Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Nukkvõllide kulumise tuvastamine? (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 13601)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 03.02.10 11:02 Tsiteeri


Jah mikidemaal olen näinud uusi pumpasi disladele 350-450$. Tegu siis uue disla pumbaga. Pihusti hinnaga oli nii, et sealt sai jooksu (4tk) ja jäi natuke raha üle, võrreldes eesti hinnaga 1700.- tk. Mitte pd mootori oma. Ja oli igasuguseid stock ja ka 7 auguga valida. Aga see veidi ot.

Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
Aru ma ei saa, kust võetakse nii müstilised hinnad. Sellega teenitakse siinmail ikka ropult vahelt. Kui natuke netis surfata siis eBays maksab kõige kallim komplekt 749 euri ja sama jutt on pumpadega.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 03.02.10 16:00 Tsiteeri


Ma pole küll masuudipressimees aga antud teemat lugedes tekkis küsimus , kas mõni pole mõelnud paigaldada sellisele mootorile välist õlipumpa ja teha nukkade õlitus sõltumatuks mootorisisesest õlipumbast ?!
Kõik siin tegelevad tagajärgede likvideerimisega aga miks see nukaõlitus siis nii kesine on , liig mannetu õlipump või vähese läbilaskevõimega õlituskanalid ?


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.02.10 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Kõik siin tegelevad tagajärgede likvideerimisega aga miks see nukaõlitus siis nii kesine on , liig mannetu õlipump või vähese läbilaskevõimega õlituskanalid ?

Tegelikult on seal lihtsalt tobe nookurisüsteem. Ülanukad võiks vabalt otse klappe käitada, nagu normaalsetel mootoritel. Miks need nookurid seal üldse on? Et väikese läbimõõduga ja mitte väga teravaid nukkasid kasutades klapitõusu suurendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 04.02.10 07:33 Tsiteeri


Uuema tüübi plokikaante aretamine pidi maksma sama suurusjärgu mis nukakomplekti vahetus. Seega kes sellega kimpus võiks tõsiselt mõelda lammarist 2003+ kaante peale muterdamisele mõelda. Mina kahjuks seda omal ajal ei teadnusd ja jätsin süsteemi veel vanaks. Eks näis - järgmisel korral siis tean täpsemalt rääkida.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrahvK
huviline



Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 q 2,5TDI 132kw

postitati 04.02.10 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Uuema tüübi plokikaante aretamine pidi maksma sama suurusjärgu mis nukakomplekti vahetus. Seega kes sellega kimpus võiks tõsiselt mõelda lammarist 2003+ kaante peale muterdamisele mõelda. Mina kahjuks seda omal ajal ei teadnusd ja jätsin süsteemi veel vanaks. Eks näis - järgmisel korral siis tean täpsemalt rääkida.


Kas kogu projekti raskuspunkt ongi " uuemate" kaante leidmine (koos sisuga loomulikult) või kaasneb ka suuremat sorti aretus/ümberehitus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.02.10 09:30 Tsiteeri


On kellelgi uuematest pilti? Seal on nookuri liugepinna kohal lihtsalt rullik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 04.02.10 10:23 Tsiteeri


postitati 25.08.08 18:24
Tsitaat:
Algselt postitas: aigar
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: mehka11
Ei hakka uut teemat tegema küsin siin samas oma mure ära.

Masinaks A4Q (2,5TDI 132KW) mootori markeering AKE

Kaks lihtsat küsimust.

Kas uuendatud konstruktsiooniga nukkvõllid pluss rullikutega nookurid sobivad ka sellele mootorile või tähendab see juba suuremat ringi tegemist.

Ja kas ilma auto mootori diagnostikata ka iseloomulikud klõbinad jne reedavad nukkide jama.

Umbes 1 aasta läheb aega enne kui teistkordselt tuleb hammasrihma vahetada. Laseks siis juba kõik tööd korraga teha.


Uuemat tüüpi vanale panna ei saa, no kuidagi kindlasti aga mitte standartselt.

Sõltub kui karm olukord juba on, kui mootor ei tööta korralikult siis sellest saad juba aru aga selleks hetkeks on asi juba viimasel piiril. Kui seal osad klapid ei tööta siis üldiselt ei tunne autoomanikud midagi.


ma lasin enda 110kw'sele uuema tüübi kaaned ja asjad peale panna. Kõik töötab ilusti.


postitati 28.08.08 23:27
Tsitaat:
Algselt postitas: aigar
mul vahetatigi kogu kaantega kõik ära ja mingi asja pidi veel ära vahetama. Kokku läks maksma 33k. Ja peale minu aurot sõitis töökotta sisse passat 2,5 tdi ja sinna läks üks minu vana kaan peale kogu kompotiga. Sealt sain 11,5k tagasi :), niiet kokku läks siis 21500. Üks kaan koos kõigega on veel järel mul, kui kellegil huvi on. Pidi olema pärsi heas seisus veel, vähemalt nii öeldi mulle töökojast. Et liiga vara vahetasin ära. Aga kuna kõik oli juba ostetud siis ei hakkand enam edasi lükkama, kuna kilometraasi järgi oli nagu vahetus käes.


Seega võiks täpsemat infot saada huvilise aigar käest.
Teema ise siis 2,5 plussid miinused lõpu poole.
Silmas peab pidama, et mootorid tähistega AFB, AKN, AKE, AYM ning ka BFC kuuluvad eelmisse nn. halba põlvkonda. Seega neilt pole kaasi mõtet noolida.Doonoriks tuleks siis valida BDG, BCZ, BDH või BAU.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LiiaM
huviline



Registreerunud 27.11.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.13 19:23 Tsiteeri


Tere.
Oleks kiire küsimus :cool:
Kas keegi oma Audi A8 3,3 mootoriga autole paigaldanud lingil oleva nukkvõllide remontkomplekti ja kuidas on tagasisidega, kas asjad on kvaliteetsed või tuleb pärast paari õlivahetust jälle uus komplekt soetada?
Üks asi veel, kas seal võib peale vahetust midagi p...e ka minna a´la valesti midagi pandud, reguleeritud vms...?
Need juba eelmise omaniku poolt auto peal ja huvitaks, kas selle summa kulutamine ka ennast ära tasus ja autoga võib rahulikult edasi kulgeda!?

http://carolim.ee/et/7324-audi-a8-33tdi-nukvolli-komplekt.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]