Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: veakood 17965 (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4024)
kaaperdaja
klubiliige



Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2, S4

postitati 17.02.09 09:13 Tsiteeri
veakood 17965



Oskab keegi öelda, mida saab S4-l viga olla kui viskab veakoodiks 17965 Charge pressure control: positive deviation?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 17.02.09 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaaperdaja
Oskab keegi öelda, mida saab S4-l viga olla kui viskab veakoodiks 17965 Charge pressure control: positive deviation?

Rõhu leke ilmselt. Esimese asjana vaata throttle body boot üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.02.09 12:29 Tsiteeri


Rõhuleke surve poolel.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rosenberg
huviline



Registreerunud 04.09.07
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 & Impreza STi & GT ja volvo s60

postitati 05.03.09 18:55 Tsiteeri


Rõhu andur kontrolli üle mul oli anduri viga puhasta ära electric clean-iga . See viga tähendab et rõhku liiga palju .


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaaperdaja
klubiliige



Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2, S4

postitati 06.03.09 10:43 Tsiteeri


Sain juba asja korda, rõhu leke oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 14.05.09 23:29 Tsiteeri


Kuna endal mõistus suhtkoht otsas, siis kirjutan ühest huvitavast probleemist.

Üleeile oli vaja kolmanda käiguga kiirendada - sujuvalt gaas põhja, boostist korraks 0,7 bar ja siis poos nagu kinni ja boost kukkus 0,1bar ja jäi seda hoidma. Lasin gaasi korraks lahti, vajutasin uuesti põhja, siis liikus ilusti ja boostis ilusti. Samal päeval tegi paar korda veel sama jama kolmanda käiguga. Eile juba tekkis sama probleem teiste käikudega kiirendades ka, lisandus omadus, et vahest kiirendades üle 0,1 bar ei boosti. Siis vahest laksab mingi müstilised 0,9 bar ja killib kohe ära (overboost=fuelcut?). Teisalt sõidab mingi tükkaega normaalselt ja siis hakkab trikitama.

Sai arvuti järgi pistetud ja ainukese veana oli "Maximum boost level exceed" + mingi number mida enam ei mäleta.
Googeldades selle veakoodi alusel andis järgmised võimalikud vead:

* Boost Leek - sai survestatud ja boosti leket ei olnud. 1,5bar hoidis kenasti sees ja sisinaid polnud. 2bar'i juures hakkas paari pihusti vahelt õrnalt susisema, aga see oli minimaalne.
* N75 - sai proovitud teist/töötava auto pealt ja mingit muutust ei olnud, enne käivitust sai veakood kustutatud ja sõit tehtud, sama jama ja peale sõitu sama veakood sees.
* Wastgate problem - sai proovitud ja mõlemad avanesid ilusti, sünkroonselt ja igati normaalselt
* Leek - sai kapotialune poolenisti tühjaks võetud, kõik voolikud ja ühendused üle käidud. Kõik voolikud olid OK ja kuskil leket polnud - ükshavaal sai üle vaadatud ja testitud.

Üle sai vaadatud ka rõhuandur, puhastatud ja värki, ei muutunud midagi.


Oskab keegi antud sümptomite alusel mingeid ideid anda, mida veel katsetada, proovida?

Ette tänades :)
Tõnis.


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 18.05.09 11:15 Tsiteeri


Huvitava tähelepaneku tegin veel, et viimastel päevadel on ilusti töödanud üldiselt ja kui kalama hakkab, kalab täiega ja iga gaasivajutusel järjest. Siis kaob samamüstiliselt probleem ära ja töötab jäle pool päeva järjest laitmatult.

Oleks väga tänulik mõne vihje eest. Reval pakkus lahenduseks kõike eelnevat, mida ma juba teinud ja kontrollinud + turbode vahestust - mis sai juba 10t km tagasi vahetatud :P

Nii, et mõistus otsas.


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 18.05.09 11:22 Tsiteeri


Sa map sensorit ei saa proovida mõne teise autopealt? Äkki see mingil x hetkel otsustab segast hakata taguma. Abiks oleks ka boosti jälgimine läbi arvuti sõidu ajal..et kui jurama hakkab saad väärtusi jälgida. Igaks petteks võiks muidugi lambdade väärtustele ka pilk peale visata ning mootorisse minevad õhuhulgad, kuigi ilmselt pole need otseselt probleemi põhjustajad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 18.05.09 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Sa map sensorit ei saa proovida mõne teise autopealt? Äkki see mingil x hetkel otsustab segast hakata taguma. Abiks oleks ka boosti jälgimine läbi arvuti sõidu ajal..et kui jurama hakkab saad väärtusi jälgida. Igaks petteks võiks muidugi lambdade väärtustele ka pilk peale visata ning mootorisse minevad õhuhulgad, kuigi ilmselt pole need otseselt probleemi põhjustajad.


MAP sensorit pole proovinud vahetada, aga see annab 100% vea sisse, kui see kalama peaks - aga ei anna viga. Kuigi pulli mõttes võiks ju proovida.
Kõik elutähtsad parameetrid sai üle vaadatud targemate ninadega arvuti läbi ja tundusid kõik olema normipiires. Lamdad ja temp. andurid vahetatud ka hiljuti.


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.05.09 12:34 Tsiteeri


Niikui kalama hakkab, pista kohe arvuti järgi. Saad ehk jälile. Pakun õhulugeja mittekorrasolekut:)

Mis by-passid küljes on?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 18.05.09 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Niikui kalama hakkab, pista kohe arvuti järgi. Saad ehk jälile. Pakun õhulugeja mittekorrasolekut:)

Mis by-passid küljes on?


