Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 AAN mootor väriseb ja rappub hommikuti (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2591)
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.02.09 17:03 Tsiteeri
S4 AAN mootor väriseb ja rappub hommikuti



Autoks 93a S4, mootoriks 2.2T AAN.

Probleem selline, hommikuti panen auto käima, peale seda auto rappub ja väriseb 10 sek, peale seda jääb ilusti käima.
Sama häda on nii soojema kui külmema ilmaga.
Kui vahepeal sõita, siis sooja mootoriga ei tee.

Käisin ka diagnostis, midagi ei avastanud. Proovisime ka hommikul arvutiga, kui mootor külm, ikkagi mingeid vigu ei leidnud.

Suht juhe koos juba.

Varem auto niimodi ei käitunud. Läks alati ilusti ja ühtlaselt käima.

Mida võiksin uurida või katsetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 04.02.09 17:14 Tsiteeri


Kas auto on chipitud?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.02.09 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kas auto on chipitud?


Auto ei ole chipitud, kõik on tehaseseades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline



Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 04.02.09 17:20 Tsiteeri


pihustid ei saa lekkida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.02.09 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maik
pihustid ei saa lekkida ?


Ei usu, alles sai tihendid ka vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.02.09 17:55 Tsiteeri


Bensufilter uus? Süüteküünlad? Mootoripesu hiljuti tehtud?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.02.09 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Bensufilter uus? Süüteküünlad? Mootoripesu hiljuti tehtud?


Bensufilter OK, süüteküünlad poole peal, mootoripesu pole üldse tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.02.09 18:35 Tsiteeri


Kõik silindrid ei sütti tulele ilmselt kohe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.02.09 18:35 Tsiteeri


Jahutusvedeliku ei kao? Ikkagi panustakisn benafiltrile ja süüteküünaldele.

Kuidas on kompressioon silindrites?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.09 18:40 Tsiteeri


Mina teeks nii - külma mootoriga, kui anomaalia esineb, suretaksin enne normi minekut masina välja ja keeraksin küünlad maha. Sealt saab edasi minna.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 04.02.09 18:43 Tsiteeri


Eks nii ole raske soovitada. Aga ise ehk teeksin nii:
Mõõdaks kompressioonid. Kui need on ok, siis jätaksin auto selle puterdamise ajal seisma ja keeraks süüteküünlad maha. Äkki on mõni märg. Sealt annaks edasi ehk probleemi lahata.

Edit
Maku jõudis ette :P


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.02.09 18:46 Tsiteeri


Süüteküünlad.Kogemus olemas:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.02.09 19:22 Tsiteeri


Tänan vastukaja eest. Homme vaatan küünlad ja asjad üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.02.09 07:29 Tsiteeri


Küünalde kohapealt, kasuta ainult originaali, muidu võidki jääda jändama.

F5DP0R BOSCH.
Audi 101000016AA


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 16.05.09 19:17 Tsiteeri


Lõpetan vana alustatud teema.

Veaks oli vigane temperatuuriandur ja väsinud küünlad.

Vahetasin anduri ja paigaldasin uued originaalküünlad, probleem kadus ja auto on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]