Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kiirendusest Haapsalus (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 5716)
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 10.05.04 17:08 Tsiteeri


A mulle meeldis Calibra võimas tulek nullist ;)


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattro90
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.04
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 , golf II

postitati 10.05.04 18:59 Tsiteeri


käisin enne Aava juures ja silver möllas seal ümber oma auto. Said siis teada ka mis juhtus? Ma sain aru et sul klapid käisid vastu kolbe ära ja nüüd jama lugu???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 10.05.04 19:08 Tsiteeri


C/P sr. foorumist
Irw
Tibu EI põlenud. Põles aga õli mis peale klapikambrikaane tihendi oma kohalt väljalöömist reisis väljalaskekollektori peale.

Nüüdseks on ka tõde teada- 1kolb arvas,et tema ei viitsi enam selle pisikese turbo poolt jõuetult puhutavat 2,0bar overboosti taluda ja lahkus elust ja keeras ka ploki pu*si


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


smile.gif postitati 11.05.04 06:30 Tsiteeri


Siiani ei ole veel täpselt teada, kui hull see asi on.

Igal juhul on ära lõhkunud alumise mootoririhmaratta kiilu ja mootorimärgid on paigast ära. Nuka rihmaratta järgi on 6-7 hammast paigast ära.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 06:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Nüüdseks on ka tõde teada- 1kolb arvas,et tema ei viitsi enam selle pisikese turbo poolt jõuetult puhutavat 2,0bar overboosti taluda ja lahkus elust ja keeras ka ploki pu*si


Krdi jõhkra rõhuga sõitsid... :cool:


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 11.05.04 06:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Igal juhul on ära lõhkunud alumise mootoririhmaratta kiilu

see vist silwer ise ei olnud, kes kilkas, et need rihmarattad niisama puruks ei lähe...sul vist vahetatud mõni aeg tagasi?
anyway, welcome to the club.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 07:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Siiani ei ole veel täpselt teada, kui hull see asi on.

Igal juhul on ära lõhkunud alumise mootoririhmaratta kiilu ja mootorimärgid on paigast ära. Nuka rihmaratta järgi on 6-7 hammast paigast ära.


kompressiooni mõõtis aava? ehk siis, klapid on ebasirged või ei?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 07:17 Tsiteeri


Ma ise loodan kah, et klapid ikka pähe ei ulatanud, kuna mingit kahtlast häält mootor ei teinud ja ei tee ka praegu käivitades. Kuid kuna asi juhtus kiirendamise pealt ja mul oli ju kiiver peas, läbi mille ei olnud sittagi kuulda siis ei saa milleski päris kindel olla...

Loodan, et täna lõunaks või õhtupoolikuks võtab Aava ja vahetab alumise rihmaratta ära ja siis saab juba mõõta surveid silindrites ja teha täpsemaid järeldusi...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 11.05.04 07:22 Tsiteeri


Loodane, et surved normaalsed ja klppid jäid puutumatta. Kuigi kui eemaldada hammasrim, siis mootorit ja nukka keerates ulatuvad nad ilusti kokku.:(
Selle alumise ratta paigaldus ei ole ju nii raske. Selleks kulub aega mingi tunnike. Vähemalt minul, sest olen seda esimest otsa ikka mitmeid kordi lammutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Igal juhul on ära lõhkunud alumise mootoririhmaratta kiilu

see vist silwer ise ei olnud, kes kilkas, et need rihmarattad niisama puruks ei lähe...sul vist vahetatud mõni aeg tagasi?
anyway, welcome to the club.


Rihmarattad lähevad puruks siis, kui on sitasti paigaldatud - st. nõrgalt pingutatud ja ilma liimita paika pandud. Minul tehti see eelmine vahetus Autex-is...

Siin on jutt sellest, kuidas seda tööd õieti teha: http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/S4timing.htm

Kas seda Autex'is sedasi tehti - ma tõesti ei tea...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 11.05.04 08:24 Tsiteeri


Paigaldad liimiga või ilma-ratas koos kiiluga on tehases toodetud...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 09:01 Tsiteeri


Vahet pole enam mis selle asja põhjustas, fakt on see, et katki ta läks...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 09:16 Tsiteeri


asja point on selles, et peab kindlasti olema see abivahend, mitte et ei pinguta polti kuidagi kiilule jõudu rakendades. Liimima peab ka kindlasti..
Samas mina nt ei ütleks, et perse läheb ainult siis kui on valesti või ebaõigete võtetega paigaldatud...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 11.05.04 09:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Paigaldad liimiga või ilma-ratas koos kiiluga on tehases toodetud...


järelikult sitalt toodetud siis.

mõtleme nüüd loogiliselt - igasugune tuning vähendab vastupidavust. mis siin imestada.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 13:07 Tsiteeri


Njah, niipalju siis sellest: surved korras ja mootor tiksub nii nagu peab - klapid ei käinud pähe... :)

Krdi vähe on ikka vaja, et inimest õnnelikuks teha... :P


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 11.05.04 14:04 Tsiteeri


Nädalavahetusel uus katse väää:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 15:29 Tsiteeri


Eip... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.04 16:45 Tsiteeri


Mõned pildid lisaks: http://www.tud.ttu.ee/~t022342/Pildid/


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]