heikko21
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 04.03.09 20:09
|
|
|
B4 1,9TDi (66Kw) probleem kiirendamisel ja üks lahtine voolik
Tere, mure siis järgmine:
3-nda, 4-nda ja 5-nda käiguga pöörded üle 3000-nde ei lähe nagu oleks piiraja ees aga samas esimese ja teise käiguga ei ole probleemi? Ja kohapeal
seistes kaasi andes ka probleeme ei ole. Oskab äkki keegi aidata et mis viga võiks olla? Kütuse filter sai just vahetatud ja ka õhufilter.
Lugesin, et asi võib mingis klapis olla? Milline see klapp on ja kus ta asub?
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 04.03.09 20:52
|
|
|
wastegate ehk siis turbo rõhuklapp. oled ilmselt liialt palju "töristanud" ning klapp nüüd tahma ja sodi täis. dislat peab vahel tühjaks köhima.
klapp peaks vist olema turbo küljes, kuid päris täpselt ei tea. Samuti pole täpselt kursis selle puhtaks rookimisega.
|
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 05.03.09 07:29
|
|
|
Turborõhu klapp, see töötab ülesurvel. Kui see sodi täis, ei toimi ta õieti ja lööb turbo ülerõhku ja jõud kaob. Viga ei pruugi ta sisse võtta, sest
kui sodi täis takistus tal ei muutu.
Klapile peaks minema 3 erinevat värvi voolikut külge ning üks pistik, golfil asub see näiteks õhufiltri kopsiku juures. Mul golfil sama mootoriga sama
probleem.
|
|
|
|
layri
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kawasaki ZX10R -06a.
|
postitati 05.03.09 07:48
|
|
|
Kuidas wastegatei puhastada?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.03.09 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: layri
Kuidas wastegatei puhastada? |
Ega seal mingi antiviiruse tarkvara ei aita, tuleb füüsiliselt kallale minna. Võta lahti ja vaata, kust tahmane, sealt puhasta.
Muutuva geomeetriaga turbol oleks ühtlasi soovitatav ka see muutuv osa ära puhastada...
|
|
|
|
heikko21
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 29.03.09 15:07
|
|
|
Kas oskab keegi öelda, et kas see vaakum vooliku ots peabgi lahti olema või kuhu see minema peaks?
Pilt
Siis veel küsimus, et milline klappidest on see wastegate?
Turbo juurest leidsin järgmised asjad:
Pilt1
Pilt2
Pilt3
|
|
|
serbin
huviline
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi
|
postitati 30.03.09 21:13
|
|
|
Pilt - Peab olema "pime" vajadusel saad sealt turborõhku mõõta.
Pilt1 - N75 juhib WG-d
Pilt2 -EGR
Pilt3 Wastegate
Wastegate saad proovida nii:
Võta õhufiltri korpus eest, pääsed paremini ligi.
Punane survevoolik tuleb turbo surve poolest ja siseneb N75-te alt.
Võta selle vooliku ots turbo juurest lahti.
Kompressor- Ca 1 bar rõhku lase sealt voolikust sisse(N75 on ilma vooluta avatud asendis ja laseb otse surve punasest voolikust sinisesse, mis juhib
WG-d, nii veendud ka kas seda klappi surve läbib)
Vaata kas WG hoob liigub.
Kui ei liigu siis kisu WG maha, vaata kas hoob turbos liigub ja kas WG ise liigub
Tundub ülesurvest põhjustatud viga sul olema ja aju teeb fuel cut-i mootori säästmiseks.
Edu
Serbin
|
|
|
layri
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kawasaki ZX10R -06a.
|
postitati 30.03.09 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: serbin
Vaata kas WG hoob liigub.
Serbin |
millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates?
|
|
|
|
serbin
huviline
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi
|
postitati 30.03.09 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: layri
Tsitaat: | Algselt postitas: serbin
Vaata kas WG hoob liigub.
Serbin |
millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates? |
Minul endal liikus ta päris raskelt, käte vahel andis sikutada(praktiliselt täie jõuga tirida et lõpuni lahti saada klapp)
Kõige lihtsam klapp maha keerata ja käega sikutada, tunned kohe kas on ainult vedru pinge takistamas või ei taha klapp hästi liikuda. Kompressoriga
survet andes kah ilusti näha kas tuleb kiiresti tagasi kui surve maha lasta.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 30.03.09 21:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: layri
Tsitaat: | Algselt postitas: serbin
Vaata kas WG hoob liigub.
Serbin |
millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates? |
Arvestades seda, et solenoid peab jõudma seda klappi vaakumi abil liigutada, peaks liikuma see kaunis vabalt.
|
|
|
serbin
huviline
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi
|
postitati 30.03.09 22:02
|
|
|
ei liiguta WG-d vaakum vaid ligi 1 bar-ne turbo rõhk on tööd tegevaks jõuks.
