jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 27.04.04 04:56
|
|
|
Probleem käsipiduriga
Käsipidur ei võta. Milles võib probleem olla? Ära vahetati trumlid, käsipiduri tross, kiilud. Klotsid olid peaaegu nagu uued (1-2 mm kulunud).
Käimamaa sai ka nüüd nagu pikemaks pandud. Milles võib asi olla? Kas kuidagi on võimalik, et süüdi on see, kui pidurid on õhutamatta ja neil õhk
vahel?
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 27.04.04 08:30
|
|
|
käsipidurit pidurite õhutatus ei mõjuta - see täiesti mehhaaniline.
Endal samuti enne igaaastast ülevaatust piduritega jama olnud, tavaliselt poolte võrdsusetusest tingitud probleemid, Samas ka iga aastal olen
erinevaid meetodeid tarvitanud. Viimane kord vahetasin vedrude komplektid välja ja muidugi korralik puhastus. Võibolla see vedru mis kiilu tõmbama
peaks pole enam oma parimas nooruses.
Käsipiduri käik on minu omal päris lühike - mingi 2-3 astet.
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 29.04.04 10:07
|
|
|
Kui kaugele peab liikuma tagaumise piduriklotsi küljes olev hoob kuhu kinnitub käsipiduri tross. Mul ta natuke liigub, kuid siis jääb mingi
krd´i polt ette. Äkki asi selles? Lasin ka käimamaad suuremaks, kuid ka see ei aidanud. Kässarit peale tõõmates natuke ta peab, aga üldiselt
hakkab auto ikka liikuma. Äkki oskaks keegi veel nõu anda?!
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 29.04.04 13:07
|
|
|
nu varjant on ju veel et see käbi mis klotse surub ei ole päris õieti
ja see jutt minumeelest päris vett ei pea et õhutuse viga ei saa olla, kuna endal oli ka õhk sees ja ka käsipidur ei võtnud sai õhk välja ja siis
peale seda toimisid kõik asjad
sest kui õhk sees siis üldjuhul ei suru ta klotsi vastu ketast/trummlit ka nii nagu ta olema peab ja siis hakkab käsipidur ka neid klotse sealt
kuskilt kaugelt suruma ja kuna klotsid kettast/trummlist eemal siis jääb käsipiduri käik lühikeseks ja tänu sellele ei jõuagi klotsid vastu
ketast/trummlit
vähemalt minu arusaam asjast on selline
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 29.04.04 17:55
|
|
|
Õhk sega käsipiduri tööd kohe väga palju,samuti segab see kui ei toimi piduriregulaator,kui see autol olemas on.Nimelt on audi piduriregulaatoritel
loll omadus kinni jääda ja sel juhul ei pääse lihtsalt piisavalt õli silindritesse mille tulemusena ei toimu ka trumlites mingit aktiivset klotside
liigutamist.
Teine versioon,kas need kiilud said ikka õigetpidi sisse,nendel on ühel küljel minuarust mingi tihvt.Kui kiilu 180* valesti paned siis ta ei langegi
niipalju alla et klotsid trumlite ligi jõuaksid.
Ja nende käsipiduri hoobede liikumismaa peaks olema kuskil 4 cm vist maksimaalselt,mõõdetuna siis trossikinnituse juurest.
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 30.04.04 06:29
|
|
|
Mis vahet seal on kas õhk süsteemis sees või mitte, pidurisilinder annab ikka järgi olenemata sellest. Muu jama toimub seal ju mehhaaniliselt.
Klotside vahe ühelt poolt on fikseeritud silindriga ja teiselt poolt lükatakse laiali, kui kässarit sikutad. Kiil peaks kompenseerima klotside, trumli
kulumise.
Muidugi võin valesti kah panna.
Oma masinal kui silinder oli peetis siis kässar pidas ikka.... ülevaatusel oli tõsine erinevus ainult sõidupiduril, kässar oli balansis.
Muidugi et kindel olla - õhuta ära.
|
|
|