Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: jamad salongivalgustuse ja signaga B4'l (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1555)
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.09 16:32 Tsiteeri
jamad salongivalgustuse ja signaga B4'l



Pärast sõitu võtit lukust välja tõmmates ei sütti harilikult salongituli ja seejärel ei lukustu uksed puldist vajutades, signa läheb küll peale, aga ükski uks lukku ei lähe. Reeglina, kui salongituli süttib, toimib ka kesklukk.
Salongituli ei sütti ka uksi avades, seega võiks eeldada, et ukselüliteis viga pole.
Mida kontrolllida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 03.02.09 16:42 Tsiteeri


Süüteluku põhi. Jääb sellisesse asendisse, et auto arvab, et võti on veel luku sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.02.09 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ado
Pärast sõitu võtit lukust välja tõmmates ei sütti harilikult salongituli ja seejärel ei lukustu uksed puldist vajutades, signa läheb küll peale, aga ükski uks lukku ei lähe. Reeglina, kui salongituli süttib, toimib ka kesklukk.
Salongituli ei sütti ka uksi avades, seega võiks eeldada, et ukselüliteis viga pole.
Mida kontrolllida?


Viga ilmselt keskluku pumbas (pistikute ühendus, külmjooted), sest sealt käib ka salongivalgustus.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 03.02.09 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Viga ilmselt keskluku pumbas (pistikute ühendus, külmjooted), sest sealt käib ka salongivalgustus.

Jama.
B4'l on kesklukustuse pump lihtsalt pump - 2 juhet ja voolik küljes.
Kogu see tulede ja pumba juhtimise värk paikneb eraldi. On muidugi võimalik, et seal mõni joode ühendust ei anna aga esmalt kahtlustaks ikkagi süütelukku....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.09 17:24 Tsiteeri


Igaks juhuks mainin, et auto on 93 aasta ja 2.0 abt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.02.09 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Viga ilmselt keskluku pumbas (pistikute ühendus, külmjooted), sest sealt käib ka salongivalgustus.

Jama.
B4'l on kesklukustuse pump lihtsalt pump - 2 juhet ja voolik küljes.
Kogu see tulede ja pumba juhtimise värk paikneb eraldi. On muidugi võimalik, et seal mõni joode ühendust ei anna aga esmalt kahtlustaks ikkagi süütelukku....


Siis Sa oled lihtsalt vähe näinud - mingitel eimestel vast olid, endal pole ette juhtunud kahe otsaga pumpasid, võibolla on töökindlamad. Süüteluku põhi ei puutu arvatavasti asjasse kuna tal ei sütti ka uksi avades valgustus.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 04.02.09 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ado
Pärast sõitu võtit lukust välja tõmmates ei sütti harilikult salongituli ja seejärel ei lukustu uksed puldist vajutades, signa läheb küll peale, aga ükski uks lukku ei lähe. Reeglina, kui salongituli süttib, toimib ka kesklukk.
Salongituli ei sütti ka uksi avades, seega võiks eeldada, et ukselüliteis viga pole.
Mida kontrolllida?

Kui kesklukk ja laevalgustus koos näkku panevad, siis viga 99,...% pumbas. Pump asub B4 sedaanidel eriti lollis kohas, otse parema tagaratta koopa taga süvendis. Kui sinna nüüd satub tuulutusklapi kaudu natukenegi vett, siis pumbaga kööga. Enne kui ära ostad midagi - tee proovi kellegi töötava pumbaga. Ise olen nii mitu pumpa välja vahetanud. Ja alati kadus ära laelambi aeglane kustuymine ja süütevõtme emaldamise järel süttimine ning loomulikult ei toiminud ka kaeklukk.
ISeenesest osavamad elektroonikud paremal juhul suudavad selle pumba veel ka päästa, aga üldiselt hakka uut (kasutaud) pumpa jahtima, tutikas maksab arvestades auto hinda meeletult. Kui kasutatud pumpa ei leia, siis elektrilise keskluku ehitamine soodsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.02.09 19:35 Tsiteeri


Elektri plaadil rajad ära küpsenud ja siis on tõesti asi kööga,pump maha ja legoks siis on näha mis seal on. Proovida võib teist pumpa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.09 16:16 Tsiteeri


nonii tänaseks on siis lood sellised:
Salongiradikat vahetades sai ka süüteluku põhi vahetatud, probleemile lahendust ei tulnud.
Võtsin pumba lahti ja puhastasin plaadi ära, kuid sedagi edutult. Soojas garaa˛is toimib kõik ilusti, aga kui välja sõita, hakkab taas jamama.:(

Pump ise on kahe pistiku ja ühe lõdvikuga. Ühest pistikust tuleb vool pidevalt peale, + ja -. Teises on umbes 12(?) juhet taga.

Kas on keegi võimeline pumpa Tartu kandis ka renoveerima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ööbic
huviline



Registreerunud 17.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Audita

postitati 23.02.09 16:48 Tsiteeri


viimati ma forsist uurisin
siis küsiti kaheksa tuhande kanti,uue pumba eest. mul oli veel selline juhus,et pumbas oli kolm musta releed(vist) ja üks neist oli õhtal. sama, 12. otsaga pistikuga pump. ja Tallinnast ma seda releed originaalis ei leidnudki, või ei otsinud õigest kohast. lõpuks mingi it-tegelane installeeris sinna midagi asemele ja veidi toimetas ning oligi lõpp. samas klubikaaslaselt saadud pump ei hakanud ka korralikult toimetama. nii,et mure mul sama ja ootan huviga lahendust.


"Elu nagu hernes"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]