Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B4 1,9TDi (66Kw) probleem kiirendamisel ja üks lahtine voolik (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4244)
heikko21
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6

postitati 04.03.09 20:09 Tsiteeri
B4 1,9TDi (66Kw) probleem kiirendamisel ja üks lahtine voolik



Tere, mure siis järgmine:
3-nda, 4-nda ja 5-nda käiguga pöörded üle 3000-nde ei lähe nagu oleks piiraja ees aga samas esimese ja teise käiguga ei ole probleemi? Ja kohapeal seistes kaasi andes ka probleeme ei ole. Oskab äkki keegi aidata et mis viga võiks olla? Kütuse filter sai just vahetatud ja ka õhufilter.

Lugesin, et asi võib mingis klapis olla? Milline see klapp on ja kus ta asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 04.03.09 20:52 Tsiteeri


wastegate ehk siis turbo rõhuklapp. oled ilmselt liialt palju "töristanud" ning klapp nüüd tahma ja sodi täis. dislat peab vahel tühjaks köhima. klapp peaks vist olema turbo küljes, kuid päris täpselt ei tea. Samuti pole täpselt kursis selle puhtaks rookimisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 05.03.09 07:29 Tsiteeri


Turborõhu klapp, see töötab ülesurvel. Kui see sodi täis, ei toimi ta õieti ja lööb turbo ülerõhku ja jõud kaob. Viga ei pruugi ta sisse võtta, sest kui sodi täis takistus tal ei muutu.
Klapile peaks minema 3 erinevat värvi voolikut külge ning üks pistik, golfil asub see näiteks õhufiltri kopsiku juures. Mul golfil sama mootoriga sama probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
layri
huviline



Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kawasaki ZX10R -06a.

postitati 05.03.09 07:48 Tsiteeri


Kuidas wastegatei puhastada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.03.09 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: layri
Kuidas wastegatei puhastada?

Ega seal mingi antiviiruse tarkvara ei aita, tuleb füüsiliselt kallale minna. Võta lahti ja vaata, kust tahmane, sealt puhasta.

Muutuva geomeetriaga turbol oleks ühtlasi soovitatav ka see muutuv osa ära puhastada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heikko21
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6

postitati 29.03.09 15:07 Tsiteeri


Kas oskab keegi öelda, et kas see vaakum vooliku ots peabgi lahti olema või kuhu see minema peaks?

Pilt

Siis veel küsimus, et milline klappidest on see wastegate?

Turbo juurest leidsin järgmised asjad:

Pilt1
Pilt2
Pilt3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 30.03.09 21:13 Tsiteeri


Pilt - Peab olema "pime" vajadusel saad sealt turborõhku mõõta.
Pilt1 - N75 juhib WG-d
Pilt2 -EGR
Pilt3 Wastegate

Wastegate saad proovida nii:
Võta õhufiltri korpus eest, pääsed paremini ligi.
Punane survevoolik tuleb turbo surve poolest ja siseneb N75-te alt.
Võta selle vooliku ots turbo juurest lahti.
Kompressor- Ca 1 bar rõhku lase sealt voolikust sisse(N75 on ilma vooluta avatud asendis ja laseb otse surve punasest voolikust sinisesse, mis juhib WG-d, nii veendud ka kas seda klappi surve läbib)
Vaata kas WG hoob liigub.

Kui ei liigu siis kisu WG maha, vaata kas hoob turbos liigub ja kas WG ise liigub

Tundub ülesurvest põhjustatud viga sul olema ja aju teeb fuel cut-i mootori säästmiseks.

Edu
Serbin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
layri
huviline



Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kawasaki ZX10R -06a.

postitati 30.03.09 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: serbin

Vaata kas WG hoob liigub.

Serbin


millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 30.03.09 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: layri
Tsitaat:
Algselt postitas: serbin

Vaata kas WG hoob liigub.

Serbin


millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates?


Minul endal liikus ta päris raskelt, käte vahel andis sikutada(praktiliselt täie jõuga tirida et lõpuni lahti saada klapp)

Kõige lihtsam klapp maha keerata ja käega sikutada, tunned kohe kas on ainult vedru pinge takistamas või ei taha klapp hästi liikuda. Kompressoriga survet andes kah ilusti näha kas tuleb kiiresti tagasi kui surve maha lasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 30.03.09 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: layri
Tsitaat:
Algselt postitas: serbin

Vaata kas WG hoob liigub.

Serbin


millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates?

Arvestades seda, et solenoid peab jõudma seda klappi vaakumi abil liigutada, peaks liikuma see kaunis vabalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 30.03.09 22:02 Tsiteeri


ei liiguta WG-d vaakum vaid ligi 1 bar-ne turbo rõhk on tööd tegevaks jõuks.
N75 on lihtsalt magnet klapp mis avab ja suleb rõhu pääsu WG-sse.

