Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9TDi 1z probleem (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 4431)
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.09 16:24 Tsiteeri
1.9TDi 1z probleem



Vea koodid:
3 Faults Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

Boost ei tõuse üle 0.5bari, jõudu ei ole (100km/h jõuab väga aegalselt)
Kui n75 pistiik lahti yhendada või wg ots lahti ühendada tõuseb boost ilusti üle 1.2bari, aga teeb fuel cuti (kütuse kogus vagis kukub25 ühikuni 38 pealt) ja kiirus ei tõuse enam kuniks gaas lahti lasta ja uuesti vajutada. N75 tigiseb tühikäigul ja ei toimeta nii nagu peaks.
MAP andurile peale puhudes u 1.5 bari näitab väljund pingeks ilusti 5v, tühikäigul on 2.3v
MAF'i vahetus proovitud, näidud muutusid realsemaks teise pealt võetud mafiga kuid peedünoga ei tunne vahet.
Turbo käis taastuses, andurid ja torustik puhastatud, EGR puhastatud.
Rõhu leket ei ole.
Kütuse filter, õhu filter vahetaud, õli vahetatud filtriga ca 3000km tagasi. Kütuse torustik puhtaks puhutud, pagi sõel kontrollitud, märgid paigas (süüte nurka ei ole kontrollinud)
Tuntavalt on boost taga alles peale 2500rpm'i

Proovin kõigepealt ilma DIA'ta hakkama saada ehk mõni klubiline on olnud sarnase probleemi ees. Vea koodid tulevad tagasi peale kiirendamist 1.2.3.4. käiguga.

Edit: Süüde on paigas nüüd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.09 18:20 Tsiteeri


Alusta pedaalide all olevatest lülititest.
Arvutiga näeb ka kuidas toimetavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.09 18:35 Tsiteeri


See esimene kood mind ausalt öeldes ei huvitagi väga. Lihtsalt kopeerisin kõik koodid mis andis ja mis tulid korduvalt tagasi. Esimene kood kaob ära natukese ajapärast, aga ei ole süvenenud ka sellesse. Ehk tõesti lüliti kuigi pedaali liigutades ei kao kood ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 15.03.09 18:54 Tsiteeri


00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

Tundub nagu oleks sul probleem sisselaske surveanduriga või rõhulekke laadne asi. Solenoidid pole kinni jäänud, pinge ikka tuleb pistikkusse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.09 19:30 Tsiteeri


Survet kontrollib MAP ja see töötas Leket ei olnud.
edit. N75 töötab pinget peale lastes, aga teeb ka seda tühikäigul (klõbiseb) ning vahel ka siis kui süüde sees on ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.09 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliban
See esimene kood mind ausalt öeldes ei huvitagi väga. Lihtsalt kopeerisin kõik koodid mis andis ja mis tulid korduvalt tagasi. Esimene kood kaob ära natukese ajapärast, aga ei ole süvenenud ka sellesse. Ehk tõesti lüliti kuigi pedaali liigutades ei kao kood ära.


Kahju et ei huvita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wahtra
huviline

Avatar


Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a

postitati 15.03.09 20:25 Tsiteeri


kuna siin juttu samast veakoodist, mis minulgi, siis tunneksin huvi, mis see tähendab, ja mida peaksin kontrollima või ette võtma.

00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Audi A6 2.5 TDI 110kw

Kõik nõuanded on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.09 21:23 Tsiteeri


http://wiki.ross-tech.com/index.php/00575


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.09 05:26 Tsiteeri


Tsitaat:

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses


Siit tekib küsimus et mismoodi siis N75 peaks toimima? On silma jäänud kuskilt lugedes et peaks tiksuma, aga kuna siis, kui tekib ülerõhk? Voolikud on ühendatud õieti (proovitud ka teist pidi), juhtmed taga kõikidel asjadel.
Kuidas veenduda solenoidi töös?


Tsitaat:

Kahju et ei huvita.


Kui tead kuidas lahti saada veast täpsemalt siis võid ju öelda, sest hiljem pean ka sellest vabanema ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.09 09:13 Tsiteeri


TDI Timing Checker
Uurisin süüdet ja vasutseks sain "timing within spec but slightly retarded" ehk sinise ja punase joone vahele jääb.

edit. Nüüd on süütenurk ka nii paigas kui üksi saab panna :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.09 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Kahju et ei huvita.


