Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: MMI firmware upgrade (Vastuseid: 59 | Vaatamisi: 9671)
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 02.04.09 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Ei ole ta midagi väheste võimalustega. Enamus asju saab tavalise Ross-Techi kaablitega aetud. Pigem on väheseid asju, mida aetud ei saa (a'la Compnent protectioni maha võtmine ja üksikud kontrollerid, kuhu ligi ei pääse). Aga see on ka pigem juba nii spetsiifiline valdkond, kuhu ei olegi asja. Teie kasutasite lihtsalt valet kaablit. Hex+Can kaabel peab olema. Kui kellegi on olemas selle kaabli aftermarket versioon, siis oleks huvitatud selle laenamisest, et selgitada välja just see vahe.

Kui sul huvi on siis ma annaks sulle ka selle Micro-Can kaabli prooviks. Mind ennastki huvitaks need vahed, millega mida saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 02.04.09 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Ross-Tech pakub legaalset kaablit koos tarkvaraga 349 usd. See ei ole küll sama funtsionaalne kui Revalis ja ka ilmselt Juksi suures olev tehnika, kuid kodus harrastajale peaks olema piisav lahendus.

Ross-Tech kaabel


Tere!

Kas keegi Eestis pakub seda kaablit??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 06.04.09 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kas keegi Eestis pakub seda kaablit??

Ja ikkagi abi vaja siis kaabliga, pühade ajal auto eestis:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 11.04.09 11:42 Tsiteeri


Probleem ikka õhus!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 24.04.09 14:22 Tsiteeri


Kas tõesti pole kedagi, kes kaabliga aitaks, probleem ikka õhus ????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 10.05.09 07:05 Tsiteeri


Probleem ikka üleval. Samas sai auto omale uued tagatuled, pidurid Ledidega, vaja jälle kaablit, et need aktiveerida. Kas keegi ei taha sixpäkki ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 10.05.09 07:51 Tsiteeri


Seda kaablit ei tundu leiduvat kellelgi. Pead võtma esinduse tee jalge alla või siis kaabli soetama.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.09 08:40 Tsiteeri


Viimaste kuulduste kohaselt on ka Peetril (A4TQ) nüüd selline võimalus olemas. Rääkimata Raulist (juks11).


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 23.05.09 04:39 Tsiteeri


Nii, toimunud veidi muutusi. Eile istus auto kaabli otsas pea 14 tundi, sai aktiveeritud uued tagatuled, Ledid siis, esimesed S6 Ledid süttivad nüüd käivitamisel ja lähituled pimedaga automaatselt. Kompuutri setingud ka nüüd kõik paigas, kuid jäi ikkagi 2 probleemi, mida ei leia isegi netiavarustest, keegi on vahetanud algselt telefoni pin koodi, kas oskab keegi ütelda, kuidas seda resettida, teha tehase setingud, moodulis ta seda teha ei lase ennem, kui saab õige parooli. Seega sinihgambaga ikka ligi ei saa, kuid lõppkiirusele see ei mõju. Teiseks, esimesed Ledid siis istutatud udukate alla ja annab veakoodi ikka, kompuuter karjub, kas keegi teab, kus kohast saab välja lülitada seda, et ta ei teeks nendele tuledele cheki ennem süttimist. Netist sai leitud, et seda saab teha uuemate moodulitega, kui sellel 2004 a. versioonil on algeline moodul ja netis õpetus puudub. Või leidub kellelgi olema VAG_COM koodidega, mida veel netiavarustes ei leidu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.09 11:28 Tsiteeri


Ma arvan et Ross-Techi kaabel on olemas paljudel kuid eriti ei omata piisavalt kogemusi sellega töötamisel ja keegi ei soovi omale kaabli vale kasutuse korral mingit jama kaela. Tean et ka esinduses kasutatakse Ross-Techi kaablit kuna töö on kiirem tänu detailsetele spikritele ja peale tarkvara uuenduste, online toimingute on kõik funktsioonid olemas. Esinduste võimuses on tarkvara uuendused millede abil on võimalik tihtipeale aktiveerida järelpaigaldusega originaal lisavarustust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]