1 bar WG membraani pindala kohta on päris arvestatav jõud.

NB! Hoob turbos peab täiesti vabalt liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
layri
huviline



Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kawasaki ZX10R -06a.

postitati 30.03.09 22:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: serbin
Tsitaat:
Algselt postitas: layri
Tsitaat:
Algselt postitas: serbin

Vaata kas WG hoob liigub.

Serbin


millise jõuga peaks hoova liikuma saama?
käega lihtsalt liigutades? näpitsaga tõmmates?


Minul endal liikus ta päris raskelt, käte vahel andis sikutada(praktiliselt täie jõuga tirida et lõpuni lahti saada klapp)

Kõige lihtsam klapp maha keerata ja käega sikutada, tunned kohe kas on ainult vedru pinge takistamas või ei taha klapp hästi liikuda. Kompressoriga survet andes kah ilusti näha kas tuleb kiiresti tagasi kui surve maha lasta.


Hooba saan ka mina enda masinal jõudu kasutades liigutada. (ei rakenda mingit üle mõistuse jõudu selleks)
Liigub sellessuhtes ilusti, ei poo kinni ega midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heikko21
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6

postitati 02.04.09 12:02 Tsiteeri


Asi nüüd nii katsetatud nagu serbin ütles. Selgus selline asi, et WG iseenesest liigub. Aga kui N75-le õhk peale lasta siis ei liigu WG. Võtsin siis selle sinise vooliku ja lasin otse sealt õhu peale siis WG liikus. Kas võib olla hoopis nii, et hoopis see N75 on tuksis? Kust siis saaks seda jubinat ja mis ta maksta võiks? Mis oleks selle jubina toote kood kuna enda oma vaadates sealt mingit koodi ei leidnud kuna oli suht roostes nagu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 04.04.09 09:23 Tsiteeri


igaks sajaks juhuks võid proovida N75 vool peale lasta( 12v,pluss ja miinus on märgitud), mine tea äkki on mingitel varjantidel see asi teistpidi tehtud. Pane lihtsalt vooliku jupp sinna kus miudu punane voolik sisse tuleb ja proovi suuga puhuda kui voolu peale/maha lased. Aga varuosa poest võid küsida WG juht magnetklappi, kuigi lihtsam/odavam romulast see muretseda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heikko21
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6

postitati 04.04.09 09:28 Tsiteeri


Kõige hullem on see et mul ei ole need voolikud värvilised vaid keegi on need välja vahetanud mustadeks voolikuteks. Ja nüüd vaatasin elcatsist pilti ja tundub nagu oleks vooliku asukohad mul teisiti kui seal pildil?

http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=150&unit=BA1002E1

Mul läheb N75-e juurest voolik(pistiku kõrvalt) turbosse nagu Sina ütlesid, aga seal näitab et peab voolikusse minema? Ja pealmine läheb turbosse? Kuidas see õige nüüd oleks? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 05.04.09 17:36 Tsiteeri


Vabandan, et segan ennast teemasse, aga mul autol sama jama kuid tegu, siis 1.9td 55kw
ja heikko21 teise pildi peal olev EGR-l on otsapeal vaakum voolik, mis minu omal puudub.
kui see külge panna, siis ei muutu midagi.
Minek on selline nagu tubot järel polekski kuigi turps ise töötab.
AIDAKE!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrus714
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5TDI 103kw

postitati 13.04.09 18:47 Tsiteeri


See EGR klapp on seal lihtsalt sellepärast,et juhtida heitgaase osaliselt tagasi sisselaskesse.Arvatavasti see lahtine vaakum seal su kiirendusomadusi ei mõjuta.Vastus oli mõeldud viimasele postitusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 14.04.09 07:44 Tsiteeri


tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kaitsaudis
huviline



Registreerunud 29.12.08
Asukoht: Jõgevamaa,Kärde
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.12 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrus714
See EGR klapp on seal lihtsalt sellepärast,et juhtida heitgaase osaliselt tagasi sisselaskesse.Arvatavasti see lahtine vaakum seal su kiirendusomadusi ei mõjuta.

Selline küsimus kas selle toru mis sinna väljalaske kollektorist EGR klappi tuleb, vôib kinni panna, et need heitgaasid ei pääseks osalisest tagasi sisselaske kollektorisse? Muudab see midagi paremaks/halvemaks. Sellepärast selline küsimus, mul oli see toru täiesti kinni mingit ôli ja tahma ning seda sodi oli sisselaske kollektor kah täis.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 03.02.12 18:41 Tsiteeri


Ülevalpool kogu teema nagu pudru ja kapsad, üks räägib wg-st, teine geomeetria juhtimisest:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kalle-
huviline



Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny

postitati 04.02.12 00:32 Tsiteeri


Segane jutt jah ja veel üks lahtine voolk, mis ilmselt peaks kuhugi ühendatud olema......


Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]