Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
postitati 16.03.09 19:05
veakood 18159 Supply voltage too high
Laadimispinge autol 15,7 V aku pealt mõõtes ja voltmeetril seier põhjas. Kui gaasi anda läheb suur punane hüüumärk põlema ja abs ning veojõukontroll
väljas. Aku tuli ka põleb. Kui mitmed suuremad tarbijad järele panen, on pinge ilusti tiba alla 14 ja aku tuli ka kustunud või põleb tumedamalt.
Mõistus otsas. Pingeregulaator ei tohiks ju sellist pulli tekitada, et liiga kõvasti laeb. Eelnevalt pole probleeme olnud.
Viimasel ajal on tehtud töödest tiptronicut mõnuga mitu korda remonditud. Kas kehvalt ühendatud massijuhe võib sellist pulli teha?
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
postitati 16.03.09 19:18
Pingeregulaator tekitab neljandikul juhtudel just sellist pulli, et laeb üle.
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
postitati 16.03.09 20:32
Siis kui pingeregulaator lahkub oma tööposti otsast, just siis selline jama tekibki. Juhul kui sa pead autoga liiklema, siis sinuasemel ma eriti
pöördeid ei kasutaks...(pakun, et pinge võib kuni 16-17 V peale ronida)
PLUS TDIDie Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.6% - SQL: 77.4%]