Lehekülgi: 1 2 |
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.04 08:56
|
|
|
mul vana moto kooles sama moodi ära probleem oli selles et prittsepea oli lihtsalt umbes, need peened torud olid saasta täis ,aava lükkas torud
peenikese tradiga läbi ja auto käis nagu miilenki.rudi korra torod maha ja vaata kas õhk läbi käib üldse
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 08:59
|
|
|
Millised torud?need mis pritsepeast pihustitesse lähevad?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.04 09:16
|
|
|
jah need olid totaalselt umbes,kusjuures ma olin vist enne kasutanud ka mingit puhastusainet mis ilmselt paagist selle viimasegi saasta lahti leotas
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 09:29
|
|
|
need torud on ka vahetatud.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.04.04 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Siinkohal küsin ka kas kellelgi on sobivat manomeetrit pumba surve mõõtmiseks? Pump undab juba jupimat aega, tundub, et ka surve on väike, aga tahaks
siiski üle mõõta. Ja kui palju see surve peab 134kw mootori puhul olema? |
Minu 134 Kw mootoril on bena surve kuskil 5.5 atm. olenemata pööretest. Täis pööretega (loe +6000 pööret) hoidis ka ilusti 5.5 atm. Aga seda ma ei tea
palju ta olema peab
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 23.04.04 16:49
|
|
|
Lõpuks ometi sain just vea teada ja auto korda.Nimelt 2 pihustit hakkasid otsad andma,kuigi aru ei saanud,ainult vahetamise/proovimise teel.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 23.04.04 17:42
|
|
|
Tead äkki mis need pihustid poes maksavad.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 23.04.04 17:49
|
|
|
600-900kr ringis,kuid nüüd on pihustid segamini-nii 100,kui 200 pihustid(need teistsugused,suurema tootlikusega)
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 24.04.04 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEEMEES
600-900kr ringis,kuid nüüd on pihustid segamini-nii 100,kui 200 pihustid(need teistsugused,suurema tootlikusega) [/quot
Pead sa silmas tüki hinda? Krt siis tiba kirves küll. |
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 24.04.04 14:32
|
|
|
Tükki ikka
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 26.04.04 06:35
|
|
|
Imelik et diagnostika ja minu mõõtmiste tulemus nii erinev,nimelt sai kompressioon ära möödetud,tulemused järgmised:
1-3 silinder 13,6-13,9.
4-5 silinder 13,9-14,4.
Kuidas nii erinevus võrreldes diagnostika mehe möötmistega?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|