Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi RS4 2.7biturbo (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 10671)
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 12.01.09 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simso
Mingid tulukesed põlesid armatuuris, ei mäleta täpselt mis..

No ilmselt siis ongi aju avariis.
Nagu hiljuti kirjutati, siis õhulugeja mittetoimimine lööb rivist välja ka ESP ja selle tuli hakkab põlema.
Või mõni anduri viga.
330kW peaks ikka väga liikuma, isegi 230kW liigub mõnusalt:P

Aga raipe RS'i ost ei tasu kindlasti ära, pigem osta kallis - seal on üldise hooldamise lugu ja võib nautida korralikku tehnikat. Pärast, kui villanud saab, ei pea seda pool-muidu ära kinkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sobe
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.04
Kasutaja on eemal

Auto: a8 3.0tdi 2008

postitati 12.01.09 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Simso
Mingid tulukesed põlesid armatuuris, ei mäleta täpselt mis..

No ilmselt siis ongi aju avariis.
Nagu hiljuti kirjutati, siis õhulugeja mittetoimimine lööb rivist välja ka ESP ja selle tuli hakkab põlema.
Või mõni anduri viga.
330kW peaks ikka väga liikuma, isegi 230kW liigub mõnusalt:P

Aga raipe RS'i ost ei tasu kindlasti ära, pigem osta kallis - seal on üldise hooldamise lugu ja võib nautida korralikku tehnikat. Pärast, kui villanud saab, ei pea seda pool-muidu ära kinkima.
Kui mina teda vaatamas käisin siis oligi ESP tuli,mis seal põles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 19.01.09 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Simso
Mingid tulukesed põlesid armatuuris, ei mäleta täpselt mis..

No ilmselt siis ongi aju avariis.
Nagu hiljuti kirjutati, siis õhulugeja mittetoimimine lööb rivist välja ka ESP ja selle tuli hakkab põlema.
Või mõni anduri viga.
330kW peaks ikka väga liikuma, isegi 230kW liigub mõnusalt:P

Aga raipe RS'i ost ei tasu kindlasti ära, pigem osta kallis - seal on üldise hooldamise lugu ja võib nautida korralikku tehnikat. Pärast, kui villanud saab, ei pea seda pool-muidu ära kinkima.


Toredad inimesed, on väääga huvitav lugeda seda teemat :) paljud räägivad seda, millest ei tea nad midagi, eriti see jutt et see masin ei liigu. 600Nm ei ole vähe! Mulle tundus ka et tõmmet pole kui vaadata kuidas jookseb spidometri seier,kuigi spidomeetril on 330km/h ja peale 130km/h iga järgmine number on +60km/h+väga mõnus vedrustus, mis ei anna sellist tunnet et kohe kohe auto hakkab õhku minema, nagu c4 S4-l :)))
Lihtsalt tean sellest autost palju ja olukord pole nii halb, nagu siin teemas püüavad kirjeldada kuid mina ei püüa teile seda autot pähe määrida.
Tuleke armatuuris oli tekitatud vale pooltelje otsaga, sai õige jupp lõlge 900EEKu eest,(mitte 5k) ja on OK


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 19.01.09 17:44 Tsiteeri


Pole rääkinud asjadest mida ma ei tea. Ja minu jutu puhul oli see OLETUS, mis võis viidata auto mitte liikumisele- õhulugeja viga (hüpoteetiliselt), on üks kõige lihtsam viga üldse.

Geo, Sinu enda jutust jääb mulle ikka väga arusaamatuks KUIDAS on võimalik, et 330kW ja 600Nm puhul "saab tunduda, et tõmmet ei ole". Ju siis ei olegi? Või ikka on? Üks krdi RS peaks nii liikuma, et midagi muud peale kiidulaulu ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 20.01.09 14:33 Tsiteeri


Martin, :) natuke valesti formuleerisin, nimelt tahtsin öelda et RS4-l on sujuv ja hea vedrustus, kiirendust peale u130km/h ei ole tunda nii, kuigi spidomeetri seier liigub ja liigub edasi. olen kindel selles et kui panna kõrvuti minu urS4 (u260kW) ja selle RS4, siis mõni hetk RS näitab oma tagatulesid, nt...alates 2 käigust.
selle RS4 1/4 miili aeg on kusagil 12,5s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simso
huviline



