B4 puhul ei soovita vahetada ainult õõtsa pukse kuna lahti tuleb kiskuda üpriski palju siis tasuks ka muud tööd kohe ette võtta. Kontrolli üle siis:
esimesed piduri klotsid,
kondid,
rooliotsad,
veovõlli tolmukatted,
amortisaatori tolmukatted,
amortisaatori padjad ning tugilaagrid.
Need siis põhilisemad asjad mis kipuvad seal kuluma ning vahetust vajada võivad, kuna töö maht suureneb teiste asjade arevlt vähe, siis ei muuda ka
töö hinda eriti. Samuti pärast neid ettevõtmisi tuleb teha ka sillaregull ning kui plaanid suvekaid alla panna siis ka rehvi/velje tasakaalustus.
Soovitan otsida kohta kes suudab kõiki neid asju teha ning ise nt forsist minna võtta varuosad.
Ise ei lasknud küll Tallinnas teha, kuid saan soovitada head töökoda jüri lähistel, kus vajalikud vahendid olemas ning kogenud mehhaanik su auto
kallale lastakse, mina jäin sealse tööga väga rahule ning küsiti kogu eelmainutud juppide ning lisaks veel esimeste piduri ketaste vahetuse eest 5,5h
tunni eest, töötund oli viimati(sügisel) 250.-/h(hind sisaldas ka sillaregulli ning lasti ka kõrvalt jälgida mis su autoga tehakse)
PS: ei ole urgas, igapäevaselt tegelevad DHL masinate hooldamisega.
Huvi korral U2U, otsin numbri sulle.
|