Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: V6 2,5 TDI 110kw kõrgsurvepumba pöörete andur. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2272)
saarekas8
huviline



Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A-6 2,5 TDi avant

postitati 03.01.09 17:35 Tsiteeri
V6 2,5 TDI 110kw kõrgsurvepumba pöörete andur.



vahetasin kõrgsurvepumba sees asetseva ps. pöörete anduri uue vastu ,nüüd mootoril jälle elu sees. peale mõningaid mehaanilisi reguleeringuid õnnestus mootor vaiksemalt nurruma panna ja isegi kütusekulu langes. Aga...ikkagi arvan,et pump tuleks stendi panna ja reguleerida Ehk oskab keegi sõna sekka öelda? :mad:


Saarekas.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 04.01.09 18:56 Tsiteeri


Lihtsalt sportlik huvi miks see andur vahetust vajas.Endalgi neid pumpasid juba 3tk laiali.Mida meh reg et paremaks ja vaiksemaks said.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarekas8
huviline



Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A-6 2,5 TDi avant

postitati 09.01.09 23:26 Tsiteeri
V6 2,5 TDI 110kw kõrgsurvepumba pöörete andur.



Sportlikust huvist asi kaugel. :P Ühel ilusal hommikul ,auto mootor ei käivitunud. sai siis tehtud diagnostika,mis näitas et kõrgsurve pump andis otsad. :mad: Siis tulid venekeelsed ropud sõnad...kurat küll,sitt see BOSCH-i VP-44. Asja lähemalt uurides ,selgus et pumbal puuduvad pöörded,kui starterit anda.Järelikult...kas rihm....või siis hoopiski pöörete andur.Kuna rihm oli ilus ja terve,arvasingi et viga pöörete anduris. Helistasin ühte rem töökotta ja rääkisin oma mure ära.sealsed spetsialistid ütlesid ,et kõrgsurve pump vajavat kap.remonti.Et need pumbad pidavaiki nii poole pöörde pealt ps-e minema. Küsisin siis et palju siis pumba kap.rem. maksma võib minna,arvati et kusagil 10000-15000 EEK i Piires. No ja siis otsustasingi ise selle pöörete anduri ära vahetada.BOSCHist tellides maksin anduri eest pea 1500EEKu;) No ja siis vahetasingi selle peessss..anduri uue vastu. peale toimingut läks mootor plaksti käima,kuid testsõitu tehes näitas kompu liiga suurt kütusekulu. no ja siis ma regullisin seda anduri asukohta niikaua kui sain k.kulu normi,mootor nüüd kuidagi vaiksem ka. muidugi pumba mehaaniline seadistus jäi ju samaks, kuid muutus elektrooniline seadistus. Arvan et seda saab siiski kompuga paika sättida,...või siiski...pump Karlasse stendi...`? Karla tahab palju pappi,sõbrad tulge ruttu appi!


Saarekas.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saarekas8
huviline



Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A-6 2,5 TDi avant

postitati 09.01.09 23:54 Tsiteeri


Kui sul neid pumpasid juba 3 tk.iaiali,siis ju oskad midagi öelda. Sul vist omal sportlik huvi neid koguda..


Saarekas.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 10.01.09 09:34 Tsiteeri


Minuomadel oletavalt elektroonika probleem,tingitud süütenurga kolvi kinni jäämisest.Tartu kirurgid arvasid et saavad hakkama aga küsisid ka hea hulga plekki vist 5-7 k ja siis vaja ju ka veel pumba juppe:mad:Leedus ka remonditakse neid ajusid hind ka mõistlikum kui sinna asja käin uurin asja.Kas see pöörete andur on selle pumba aju all olev elastse juhtme otsas olev kahe poldiga kinnituv,seda küll minuarust kuidagi reg ei saa või mõtled midagi muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saarekas8
huviline



Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A-6 2,5 TDi avant

postitati 11.01.09 23:11 Tsiteeri


see sama andur jah,mis selle lint kaabliga aju külge on ühendatud.see andur annab seal poltide otsas liikuma küll,vähemalt üks millimeeter.piisab vaid 0,1mm. asendi muutmisest,kui juba ... kas see süütenurga reg.kolb asub pumba all osas ja kuidas saab see aju tuksi keerata.vot sellest küll aruei saa... pumba aju eriti vist remontida ei saa,seal ju udupeened protsessorid.on ka mõned pindjoote komponendid,mida tõesti oleks võimalik ise vahetada.kuid see kama ju kõik on zelee taolisse ollusesse uputatud,,,:cool:


Saarekas.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]