selline teema läbi, et keegi oma c4'jal (avant oli) tahtis vahetada pidurikettad. Aga tuli välja et tal oli mingi
S-line pakett autol. Ja siis arutati edasi, et mis tal veel S'i oma on. Auto oli kas A6 või 100 ja diisel. Küsimus ongi selles, et kas keegi suudaks
selle teema üles leida, mina igatahes ei leidnud peale ca kahte tundi otsimist.
Ja teine küsimus, et mul mootori õpetaja rääkis, et A8'sal tuleb rihmavahetuseks eemaldada terve esiots koos küljetiibadega. Selle jaoks pidavat
olema mingi spets pukk. Kas see jutt vastab tõele?
Ardo
|
|
|
|
--jaska--
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.09 10:12
|
|
|
No a6 sama lugu.ainult tiibasid ei pea ära kakkuma.
jama on veel selles et a6 genekatki kätte saada pead sa terve auto esi otsa laiali kakkuma.
kui remont välja jätta siis audi on üks kuradima hea auto
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 27.03.09 10:21
|
|
|
Noh, sellega olen ise ka kokku puutunud, et esiotsa peab laiali võtma, aga et tiivad ka ja veel mingi spets pukiga. Minu meelest tuleb ikka tükk-tükk
haaval lammutada.
Aastakäiku ei oska öelda, kuigi arvan, et D2 kere, kuna klassi ees seisab üks selline mõnikord. Lihtsalt kerge seostamine.
Ardo
|
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 27.03.09 10:43
|
|
|
Suured tänud!!! Just see teema oligi.
|
|
|
|
--jaska--
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.09 13:03
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 27.03.09 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: --jaska--
no jupp aaval just laiali ei pea kakkuma.
vähemalt a6 käib terve esi osa ühes tükis ära. ainult juhtmed ja lõdvikud tuleb lahti ühendada |
Kas kõnealune A6 on C4 v uuem?
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 27.03.09 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Noh, sellega olen ise ka kokku puutunud, et esiotsa peab laiali võtma, aga et tiivad ka ja veel mingi spets pukiga. Minu meelest tuleb ikka tükk-tükk
haaval lammutada.
Aastakäiku ei oska öelda, kuigi arvan, et D2 kere, kuna klassi ees seisab üks selline mõnikord. Lihtsalt kerge seostamine.
Ardo |
D2 kerel ei tule h.rihma vahetuseks esiotsa maha võtta, rääkimata tiibadest.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 27.03.09 16:33
|
|
|
Aga kuidas on uuemate keredega?
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 28.03.09 16:19
|
|
|
enamvähem teemasse jutt:
ka Audi V8l ei tule rihmavahetuseks stangesid eemaldada, küll aga ventikad jms asjad välja kiskuda ja hiljem tagasi panna. Eks see paras günekoloogia
ole, aga hakkama saab.
|
|
|