Kui tead kuidas lahti saada veast täpsemalt siis võid ju öelda, sest hiljem pean ka sellest vabanema ju.



Mõnikord on vaja ainult reguleerida.
Kui seal viga on siis võid korralikust sõidust ainult und näha.
Korras autol vajutad sõiduajal gaasi ja õrnalt pidurit siis näed kuidas igasugune minek lõpeb.
Püsikiirus ka ei hakka selle probleemi puhul tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.09 16:08 Tsiteeri


Lüliti töötab, piduri tuled töötavad, viga ei kadunud ära kui ühendasin otse kokku. Ühesõnaga vahel tuleb kohe tagasi vahel mitte. Otsin edasi viga.
edit. kui on ainult süüde sees siis viga ei ilmne, ainult töötava mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.09 19:12 Tsiteeri


Viga oli ajus tekkinud nn. "külmjootes" ehk siis üks ühendustest oli lahti tulnud plaadi küljest. Selle jootsin ära ja kadus veakood mis väitis, et MAP-i B+ on vahelduva eduga olemas. Selle tulemusena hakkas ka tööle korralikult N75 klapp.
Endiselt jääb kummitama siis esimene kood mis on seotud piduripedaaliga. Pistikud, juhmed sai üle vaadatud veel üks kord ja ei jäänud silma midagi kahtlast. Autol on autocheck ja see nõuab süüte sisse keeramisel või käima panemisel vajutada pidurit veendumaks piduritulede korrasolekut. Ehk see viga tuleb kuna ei vajuta alati kohe pidurit ja peale mingit aega lööb veakoodi.
200ne MAP jõuab 5voldini 1.083 bari juures ehk siis sunnitakse N75 ennast liigutama alles.
Samas on veel segane ka MAF-i õhukogused mis ei vasta netist leitutele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kivialune
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.09 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Kahju et ei huvita.


Kui tead kuidas lahti saada veast täpsemalt siis võid ju öelda, sest hiljem pean ka sellest vabanema ju.



Mõnikord on vaja ainult reguleerida.
Kui seal viga on siis võid korralikust sõidust ainult und näha.
Korras autol vajutad sõiduajal gaasi ja õrnalt pidurit siis näed kuidas igasugune minek lõpeb.
Püsikiirus ka ei hakka selle probleemi puhul tööle.


Mitu lülitit sellel autol piduripedaalil on?



Aga viis pluss calibanile, et ei huvita:D


5291327
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Caliban
huviline



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.09 09:56 Tsiteeri


Siis kui tegelesin mootoriga ei huvitanud mind se probleem kuna ei tundub eriti loogiline piduri, rõhu ja kütuse seos.
Piduripeaadil all on piduritule lüliti. Sellest pidri jamast ei oska midagi arvata enam. Mõnikord on viga kohe sees kui käima panna mõnikord tuleb poole sõidu ajal. Eks kevadepoole kui soemaks läheb siis võtan armaturi muul põhjusel välja ning eks uurin siis mis jama temaga on:)

Edit: Mõõtsin uuesti MAF-i näidud üle nii endal(650 mg/r) kui teise(847mg/r) auto omadega ja selgus et siiski MAF on ka vaja välja vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.03.09 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliban
Siis kui tegelesin mootoriga ei huvitanud mind se probleem kuna ei tundub eriti loogiline piduri, rõhu ja kütuse seos.
Piduripeaadil all on piduritule lüliti. Sellest pidri jamast ei oska midagi arvata enam. Mõnikord on viga kohe sees kui käima panna mõnikord tuleb poole sõidu ajal. Eks kevadepoole kui soemaks läheb siis võtan armaturi muul põhjusel välja ning eks uurin siis mis jama temaga on:)

Edit: Mõõtsin uuesti MAF-i näidud üle nii endal(650 mg/r) kui teise(847mg/r) auto omadega ja selgus et siiski MAF on ka vaja välja vahetada.


