Lehekülgi: 1 2 |
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 12.01.12 13:14
|
|
|
Kas see tahomeetri all olev digikell on tumm, et numbreid ei paista?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.01.12 13:50
|
|
|
Vot mulle ka täitsa meeldib see uus rool. Olen ka ise paar aastat tagasi selle masinaga sõitnud ja tuleb tõdeda, et üllatusin positiivselt, mulle
tundub, et see on hea näide sellest, et paljud eestis olevatest 80-test, millel ligi 250tuh km ees, on julmalt keritud, sest tegelikult peaks 80 olema
sellise ls juures veel väga tihe, nagu see auto vähemalt siis oli!
Edu!
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 12.01.12 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Kas see tahomeetri all olev digikell on tumm, et numbreid ei paista? |
Kell oli laiali valgunud ja lootsin, et V6 kellade kell sobib ka ja sai ekraan ümber tõstetud(kella korpus oli juba teine ja ei sobinud), kuid ei
hakanud tööle ja pole aega olnud uuesti katsetada kas saab tööle.
Tsitaat: |
Vot mulle ka täitsa meeldib see uus rool. Olen ka ise paar aastat tagasi selle masinaga sõitnud ja tuleb tõdeda, et üllatusin positiivselt, mulle
tundub, et see on hea näide sellest, et paljud eestis olevatest 80-test, millel ligi 250tuh km ees, on julmalt keritud, sest tegelikult peaks 80 olema
sellise ls juures veel väga tihe, nagu see auto vähemalt siis oli! Edu!
|
Siiamaani täitsa tihe, ise ka imestan koguaeg, eriti kui mõnda teise B3 istun, siis juba tühikäigu müra mis salongi kandub on väga hirmus.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 12.01.12 14:07
|
|
|
Ükspäev vihmase ilmaga viskas üle null nähtavus ja pöörasin sisse tutermaa autovaruosade poodi.
Näppu jäid sellised asjad: http://www.ringautomotive.co.uk/xenon-max.asp
Julgen soovitada, nähtavus läks tõesti kordades paremaks, tea kas nüüd viitsingi enam releed vahele panna
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 12.01.12 14:58
|
|
|
Endal samad pirnid tuledes(kaug/lähi) ja udukates. Pane releed ka peale, siis on esimene reaktsioon midagi sellist
Pirnid vastu pidanud juba poolteist aastat!
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 12.01.12 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Endal samad pirnid tuledes(kaug/lähi) ja udukates. Pane releed ka peale, siis on esimene reaktsioon midagi sellist
Pirnid vastu pidanud juba poolteist aastat! |
Otsisin huvi pärast sealt lehelt otsingu järgi udutule pirne, aga sellest xenon-max seeriast ei leia ta udukatele midagi Kindel et sul udukates ka samad pirnid? Eks peab need ise ka mingi aeg järgi
proovima ning ehk siis saab lähituled ka paremaks.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 12.01.12 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Otsisin huvi pärast sealt lehelt otsingu järgi udutule pirne, aga sellest xenon-max seeriast ei leia ta udukatele midagi Kindel et sul udukates ka samad pirnid? Eks peab need ise ka mingi aeg järgi
proovima ning ehk siis saab lähituled ka paremaks. |
Kuhu mujale need H3'd ikka lähevad?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 12.01.12 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Otsisin huvi pärast sealt lehelt otsingu järgi udutule pirne, aga sellest xenon-max seeriast ei leia ta udukatele midagi Kindel et sul udukates ka samad pirnid? Eks peab need ise ka mingi aeg järgi
proovima ning ehk siis saab lähituled ka paremaks. |
Kuhu mujale need H3'd ikka lähevad? |
Asi selles, et sealt leiab ainult neid tavalisi H3 pirne, mitte aga xenon-maxi omasid
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 12.01.12 16:22
|
|
|
Huvitav, omaarust sai küll need ostetud.
Ega ma suurt ei vaadanud neid, ainult hiljem kui arve sain palju kõik 6 pirni maksma läks...
Vabandan risustamise pärast!
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 16.03.12 11:42
|
|
|
Vahepeal siis mõni asi jälle auto juures tehtud. Kuna pidurivoolikud olid mädad, said need vahetatud, mis lõppes muidugi sellega, et juhipoolt pidin
ka toru ära vahetama, sest voolik ei tulnud sealt mitte kuidagi lahti. Õnneks Forsis kohe õiged pikkused olemas, ole ainult mees ja vääna õige
kuju(pole väga lihtne).
Ühtlasi ka juhipoolne rooliots sai vahetatud.
Hetkel on seis sealmaal et vahetusse lähevad ka esisadulad, tulevad ette ATE sadulad ja jahutusega kettad. Kõrini neist Girlingu sadulatest, need
koguaeg jamanud ja peale jäänud, nende pärast ka küttekulu hetkel kõrgem. Õrnalt on peal, aga sellest pidi piisama, et küttekulu tõuseks
märgatavalt.
Lõpuks sain ka tulede all oleva liistu otsad kinni, tuli õnneks Forsis meelde tüübleid küsida.
Tööle sain ka tahhomeetri juures oleva el.kella. Peale katsetamist aku peal, et kell ise töötab, sai pilk visatud trükiplaadile, kust loomulikult olid
rajad irdunud.
Kuna oli pikk rada mida joota, läksin lihtsama vastupanu teed. Võtsin otse pistikust vooli kella klemmile, hetkel ajutine lahendus, aga suvel panen
sinna juhtme vahele ka pistiku, et saak kellasid ilusti eemaldada ja joodan ilusti ära ka juhtmed.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.03.12 11:47
|
|
|
Et ikka nokitsemine käib Kui on pikem raja jupp hävinenud, siis võib
vaadata, kas kuskilt ei anna juhtmejupp joota selle raja asemele, seda siis kahe raja terve osa vahele, sinu lahendus ongi tegelikult analoogne.
Millalgi sai ühel lapse mänguasjal nii tehtud, sest trükkplaat oli murdunud. Edu!
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 16.03.12 11:59
|
|
|
Üks huvitav asi tekkis ka peale kellade kokku ja lahti lappamist.
Kell hakkas maantee peal näitama madalamat temperatuuri, umbes 70, linnas ja kohapeal läheb sinna 80 kanti.
Enne seda näitas temp.kell stabiilselt 80 kraadi, seda siis peale termostaadi vahetust, enne vahetust näitas natuke üle 70ne.
Kas nüüd siis midagi seal lapates läks kellades paika ja ta ennem mulle stabiilselt valetas?
Hakkab tunduma, et see termostaat ka ikka vigane, peab ise lahti võtma ja seda katsetama, see võib ka olla üks küttekulu tõusu põhjus. Huvitav kas
seda näidiku andurit ka kuidagi võimalik mõõta, takistust näiteks. Mingi teatud temperatuur võiks vastata vastavale takistusele.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 20.03.12 07:38
|
|
|
Eile sai siis esipidurid uuendust. Alla läksid kasutatud ATE Sadulad(tänud Simole) ja uued jahutusega kettad. Pidurid läksid tunduvalt paremaks ja ei
ole enam peal. Nüüd peaks ka küttekulu hakkama vähenema.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |