aco
huviline
Registreerunud 09.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.09 17:58
|
|
|
Probleem turboga vist?
mul selline jama,et kui kiirendan lülitab midagi ennast välja aga ei tea mis jama võib olla.jõud kaob ära ja enne tagasi ei tule kui seisma jätan ja
uuestu käivitan.armatuuris on mingi veakood kah (insp)mida see võib tähendada.ei oska kuskilt otsima kah hakata.auto on audi a6 1,9 td 1998a.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.01.09 18:30
|
|
|
See veakood ütleb, et tuleb teenindusse minna. Küll seal leiavad selle jõu väljalülitaja ka üles.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 14.01.09 18:46
|
|
|
1,9 tüüp viga ilmselt turbo küljes olev vaakum klapp jamab või on katki mine lase see üle vaadata.Endal on küll seat leon 1,9tdi ja teeb sama moodi
aga minu omal on vist elektrooniline klapp kutu
|
|
|
dan.d
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan
|
postitati 14.01.09 20:08
|
|
|
Mina arvan et läbi on pressure converter.kood peaks olema 1h0 906 627 aga enne ostmist kontrolli vanapealt.insp almatuuris tähendab hoolduse aega.
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 15.01.09 16:17
|
|
|
võib ka mõni sisselaske lõdvik lekkida
|
|
|
aco
huviline
Registreerunud 09.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.09 17:56
|
|
|
ma ise arvan millegipärast,et see mis jõu ära võtab on midagi elektroonilist,sest enne tagasi ei tule kui süüte välja keeran.ja uuesti käivitan on
kõik jälle normaalne.kui normaalselt sõita ei juhtu midagi.sellel hetkel kui jõudu pole suitsema ei hakka.ära kaob ta siis kui pöörded lähevad umbes
4000 pöörde peale täpselt pole näinud aga sinnakanti.
aga tänud!
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 15.01.09 20:56
|
|
|
Kui mul sisselase lekkis viskas ka turbo kiirendades tagant ära ja ennem tagasi ei tulnud kui korraks süüde välja ja siis tagasi. Aken alla ja siis
peaks kuulda olema kas lekib(kiirendades susin taga kui lekib). Muidugi võib olla seal mitmeid erinevaid vigu (õhulugeja, wastegate, mõni vaakumvoolik
katki jne). Kõige õigem oleks diagnostika teha.
|
|
|
ott1
klubiliige
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 25.01.09 17:03
|
|
|
Vigu võib olla väga palju.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 27.01.09 06:38
|
|
|
See kohvipaksu pealt ennustamine ei vii sind kuhugi. Nii palju kui on juppe sul seal kapoti alla võivad kõik mingit jama korraldada. Vii auto kuskile
diagnostikasse kus inimesed igapäev sarnaste probleemidega tegelevad (nt. audihooldus kus audiklubilistel peaks mingi soodus ka kehtima).
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.01.09 08:57
|
|
|
Eelkõige tuleb juhtme otsa minna ,seejärel raua kallale, vastupidine tööjärjekord on mõttetu, kulukam.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|