N75 on lihtsalt magnet klapp mis avab ja suleb rõhu pääsu WG-sse.
1 bar WG membraani pindala kohta on päris arvestatav jõud.
NB! Hoob turbos peab täiesti vabalt liikuma.
|
|
|
layri
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kawasaki ZX10R -06a.
|
postitati 30.03.09 22:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: serbin
Tsitaat: | Algselt postitas: layri
Tsitaat: | Algselt postitas: serbin
Vaata kas WG hoob liigub.
Serbin |
millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates? |
Minul endal liikus ta päris raskelt, käte vahel andis sikutada(praktiliselt täie jõuga tirida et lõpuni lahti saada klapp)
Kõige lihtsam klapp maha keerata ja käega sikutada, tunned kohe kas on ainult vedru pinge takistamas või ei taha klapp hästi liikuda. Kompressoriga
survet andes kah ilusti näha kas tuleb kiiresti tagasi kui surve maha lasta. |
Hooba saan ka mina enda masinal jõudu kasutades liigutada. (ei rakenda mingit üle mõistuse jõudu selleks)
Liigub sellessuhtes ilusti, ei poo kinni ega midagi.
|
|
|
|
heikko21
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 02.04.09 12:02
|
|
|
Asi nüüd nii katsetatud nagu serbin ütles. Selgus selline asi, et WG iseenesest liigub. Aga kui N75-le õhk peale lasta siis ei liigu WG. Võtsin siis
selle sinise vooliku ja lasin otse sealt õhu peale siis WG liikus. Kas võib olla hoopis nii, et hoopis see N75 on tuksis? Kust siis saaks seda jubinat
ja mis ta maksta võiks? Mis oleks selle jubina toote kood kuna enda oma vaadates sealt mingit koodi ei leidnud kuna oli suht roostes nagu?
|
|
|
serbin
huviline
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi
|
postitati 04.04.09 09:23
|
|
|
igaks sajaks juhuks võid proovida N75 vool peale lasta( 12v,pluss ja miinus on märgitud), mine tea äkki on mingitel varjantidel see asi teistpidi
tehtud. Pane lihtsalt vooliku jupp sinna kus miudu punane voolik sisse tuleb ja proovi suuga puhuda kui voolu peale/maha lased. Aga varuosa poest võid
küsida WG juht magnetklappi, kuigi lihtsam/odavam romulast see muretseda.
|
|
|
heikko21
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 04.04.09 09:28
|
|
|
Kõige hullem on see et mul ei ole need voolikud värvilised vaid keegi on need välja vahetanud mustadeks voolikuteks. Ja nüüd vaatasin elcatsist pilti
ja tundub nagu oleks vooliku asukohad mul teisiti kui seal pildil?
http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=150&unit=BA1002E1
Mul läheb N75-e juurest voolik(pistiku kõrvalt) turbosse nagu Sina ütlesid, aga seal näitab et peab voolikusse minema? Ja pealmine läheb turbosse?
Kuidas see õige nüüd oleks?
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 05.04.09 17:36
|
|
|
Vabandan, et segan ennast teemasse, aga mul autol sama jama kuid tegu, siis 1.9td 55kw
ja heikko21 teise pildi peal olev EGR-l on otsapeal vaakum voolik, mis minu omal puudub.
kui see külge panna, siis ei muutu midagi.
Minek on selline nagu tubot järel polekski kuigi turps ise töötab.
AIDAKE!
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 13.04.09 18:47
|
|
|
See EGR klapp on seal lihtsalt sellepärast,et juhtida heitgaase osaliselt tagasi sisselaskesse.Arvatavasti see lahtine vaakum seal su kiirendusomadusi
ei mõjuta.Vastus oli mõeldud viimasele postitusele.
|
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 14.04.09 07:44
|
|
|
tänud
|
|
|
Kaitsaudis
huviline
Registreerunud 29.12.08
Asukoht: Jõgevamaa,Kärde
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.12 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrus714
See EGR klapp on seal lihtsalt sellepärast,et juhtida heitgaase osaliselt tagasi sisselaskesse.Arvatavasti see lahtine vaakum seal su kiirendusomadusi
ei mõjuta.
Selline küsimus kas selle toru mis sinna väljalaske kollektorist EGR klappi tuleb, vôib kinni panna, et need heitgaasid ei pääseks osalisest tagasi
sisselaske kollektorisse? Muudab see midagi paremaks/halvemaks. Sellepärast selline küsimus, mul oli see toru täiesti kinni mingit ôli ja tahma ning
seda sodi oli sisselaske kollektor kah täis. |
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 03.02.12 18:41
|
|
|
Ülevalpool kogu teema nagu pudru ja kapsad, üks räägib wg-st, teine geomeetria juhtimisest
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 04.02.12 00:32
|
|
|
Segane jutt jah ja veel üks lahtine voolk, mis ilmselt peaks kuhugi ühendatud olema......
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|