Registreerunud 05.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8

postitati 22.01.09 20:38 Tsiteeri


Ah ole nüüd, see RS4 ei liikunud ei edasi ei tagasi. 600nm ja 330kw peaks olenemata vedrustusest liikuma igas asendis ja võimsalt, vb mingi 200kw masin liigub niimoodi, ei usu et mu "persedüno" nüüd nii mööda ka paneb, ilmselgelt oli sellel autol midagi viga (ei ütle et midagi suurt või väikest, vb. midagi väga odavat, lihtsalt jutt 330kw on ikka väga mööda). Või tahad GEO mainida et mu tunnetus võimsatest autodest on nii ära rikutud et 330kw ja 600nm tundub mulle jõle lahjana? Jah olen sõitnud ja omanud võimsaid autosid, kuid see peaks olema üks võimsamaid (1x 500kw corvette C5 ja korra 400kw corvette C4), ülejäänud masinad peaks olema võimsuse poolepealt allapool, aga võin julgelt öelda et 297kw stock Corvette C6 oli palju kiirem, 253kw stock corvette C5 oli kiirem, 230kw Subaru Impreza oli kiirem, 250kw(oletatavalt, tõenäoliselt vähem) Evo 6 oli kiirem, 300kw (oletatavalt, tõenäoliselt kiirem) Audi S4 on PALJU PALJU kiirem. Evo 8 ja 9 (195kw ja 206kw) on umbes samasse auku. 155kw impreza (gt) kah umbes sama, aga boksermootor annabki suurema tunde kui tegelikult on. C4 corvette 220kw oli kiirem, Audi S8 265 kw isegi oli samakiire suurematel kiirustel. Niiet mis maantemürsust me siin räägime? Ahjaa üks supra MK IV kah turboga mis oli kah ikka kiirem ja kindlasti veel. Ma ei tee seda autot maha, kuna ma läksin seda autot ise ka ostma lootusest sealt kiire auto saada, aga vastu vaatas väga väsinud olekuga RS4 mis tõenäoliselt käis nagu S4. Mike S4 millel siis jutujärgi 300kw, tegelikult ehk rohkemgi jättis mulje, et fakkkkk seda autot ma tahan endale, uskumatult äge.. see RS4 jättis mulje, et vaene inimene kes on varem ainult 1.6autoga sõitnud ja nüüd rahapajaotsa lajatanud korraks ja arvab et saab endale 200k eest ilge püssi (sest temajaoks tundub see ilge püss tõenäoliselt olevat) ja siis kunagi avastab mis õnnetuse kaela ostis.


www.motoait.ee - kasutatud mootorrattad järelmaksuga
1000ccm V2 + 4200ccm V8 + 5700ccm V8
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.01.09 12:29 Tsiteeri


Simso, kas Sa ostad autot hetkeemotsioonist ala oh, liigub ja hästi, ARKi minek?
Enne ostu võiks ikka väikse diagnosti/ülevaatuse teha.

Olgu kasvõi 2.7 V6 biturbo mootoril 600+HJ, piisab ühest anduriveast, mis tekitab avariireziimi, ning masin võibki tunduda ja tundubki kui 150KW võimsusega mistahes riisijunn.

Kui Sa läksid lihtsalt proovima, et muljet saada, siis muidugi pettusid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simso
huviline



Registreerunud 05.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8

postitati 24.01.09 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Simso, kas Sa ostad autot hetkeemotsioonist ala oh, liigub ja hästi, ARKi minek?
Enne ostu võiks ikka väikse diagnosti/ülevaatuse teha.

Olgu kasvõi 2.7 V6 biturbo mootoril 600+HJ, piisab ühest anduriveast, mis tekitab avariireziimi, ning masin võibki tunduda ja tundubki kui 150KW võimsusega mistahes riisijunn.

Kui Sa läksid lihtsalt proovima, et muljet saada, siis muidugi pettusid.



Siis võiks omanik ka seda mainida et auto on avariireziimis mitte kiidelda et see on jõhker püss, et ole nüüg gaasi vajutamisega ettevaatlik, võib käest ära minna. Selline jutt jätab mulje ju et masin on koguaeg siis "avariireziimis" olnud ja omanik ei teagi seda? Ma läksin proovima, et näha kas auto on korras ja siis autot ära osta ja pettusin, hind vastas auto seisukorrale (oli nõus 180k eest ära müüma.. korras RS4 hind see kindlasti pole), lootsin saada alla turuhinna head mürsku, vaatas vastu turuhinnaga auto, sellessuhtes etteheiteid pole, hind oli õiglane.


www.motoait.ee - kasutatud mootorrattad järelmaksuga
1000ccm V2 + 4200ccm V8 + 5700ccm V8
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audiarmastaja
huviline



