Kui "tule lõhna" juba tuleb siis on ainult 2 varianti, kas koheselt asjaga tegeleda või oodata kui kuskilt leeki paistma hakkab, viimane variant on
ses suhtes parem, et pärast on viga kergemini avastatav, näeb koha ära kus probleem on aga ilmselt on siis juba hilja probleemi lahendada...
Ega keegi siin foorumis, ega ka maailmas ei oska läbi neti mingit diagnoosi panna, seega taas 2 varianti, loed foorumis pakutud asju ja tõttad neid
ostma ning hakkad 1 haaval vahetama kuni läheb täppi ( see siis kui oskad ka vahetada), teine võimalus on auto asjatundja kätte anda ning lasta tal
asjaga tegeleda.
Kahjuks või õnneks reaalne elu nii on!
Lisan ka mõned variandid:
Rihm puruks
Kõrgsurve pump läbi
Tagasivoolu klapp läbi
Küünlad või nendega seotud asjad läbi
Starter veab tühja
Mootoris mehaaniline rike
Elektrooniline rike
Diisel otsas
Vale või solk kütus
jne
jne
jne
Kodustes tingimustes ja ilma vajalike tööriistade ja aparaatidega Sa enamus neid vigasid ei tuvasta!
Ehk siis sõbralik nõuanne, vii auto remonti!
|
|