mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 27.04.04 07:40
|
|
|
kas moto on läbi?
Kui kuumaks läheb siis hakkab suitsema, ehk käisin naisega platsil sõitu harjutamas ja kui mingi aeg seal tuuritatud sai, aegajalt ventikas jahutas
radikat...märkasin et kahtalselt suitseb tagant. Linnapeal sõites vahest tõsisemalt kiirendades vist kah pahvatab tagant.
Kas on mingit mõtet 1,6-st motot remontima hakata, kas kolvirõngaste vahetusest üksi muutub midagi paremaks, või mida soovitate?
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 27.04.04 07:46
|
|
|
kas ja kui palju õli võtab ?
|
|
|
ZZZ 705
huviline
Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 1.8 S -91
|
postitati 27.04.04 07:49
|
|
|
Tre
Räägi palju õli võtab, palju võib olla läbisõit, ennem ei saa midagi öelda kui pole mootorit lahti võtnud. Remont ise ei ole eriti kallis 2000 peaks
hakkama saama.
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 27.04.04 07:50
|
|
|
Kunagi kui vennal B3 oli, siis see hakkas ka hullult suitsema ja õli rüüpama. Silme ees jooksid ikka väga suured numbrid, et see mootor on omadega
täiesti ...
Õnneks otsustasime esmajärjekorras ära vahetada klapisääretihendid, mis , nagu selgus, olid kivikõvaks muutunud.. Ja probleem lahenes .)
Üsna odavalt veel pealegi 
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 27.04.04 08:20
|
|
|
kunagi kui Addinoliga sõitsin siis võttis ikka metsikult, mingi 1L/500-1000km, nüüd kasutan BP Visco 3000 poolsünti ja mingi 1-2L/10000km.
Kas mineraalõli kasutamisele võtmine vähendaks õlikulu/suitsemist?
Kas klapisääre tihendite vahetus muudaks midagi?
Läbisõitu mingi 260-tuh.km.
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 27.04.04 09:08
|
|
|
kas klapid tiksuvad ka ? nt hommikul kui käima paned ?
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 27.04.04 09:17
|
|
|
esimestel pööretel klõbiseb jah veits, siis kaob ära..
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 27.04.04 09:24
|
|
|
kõige esimesena vast mõõda surve silindrites ja tõenäoliselt tahavad hüdrotõukurid ka vahetust.
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 30.04.04 11:03
|
|
|
natuke inffi juurde:
sai hiljuti vahetatud termostaat ja tundub et mootori temp. on liiga kõrge - näidiku järgi(üle 90-e) - tõuseb kuni järgmise kriipsuni sealt, kuni
alles ventika tööle paneb. kohapeal töötades pikalt hakkab suitsema - läheb keema vms.
EDIT: Käisin täna õli vahetamas ja lasin mootori sisepesu teha. 10min. selle pesuõliga ja tossas tagant juba päris korralikult. Kutt kes õli vahetas
ütles, et keeb. Pakkus võimalikud variandid: kolvirõngad või kui jahutusvedelikku kaob, siis plokikaane tihend vms. Jahutusvedeliku kadu ei ole
täheldanud.
Mida see silindrisurvete mõõtmise tulemus muidu annab/ütleb?
|
|
|