Registreerunud 25.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.09 16:08 Tsiteeri


Lp. Simo! Omanik ei olnud nõus sulle 180 000 audit ära müüma........Kui sa ei oska selle autoga sõita ja õigeti gaasile vajutada siis ära diskuteeri.
Kuna auto müügiga oli kiire siis omanik pani madalama hinda..............Praegu väga kiire ei ole ja hind on kõrgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-PitBull-
huviline



Registreerunud 06.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.09 09:50 Tsiteeri


Lp. kasutaja simso, astuge vahel ka siit foorumist läbi http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=4777&start=20 üsna suur huvi on inimestel teie vastu:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 22.07.09 13:41 Tsiteeri


Kas selle müügis oleva RS 4 omanik on samuti audiklubi liige?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/130/auto_php-id=585130-www_auto24_ee.html
Kõik tundub esmapilgul ilus,kuid läbisõit 160300 km ei tundu kuidagi usutav.
Olen nädalaid vahtinud erinevaid Audisid, kuid mida rohkem neid vahtida seda hullemaks asi läheb.Ei oska kuidagi valida.
Viimasel ajal on muud variandid elimineeritud ja valikusse jäänud kas RS 4 või S 6.
Tahaks lihtsalt osta kiire masina mida ei pea kohe remontima hakkama(mootori-käigukasti remonti pidasin silmas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.09 13:51 Tsiteeri


Kasutaja Jõuvanker oli selle auto esimene omanik Eestis, võid temalt ka lisainfot küsida.
Tsitaat:
Algselt postitas: Hardo
Kas selle müügis oleva RS 4 omanik on samuti audiklubi liige?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/130/auto_php-id=585130-www_auto24_ee.html
Kõik tundub esmapilgul ilus,kuid läbisõit 160300 km ei tundu kuidagi usutav.
Olen nädalaid vahtinud erinevaid Audisid, kuid mida rohkem neid vahtida seda hullemaks asi läheb.Ei oska kuidagi valida.
Viimasel ajal on muud variandid elimineeritud ja valikusse jäänud kas RS 4 või S 6.
Tahaks lihtsalt osta kiire masina mida ei pea kohe remontima hakkama(mootori-käigukasti remonti pidasin silmas).



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 22.07.09 14:33 Tsiteeri


Kui sa kahtled kas osta RS4 või S6 (oleks siis veel RS6) siis pole väga küsimustki- S6 tagab kindlama ja muretuma sõidurõõmu, kuid RS4 on hoopis teisest puust masin ja vajab tänu sellele ka aeg-ajalt kosmilisi summasid võrreldes auto enda ostuhinnaga, kuna tegu pole uue autoga.


Tsitaat:
Algselt postitas: Hardo
Kas selle müügis oleva RS 4 omanik on samuti audiklubi liige?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/130/auto_php-id=585130-www_auto24_ee.html
Kõik tundub esmapilgul ilus,kuid läbisõit 160300 km ei tundu kuidagi usutav.
Olen nädalaid vahtinud erinevaid Audisid, kuid mida rohkem neid vahtida seda hullemaks asi läheb.Ei oska kuidagi valida.
Viimasel ajal on muud variandid elimineeritud ja valikusse jäänud kas RS 4 või S 6.
Tahaks lihtsalt osta kiire masina mida ei pea kohe remontima hakkama(mootori-käigukasti remonti pidasin silmas).



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 22.07.09 14:49 Tsiteeri


Seda,et Jõuvanker selle omanik oli ,ma tean.
Küsisin infot sellepärast,et eelmine omanik võis hoida autot ideaalses korras(milles ma ei kahtlegi) kuid uut omanikku kahjuks ei tea ja tema harjumused võisid/võivad olla hoopis teistsugused.
Räägitakse,et RS 4 ülalpidamiskulud on võrreldes S6-ga (250 kw 2000-2002a) laias laastus kahekordsed.2,7 bt ei pidavat olema pooltki nii vastupidav kui vabalthingav 4,2 . Kütusekulu ei ole probleem ,pidev remondikulu aga on.
On neil juttudel ka tõepõhi all või on tegemist järjekordse külajutuga?
Enda viimane audi oli A4 2,8Q 1998 a ja ei kurda küll,et midagi oleks iga päev lagunenud.Kastist sain küll jagu aga see puhtalt oma viga.

Edit: jaakk jõudis mu küsimusele juba vastata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.0% - SQL: 50.0%]