Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.09 16:24
|
|
|
1.9TDi 1z probleem
Vea koodid:
3 Faults Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Boost ei tõuse üle 0.5bari, jõudu ei ole (100km/h jõuab väga aegalselt)
Kui n75 pistiik lahti yhendada või wg ots lahti ühendada tõuseb boost ilusti üle 1.2bari, aga teeb fuel cuti (kütuse kogus vagis kukub25 ühikuni 38
pealt) ja kiirus ei tõuse enam kuniks gaas lahti lasta ja uuesti vajutada. N75 tigiseb tühikäigul ja ei toimeta nii nagu peaks.
MAP andurile peale puhudes u 1.5 bari näitab väljund pingeks ilusti 5v, tühikäigul on 2.3v
MAF'i vahetus proovitud, näidud muutusid realsemaks teise pealt võetud mafiga kuid peedünoga ei tunne vahet.
Turbo käis taastuses, andurid ja torustik puhastatud, EGR puhastatud.
Rõhu leket ei ole.
Kütuse filter, õhu filter vahetaud, õli vahetatud filtriga ca 3000km tagasi. Kütuse torustik puhtaks puhutud, pagi sõel kontrollitud, märgid paigas
(süüte nurka ei ole kontrollinud)
Tuntavalt on boost taga alles peale 2500rpm'i
Proovin kõigepealt ilma DIA'ta hakkama saada ehk mõni klubiline on olnud sarnase probleemi ees. Vea koodid tulevad tagasi peale kiirendamist 1.2.3.4.
käiguga.
Edit: Süüde on paigas nüüd.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.09 18:20
|
|
|
Alusta pedaalide all olevatest lülititest.
Arvutiga näeb ka kuidas toimetavad.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.09 18:35
|
|
|
See esimene kood mind ausalt öeldes ei huvitagi väga. Lihtsalt kopeerisin kõik koodid mis andis ja mis tulid korduvalt tagasi. Esimene kood kaob ära
natukese ajapärast, aga ei ole süvenenud ka sellesse. Ehk tõesti lüliti kuigi pedaali liigutades ei kao kood ära.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 15.03.09 18:54
|
|
|
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Tundub nagu oleks sul probleem sisselaske surveanduriga või rõhulekke laadne asi. Solenoidid pole kinni jäänud, pinge ikka tuleb pistikkusse?
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.09 19:30
|
|
|
Survet kontrollib MAP ja see töötas Leket ei olnud.
edit. N75 töötab pinget peale lastes, aga teeb ka seda tühikäigul (klõbiseb) ning vahel ka siis kui süüde sees on ainult.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.09 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Caliban
See esimene kood mind ausalt öeldes ei huvitagi väga. Lihtsalt kopeerisin kõik koodid mis andis ja mis tulid korduvalt tagasi. Esimene kood kaob ära
natukese ajapärast, aga ei ole süvenenud ka sellesse. Ehk tõesti lüliti kuigi pedaali liigutades ei kao kood ära. |
Kahju et ei huvita.
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 15.03.09 20:25
|
|
|
kuna siin juttu samast veakoodist, mis minulgi, siis tunneksin huvi, mis see tähendab, ja mida peaksin kontrollima või ette võtma.
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Audi A6 2.5 TDI 110kw
Kõik nõuanded on teretulnud.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.09 05:26
|
|
|
Tsitaat: |
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses
|
Siit tekib küsimus et mismoodi siis N75 peaks toimima? On silma jäänud kuskilt lugedes et peaks tiksuma, aga kuna siis, kui tekib ülerõhk? Voolikud on
ühendatud õieti (proovitud ka teist pidi), juhtmed taga kõikidel asjadel.
Kuidas veenduda solenoidi töös?
Tsitaat: |
Kahju et ei huvita.
|
Kui tead kuidas lahti saada veast täpsemalt siis võid ju öelda, sest hiljem pean ka sellest vabanema ju.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.09 09:13
|
|
|
TDI Timing Checker
Uurisin süüdet ja vasutseks sain "timing within spec but slightly retarded" ehk sinise ja punase joone vahele jääb.
edit. Nüüd on süütenurk ka nii paigas kui üksi saab panna
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.09 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Kahju et ei huvita.
|
Kui tead kuidas lahti saada veast täpsemalt siis võid ju öelda, sest hiljem pean ka sellest vabanema ju. |
Mõnikord on vaja ainult reguleerida.