Sinu rahustamiseks võin öelda, et kolmandikul autodest näitab seda piduripedaali lüliti viga ja kõik nad sõidavad.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.09 22:03 Tsiteeri


Brake pedal position determined by F and F47
The switch supplies the "brake actuated" signal (redundant
system) for safety reasons.
This is monitored by the control unit. In addition, the two
switches use these signals to check the accelerator position
sender (plausibility).
This prevents the brake being applied at full throttle for
example.
Substitute function
If one of the two switches fails or if the switches are not
set identically, the system activates an emergency running
program which intervenes in fuel regulation.
Note: The two switches must be set in such a way that their shift points
are identical.
A precise adjustment according to the Workshop Manual is
therefore necessary.


Clutch pedal position determined by F36
Engine shudder suppression is a convenience function of
the quantity control. To suppress engine shudder, the
control unit needs to know whether the clutch is engaged
or disengaged.
When the clutch is engaged, the injection quantity is
briefly reduced.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 24.03.09 07:26 Tsiteeri


Õhukulu näidu viskab tavaliselt ka siis üles kui EGR ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 24.03.09 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
Õhukulu näidu viskab tavaliselt ka siis üles kui EGR ei tööta.


Oskad äkki täpsustada kuidas EGR töös veenduda. Mis ajal ta neid gaase seal keerutab.
Endal oli eelmine omanik selle pimedaks teinud(vaakum pimedaks ja plekktihend vahel).
On selles õhumassi muutuses mingi loogiline seletus kah, olen ka ise sama juttu kuulnud et EGR võib seda põhjustada, aga loogilist seletust asjale ei suutnud välja mõelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 24.03.09 10:26 Tsiteeri


Arvutiga saab teoreetiliselt "output testiga" katsetada seda klappi küll. Saab ka ilma, kõigepealt tuleks klapp ära puhastada tahmast, pimedad eest võtta, proovida niisama klapp küljest, vaakum järgi kas klapp liigub ja kui liigub siis kas tõrgetega või ilma. Siis tuleks veenduda, et autol endal oleks vaakum olemas.
Arvutiga vaadates, õhukulu näit peaks jääma tühikäigul sinna 280-300 piiresse minuteada.
Klapp peaks avanema koormusel. Ühtemoodi peaks saama veel katsetada, nimelt hoiad pöördeid ühtlaselt nt 2000 peal, olles enne lahti võtnud vaakumvooliku klapilt või pigistanud selle näpitsatega kinni ja kui nüüd vaakum peale lasta klapile ehk kui klapp avanema peaks, peaks mootori pöörded natukene langema ~100...200 võrra. See eeldab, et väljalaskes ei ole lekkeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 24.03.09 16:19 Tsiteeri


nojah sedasi saab veenduda kas klapp on töökorras.
Aga kas on mingi võimalus kontrollida ka kas juhtsüsteem töötab, ehk kas reaalselt ka see klapp töötab ning vaakum peale tuleb.
Sellepärast küsisingi et mis ajal see klapp töötab(millal vaakum peale tuleb).
Aga ikkagi ei mõista mina kuidas ta õhumassi numbreid muuta saab.
Ma saan aru, et soft on kirjutatud arvestusega, et väljalaskest tuleb lisa õhk, kui seda sealt ei tule, jääb sama kütusekogusega õhku väheks ja peaks tahmama??


Enda 1Z-l oli tühikäigul õhumass miskine 560mg:o
Sama number sai mõõdetud ka ühel 2,5 A6-l millel kütusekulu suur
Samas enda 2,5 A6-l oli 260 kanti see näit tühikäigul ja mootor väga ökonoomne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 16.03.13 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: serbinEnda 1Z-l oli tühikäigul õhumass miskine 560mg:o
Sama number sai mõõdetud ka ühel 2,5 A6-l millel kütusekulu suur
Samas enda 2,5 A6-l oli 260 kanti see näit tühikäigul ja mootor väga ökonoomne.



Vana teema , aga proovin , endal täna vaatasin oli sama moodi MAF actual 560mg/str kui vag com andis normiks mingi 240-360 . MAF-i pistiku järelt ära võtan siis on auto väga tuim . 560mg/str on ju ilmselgelt palju , või eksin?

Rõhu veakood on ka 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent , wastegate on käega liigutatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]