Sai seda tehtud ja kalamise ajal tundus endiselt kõik normaalne, mis onngi asja juures kõige müstilisem. Või viitsiks mõni tõsisem asjateadlane pilgu peale visata mingi mõistliku diili eest, siis U2U.

Nõme on asja juures see, et ta kalab siis kui tuju tuleb ja kalamine ei sõltu nagu millestki - ei ole vahet kas sõidad normaalselt 100km ja siis vajutad ja kalab/ei kala. Paugutad täiega, kalab/ei kala. Et eile ntx ei teinud päevajooksul kordagi kala. Väga müstiline.

By-passid on mingid punast värvi, metallist. Nime enam ei mäleta ja pakendeid pole alles. Olavi käest (Keisei) sai kunagi ostetud. Oluliselt tugevamad kui originaalid. Sai lahti ka võetud, ära puhastatud ja uuesti määritud (kuigi olid väga ilusad ja puhtad seest). Liiguvad ja toimetavad ilusti, vähemalt tundub nii näpuvahel.


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 21.05.09 20:10 Tsiteeri


Kummaline nali, keegi ei suuda mitte midagi öelda, ega keegi ei oska midagi teha. Probleem püsib!


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.05.09 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: basssoundman
Kummaline nali, keegi ei suuda mitte midagi öelda, ega keegi ei oska midagi teha. Probleem püsib!


Reval jõuetu? Vii masin neile paariks päevaks, las nuputavad:)


WG võib vabalt niimoodi jännata, kord töötab, kord mitte ,st mingi hetk avaneb lambist täielikult ja boost ei ole. Kontrolli WG membraanid üle. Vaata kriitilisepilguga üle Y toru ennem drosselklappi, seal võib olla pragu, mis kord on ilusti kinni, teatud tingimustes väänab prao lahti ja kogu ülerõhk on õues.
Mul RS4 tegi sarnast nalja, kui õhulugeja hakkas pussama, veakoode ei olnud mälu järgi, võisiis andis samuti sama veakoodi, mis Sinulgi.
Mis õhufilter kasutusel on? Pestav? Võta mõni toimiv lugeja prooviks. Vahetusfond revalis ei ola ka teab mis kallis, pigem võta uus lugeja, niikuinii on vana juba päevi näinud ja paneb mingil määral segast, halba see vahetus kindlasti ei tee.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 22.05.09 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: basssoundman
Kummaline nali, keegi ei suuda mitte midagi öelda, ega keegi ei oska midagi teha. Probleem püsib!


Reval jõuetu? Vii masin neile paariks päevaks, las nuputavad:)


WG võib vabalt niimoodi jännata, kord töötab, kord mitte ,st mingi hetk avaneb lambist täielikult ja boost ei ole. Kontrolli WG membraanid üle. Vaata kriitilisepilguga üle Y toru ennem drosselklappi, seal võib olla pragu, mis kord on ilusti kinni, teatud tingimustes väänab prao lahti ja kogu ülerõhk on õues.
Mul RS4 tegi sarnast nalja, kui õhulugeja hakkas pussama, veakoode ei olnud mälu järgi, võisiis andis samuti sama veakoodi, mis Sinulgi.
Mis õhufilter kasutusel on? Pestav? Võta mõni toimiv lugeja prooviks. Vahetusfond revalis ei ola ka teab mis kallis, pigem võta uus lugeja, niikuinii on vana juba päevi näinud ja paneb mingil määral segast, halba see vahetus kindlasti ei tee.


WG'sid sai hoolega uuritud ja kontrollitud, ka altpoolt ja lähemalt.
KÕIK voolikud ja survepoole lõdvikud sai ka üle vaadatud ja kõik olid korralikud. Osad jupid on vahetatud ka samco toodete vastu. Õhulugejat peab veel katsetama ühe teise Bi-T pealt, siis saab kindlalt öelda, kas on vahet või mitte.

Revalist sai uuritud ja nemad ei osanud midagi öelda ja ei avaldanud soovi uurida ka, kui pakkusin. Samas mingi 10k maksta selle eest, et keegi suudaks vea leida oleks ka nõme. Või hakata järjest juppe vahetama... teadagi kuidas asjad lõppevad, alati vähemalt korraliku 5 kohalise numbriga.


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 30.05.09 19:28 Tsiteeri


Otseselt ei tea, mis nagu lahenduse tõi, aga lampi mingi hetk hakkas asi jälle tööle ja siiamaani on kenasti töödanud. Ise kahtlustan kõige enam turbode rõhupoolelt tulevate voolikute kolmikut, mis kokku liites läheb N75 klappi. See oli natukene deformeerunud (pealtnäha oli korralik, aga lahtivõttes oli üks toru muljutud nagu kuumusest ja laskis vähem läbi kui teine ots). Sai hydroscandist hunnikuga juppe, kolmikuid, klambreid ja voolikuid toodud ja kõik asjad kapoti all välja vahetatud ja tundus, et töötab. Kuigi naljakas on see, et kõik voolikud iseenesest on terved, mis välja said vahetatud. Samuti sai proovitud tagasi panna originaal by-pass klappe, kuid muutust ei olnud. Ei tea, aga toimib, supper.

Tänan kõiki, kes abiks olid :)
special tänx to Peeter Kaera, kes võttis ainukesena vaevaks abi pakkuda :)


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 76.1% - SQL: 23.9%]