Kui seal viga on siis võid korralikust sõidust ainult und näha.
Korras autol vajutad sõiduajal gaasi ja õrnalt pidurit siis näed kuidas igasugune minek lõpeb.
Püsikiirus ka ei hakka selle probleemi puhul tööle.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.09 16:08
|
|
|
Lüliti töötab, piduri tuled töötavad, viga ei kadunud ära kui ühendasin otse kokku. Ühesõnaga vahel tuleb kohe tagasi vahel mitte. Otsin edasi
viga.
edit. kui on ainult süüde sees siis viga ei ilmne, ainult töötava mootoriga.
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.09 19:12
|
|
|
Viga oli ajus tekkinud nn. "külmjootes" ehk siis üks ühendustest oli lahti tulnud plaadi küljest. Selle jootsin ära ja kadus veakood mis väitis, et
MAP-i B+ on vahelduva eduga olemas. Selle tulemusena hakkas ka tööle korralikult N75 klapp.
Endiselt jääb kummitama siis esimene kood mis on seotud piduripedaaliga. Pistikud, juhmed sai üle vaadatud veel üks kord ja ei jäänud silma midagi
kahtlast. Autol on autocheck ja see nõuab süüte sisse keeramisel või käima panemisel vajutada pidurit veendumaks piduritulede korrasolekut. Ehk see
viga tuleb kuna ei vajuta alati kohe pidurit ja peale mingit aega lööb veakoodi.
200ne MAP jõuab 5voldini 1.083 bari juures ehk siis sunnitakse N75 ennast liigutama alles.
Samas on veel segane ka MAF-i õhukogused mis ei vasta netist leitutele.
|
|
|
kivialune
huviline
Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.09 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Kahju et ei huvita.
|
Kui tead kuidas lahti saada veast täpsemalt siis võid ju öelda, sest hiljem pean ka sellest vabanema ju. |
Mõnikord on vaja ainult reguleerida.
Kui seal viga on siis võid korralikust sõidust ainult und näha.
Korras autol vajutad sõiduajal gaasi ja õrnalt pidurit siis näed kuidas igasugune minek lõpeb.
Püsikiirus ka ei hakka selle probleemi puhul tööle. |
Mitu lülitit sellel autol piduripedaalil on?
Aga viis pluss calibanile, et ei huvita
5291327
|
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.09 09:56
|
|
|
Siis kui tegelesin mootoriga ei huvitanud mind se probleem kuna ei tundub eriti loogiline piduri, rõhu ja kütuse seos.
Piduripeaadil all on piduritule lüliti. Sellest pidri jamast ei oska midagi arvata enam. Mõnikord on viga kohe sees kui käima panna mõnikord tuleb
poole sõidu ajal. Eks kevadepoole kui soemaks läheb siis võtan armaturi muul põhjusel välja ning eks uurin siis mis jama temaga on
Edit: Mõõtsin uuesti MAF-i näidud üle nii endal(650 mg/r) kui teise(847mg/r) auto omadega ja selgus et siiski MAF on ka vaja välja vahetada.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.03.09 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Caliban
Siis kui tegelesin mootoriga ei huvitanud mind se probleem kuna ei tundub eriti loogiline piduri, rõhu ja kütuse seos.
Piduripeaadil all on piduritule lüliti. Sellest pidri jamast ei oska midagi arvata enam. Mõnikord on viga kohe sees kui käima panna mõnikord tuleb
poole sõidu ajal. Eks kevadepoole kui soemaks läheb siis võtan armaturi muul põhjusel välja ning eks uurin siis mis jama temaga on
Edit: Mõõtsin uuesti MAF-i näidud üle nii endal(650 mg/r) kui teise(847mg/r) auto omadega ja selgus et siiski MAF on ka vaja välja vahetada.
|
Sinu rahustamiseks võin öelda, et kolmandikul autodest näitab seda piduripedaali lüliti viga ja kõik nad sõidavad.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.09 22:03
|
|
|
Brake pedal position determined by F and F47
The switch supplies the "brake actuated" signal (redundant
system) for safety reasons.
