V6 2,5 TDI 110kw kõrgsurvepumba pöörete andur.
Sportlikust huvist asi kaugel. Ühel ilusal hommikul ,auto mootor ei
käivitunud. sai siis tehtud diagnostika,mis näitas et kõrgsurve pump andis otsad. Siis tulid venekeelsed ropud sõnad...kurat küll,sitt see BOSCH-i VP-44. Asja lähemalt uurides ,selgus et pumbal puuduvad pöörded,kui
starterit anda.Järelikult...kas rihm....või siis hoopiski pöörete andur.Kuna rihm oli ilus ja terve,arvasingi et viga pöörete anduris. Helistasin ühte
rem töökotta ja rääkisin oma mure ära.sealsed spetsialistid ütlesid ,et kõrgsurve pump vajavat kap.remonti.Et need pumbad pidavaiki nii poole pöörde
pealt ps-e minema. Küsisin siis et palju siis pumba kap.rem. maksma võib minna,arvati et kusagil 10000-15000 EEK i Piires. No ja siis otsustasingi ise
selle pöörete anduri ära vahetada.BOSCHist tellides maksin anduri eest pea 1500EEKu No ja siis vahetasingi selle peessss..anduri uue vastu. peale toimingut läks mootor plaksti käima,kuid testsõitu tehes näitas kompu
liiga suurt kütusekulu. no ja siis ma regullisin seda anduri asukohta niikaua kui sain k.kulu normi,mootor nüüd kuidagi vaiksem ka. muidugi pumba
mehaaniline seadistus jäi ju samaks, kuid muutus elektrooniline seadistus. Arvan et seda saab siiski kompuga paika sättida,...või siiski...pump
Karlasse stendi...`? Karla tahab palju pappi,sõbrad tulge ruttu appi!
Saarekas.
|
|