seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 02.03.09 18:33
|
|
|
A8/S8 prefaceliftile ainult uuem stange?
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Kas sellel pole mitte just täpselt selline kompott!?! 1999- stange, aga muud osad vanema omad.
|
Üks vanem teema ja seal sisalduv pilt pani mind seda teemat tegema:
vastupidiselt minu sügavale veendumusele, et see ei ole võimalik - on pildil kujutatu ilmselt siiski võimalik?! Minu silma tulemus isegi ei riiva, kas
kellelgi on täpsemat teavet, mis täpselt siis segab ainult stange vahetamist? (Siiani olen teadnud, et sellise stange ettepanekuks on tingimata vaja
tuled, kapott ja tiivad ka vahetada).
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 03.03.09 16:56
|
|
|
Mina panin ka oma prefacelift 4.2 a8-sale uuetüübi stange ette. Tulemus tõesti ei riiva silma...pigem teeb seda prefacelifti suht mannetut (minu
arvates) esiosa veidi süngemaks. Asja võti seisneb selles alumises "naerusuu" iluvõres ja udukates. Ilma nendeta nägi minu masin kaugelt välja nagu
suht stock.
Kapoti iluvõre ja stange vahele jääb küll vahe, kuid kas on meie seas ka mõni keda see jubedalt häirib?
Ehk vastuseks sinu küsimusele - on võimalik küll. Võin ka pilte panna kui kunagi auto värvimisest tagasi tuleb.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 04.03.09 08:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Mina panin ka oma prefacelift 4.2 a8-sale uuetüübi stange ette. Tulemus tõesti ei riiva silma...pigem teeb seda prefacelifti suht mannetut (minu
arvates) esiosa veidi süngemaks. Asja võti seisneb selles alumises "naerusuu" iluvõres ja udukates. Ilma nendeta nägi minu masin kaugelt välja nagu
suht stock.
Kapoti iluvõre ja stange vahele jääb küll vahe, kuid kas on meie seas ka mõni keda see jubedalt häirib?
Ehk vastuseks sinu küsimusele - on võimalik küll. Võin ka pilte panna kui kunagi auto värvimisest tagasi tuleb. |
Kuidas sa udukate lülitamisega asja lahendasid? Koos juba olemasolevatega, eraldi lülitiga või mingil muul moel?
Praegusel on mul küll xenonid, aga juba tehasest ilma tulede pesuta, kuskohast tulede pesurid pesuainet saama peaksid üldse, tuleb see klaasipesu
paagist? Kas nende lülitamine käib koos klaasipesuga?
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 04.03.09 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Kuidas sa udukate lülitamisega asja lahendasid? Koos juba olemasolevatega, eraldi lülitiga või mingil muul moel?
Praegusel on mul küll xenonid, aga juba tehasest ilma tulede pesuta, kuskohast tulede pesurid pesuainet saama peaksid üldse, tuleb see klaasipesu
paagist? Kas nende lülitamine käib koos klaasipesuga? |
Udukatele hankisin ühe orig. lüliti (sama mis muidu udukate lüliti) ja panin keskkonsooli teise lüliti kõrvale tööle (tuledel loomulikult oma relee
vahel). Tingimused jäid ka samaks (st. alumised udukad lähevad põlema aint siis, kui vähemalt parktuled põlevad).
Tulede pesurid saavad ka klaasipesu paagist vedeliku ja neil on eraldi pump, mis pritsib ainult siis, kui sul lähituled põlevad ja tahad ka akna peale
vedelikku saada.
Klaasipesu paake on vist erinevaid... St sinu paagil on ainult koht olemas 1 pumba jaoks või 2?
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 06.12.09 17:16
|
|
|
Ma ei hakanud uut teemat tegema, et küsimus selline kas siis jääb kah kapotti ja stange vahele vahe kui panna 95a pillile 99a stange ja kapott või, et
kapotti panna peab miskit veel muutma?
altz1 ehk saad mõne pildi panna enda tulemusest?
Raske jalaga.
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 01.03.10 08:11
|
|
|
Ei hakanud ka uut teemat tegema. Ja peaks siia teemasse isegi sobima. Kuna pole eriti S8 hindade ja asjadega kursis, siis küsimus.
Mis aastast ja mis aastani jupid sobivad? Ja palju võib maksma minna selle auto taastamine.
S8
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 01.03.10 20:07
|
|
|
ei tea siis keegi?
|
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
postitati 01.03.10 20:22
|
|
|
Ku ma enda a8 taastasin siis kohtasin ka s8 juppe.
Stange 5-7k
Kapott 5-7k
Tuled ~4-5k tk
Radikaraam 4-6k
jne
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 01.03.10 20:34
|
|
|
arvestama peaks siis kuskil 30k? Kuidas on lood saadavusega Eestis? Kas tavalise A8 osasid ei saa üldse kasutad, on neil mingi vahe?
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 02.03.10 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
arvestama peaks siis kuskil 30k? Kuidas on lood saadavusega Eestis? Kas tavalise A8 osasid ei saa üldse kasutad, on neil mingi vahe?
|
Teatud osad kattuvad, teatud osadel pisikesed erinevused, üldjoontes on enamvähem kõik sama mis a8-sal. Põhi vahe on iluvõredes.
Eestist suurt midagi saada pole, ise toon kõik eksklusiivsemad jupid Leedust/Poolast. 30k on selline optimistlik number...ilmselt praegusel ajal isegi
saab hakkama, võid ka odavamalt saada, kuid kui värvida veel lasta jne ainult orig. juppidega taastada (kõik tüüblid ja asjad, mis a/S8 puhul ikka
maksavad) siis võib ka 40 raha minna...+ veel vb mõned varjatud vead kusagil tehnikas/elektris...noh nagu ta on.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 02.03.10 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
Ei hakanud ka uut teemat tegema. Ja peaks siia teemasse isegi sobima. Kuna pole eriti S8 hindade ja asjadega kursis, siis küsimus.
Mis aastast ja mis aastani jupid sobivad? Ja palju võib maksma minna selle auto taastamine.
S8 |
Seal on tiivad-tuled minu kunagise juhtumiga võrreldes lisaks, mina sain pealtnäha süütu plekikõverdamise tagajärjeks ca 45 000. Sisaldas üht tuld,
stanget, kapotti, keevitusi alumiiniumraamis ees, värve ja pahtleid. Ahjaa, esiklaasis oli ka mõra. Kahtlustan, et see ettevõtmine odavam küll ei
tuleks oluliselt.
Aastatelt sobib siis sellele sama, mis nn suure tulega kaheksale ikka - alates 1999, mudeliaasta 2000. Ehk peale facelifti.
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 02.03.10 17:47
|
|
|
Krt siis natuke paljuks jääb see remomt vast, arvestades asjaolusid.
|
|
|
|