This is monitored by the control unit. In addition, the two
switches use these signals to check the accelerator position
sender (plausibility).
This prevents the brake being applied at full throttle for
example.
Substitute function
If one of the two switches fails or if the switches are not
set identically, the system activates an emergency running
program which intervenes in fuel regulation.
Note: The two switches must be set in such a way that their shift points
are identical.
A precise adjustment according to the Workshop Manual is
therefore necessary.
Clutch pedal position determined by F36
Engine shudder suppression is a convenience function of
the quantity control. To suppress engine shudder, the
control unit needs to know whether the clutch is engaged
or disengaged.
When the clutch is engaged, the injection quantity is
briefly reduced.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 24.03.09 07:26
|
|
|
Õhukulu näidu viskab tavaliselt ka siis üles kui EGR ei tööta.
|
|
|
|
serbin
huviline
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi
|
postitati 24.03.09 09:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
Õhukulu näidu viskab tavaliselt ka siis üles kui EGR ei tööta. |
Oskad äkki täpsustada kuidas EGR töös veenduda. Mis ajal ta neid gaase seal keerutab.
Endal oli eelmine omanik selle pimedaks teinud(vaakum pimedaks ja plekktihend vahel).
On selles õhumassi muutuses mingi loogiline seletus kah, olen ka ise sama juttu kuulnud et EGR võib seda põhjustada, aga loogilist seletust asjale ei
suutnud välja mõelda.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 24.03.09 10:26
|
|
|
Arvutiga saab teoreetiliselt "output testiga" katsetada seda klappi küll. Saab ka ilma, kõigepealt tuleks klapp ära puhastada tahmast, pimedad eest
võtta, proovida niisama klapp küljest, vaakum järgi kas klapp liigub ja kui liigub siis kas tõrgetega või ilma. Siis tuleks veenduda, et autol endal
oleks vaakum olemas.
Arvutiga vaadates, õhukulu näit peaks jääma tühikäigul sinna 280-300 piiresse minuteada.
Klapp peaks avanema koormusel. Ühtemoodi peaks saama veel katsetada, nimelt hoiad pöördeid ühtlaselt nt 2000 peal, olles enne lahti võtnud
vaakumvooliku klapilt või pigistanud selle näpitsatega kinni ja kui nüüd vaakum peale lasta klapile ehk kui klapp avanema peaks, peaks mootori pöörded
natukene langema ~100...200 võrra. See eeldab, et väljalaskes ei ole lekkeid.
|
|
|
|
serbin
huviline
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi
|
postitati 24.03.09 16:19
|
|
|
nojah sedasi saab veenduda kas klapp on töökorras.
Aga kas on mingi võimalus kontrollida ka kas juhtsüsteem töötab, ehk kas reaalselt ka see klapp töötab ning vaakum peale tuleb.
Sellepärast küsisingi et mis ajal see klapp töötab(millal vaakum peale tuleb).
Aga ikkagi ei mõista mina kuidas ta õhumassi numbreid muuta saab.
Ma saan aru, et soft on kirjutatud arvestusega, et väljalaskest tuleb lisa õhk, kui seda sealt ei tule, jääb sama kütusekogusega õhku väheks ja peaks
tahmama??
Enda 1Z-l oli tühikäigul õhumass miskine 560mg
Sama number sai mõõdetud ka ühel 2,5 A6-l millel kütusekulu suur
Samas enda 2,5 A6-l oli 260 kanti see näit tühikäigul ja mootor väga ökonoomne.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 16.03.13 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: serbinEnda 1Z-l oli tühikäigul õhumass miskine 560mg
Sama number sai mõõdetud ka ühel 2,5 A6-l millel kütusekulu suur
Samas enda 2,5 A6-l oli 260 kanti see näit tühikäigul ja mootor väga ökonoomne. |
Vana teema , aga proovin , endal täna vaatasin oli sama moodi MAF actual 560mg/str kui vag com andis normiks mingi 240-360 . MAF-i pistiku järelt ära
võtan siis on auto väga tuim . 560mg/str on ju ilmselgelt palju , või eksin?
Rõhu veakood on ka 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent , wastegate on käega liigutatav.
|
|
|