Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 b4 kellade sobibus 2,0 85kw (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 899)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 10.01.09 12:59 Tsiteeri


Soovitavalt sama mootori kubatuuri ja silindrite arvuga doonori pealt soovitaks kellad hankida. Tahho tõenäoliselt hakkab segast peksma kui 4 silindrise auto peale 5 silindriselt masinalt maha võetud kella hakata paigaldama. Spido peal peaks ka olema sama lõppkiiruse arv kui hetkel peal olevaltel kelladel (240/260/280) olenevalt võimsusest.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 10.01.09 13:21 Tsiteeri


Hei,
Kui B4 blokki kasutada siis spido valetama ei hakka. Valetama hakkab B3 blokiga, kuna ratta läbimõõt on B3-l väiksem ja spido impuls saadakse nö ratta veovõllilt. Spidobloki taga on kleeps kus kirjas impulsid/kilomeetrile, kui need kattuvad, pole probleemi. B3-l ja B4-l on impulside arv kilomeetrile erinev.
Tahhoka kohta ei hakka spekuleerima. Ühel kelldeblokil olid küll thumbler-lülitid 4,5,6sil, aga need võisid olla ka trip compuga seotud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]