Lehekülgi: 1 2 |
RaidoB4
Bännitud
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.08 19:39
|
|
|
Täitsa hambas masin
|
|
|
|
shalm
huviline
Registreerunud 01.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.08 00:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
A8L ja V8 Langil ei ole midagi ühist.
Selle odava eksemplari hind võis olla tingitud teadmatusest, võeti tavalise V8 turuhind ja pandi müüki... |
Kõva V8 Langi kiitmine käib, aga mille poolest ta siis ikkagi nii võrreldamatu on tänapäeva moodsate (luks)masinatega, et kasvõi A8 kohe maatasa
tehti?
Pole mul ka midagi korralike 93.a. Audide vastu, aga viimase paari aasta väärt pilli väärtustaks ikka rohkem kui 15a vanust, ükskõik, mis margist
juttu.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.08 07:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: shalm
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
A8L ja V8 Langil ei ole midagi ühist.
Selle odava eksemplari hind võis olla tingitud teadmatusest, võeti tavalise V8 turuhind ja pandi müüki... |
Kõva V8 Langi kiitmine käib, aga mille poolest ta siis ikkagi nii võrreldamatu on tänapäeva moodsate (luks)masinatega, et kasvõi A8 kohe maatasa
tehti?
Pole mul ka midagi korralike 93.a. Audide vastu, aga viimase paari aasta väärt pilli väärtustaks ikka rohkem kui 15a vanust, ükskõik, mis margist
juttu. |
Miks 30a vana Jaguar E-Type maksab rohkem kui uus Jaguar?
Miks 80a vana Ford T maksab 10x rohkem kui uus Ford Mondeo?
Seda enam, et uus Jaguar on ju kindlasti kiirem/mugavam kui E ning uus Mondeo töökindlam kui T.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 31.12.08 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Miks 30a vana Jaguar E-Type maksab rohkem kui uus Jaguar?
Miks 80a vana Ford T maksab 10x rohkem kui uus Ford Mondeo?
|
Sest need on automaailma vaieldamatud klassikud. Ja nad on oluliselt vanemad kui 15 aastat. 1993.a Audi V8 Lang'i võib klassikuks pidada ainult
tõsine Audi-fänn, muude inimeste jaoks on tegu lihtsalt ühe kummalise pikaks venitatud sigariga. Tuleb tunnistada, et ma isiklikult kaldun kah pigem
nõustuma viimastega. Eks ta üks pisut kahtlane aretis ole - tegelikult ei ole ju ülemäära mugav VIP'il sisse-välja ronida istmelt, mis ukse suhtes
poolenisti nurga taga peidus on ja välja vaadata aknast kus uksepost on suht-koht silmade ees. Selles suhtes tundub see veel koledam Treseri nö
klassikalise limu moodi versioon siiski veidi otstarbekam aparaat. Aga kõigil kes Audisid koguvad tasub üks selline kindlasti kollektsiooni mõttes
koju lohistada.
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.08 08:12
|
|
|
Millegipärast ei leidnud mina ühtegi lauset sellest teemast, veelvähem minu lausete hulgast, kus A8 "maatasa" tehti. Ka D2 W12 kuulub minu isiklike
lemmike hulka. Jutt käis eelkõige tootmisarvudest, sellest, et V8 Lang (ca 300tk) on way haruldasem kui D2 W12 (750tk). (Kuigi teades esimese W12
tehnika keerukust ja pidevat streikimist, mine tea, palju neist 20a pärast algsel kujul liikvel on, mitte odavuse ja hooldusmugavuse pärast V8-ks
swapitud...) Eks kogus, kättesaadavus ja igasugune "ebanormaalsus"
määrab mudeli väärtust ja hinda. Nagu Joel ütles, Audifänn saab sellest aru. Mina ei tõsta kulmugi selle hinna peale, miks peakski üldse? Kes tahab,
see ostab.
Veel küsimusi mõtisklemiseks:
Miks korralik n/a B2Q maksab sama palju kui B4, B5 ja isegi B6?
Miks RS2 raha eest saab RS4? Esimene on ju iidne B4.
jne
Tsitaat: | Algselt postitas: shalm
Kõva V8 Langi kiitmine käib, aga mille poolest ta siis ikkagi nii võrreldamatu on tänapäeva moodsate (luks)masinatega, et kasvõi A8 kohe maatasa
tehti?
Pole mul ka midagi korralike 93.a. Audide vastu, aga viimase paari aasta väärt pilli väärtustaks ikka rohkem kui 15a vanust, ükskõik, mis margist
juttu. |
|
|
|
|
shalm
huviline
Registreerunud 01.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.08 09:17
|
|
|
Jah, selles nõustun, et väike toodetud kogus tõstab tema väärtust fänni silmis, minu jaoks on ta lihtsalt tolle aja kohta tehtud vinge masin
Osadest kommentaaridest jäi mulje nagu neid ei saaks võrrelda kuna "üks on siga ja teine kägu" (seejuures kiideti vaid V8 Langi).
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
A8L ja V8 Langil ei ole midagi ühist. |
Ja selles teemas a8 langi nime suhu võtta on tõesti kohatu .
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
Kui tootmisarve võrrelda, siis isegi D2 W12 A8L ei küündi V8 Lang'i tasemeni... tavalisest V8 mootoriga A8L'st rääkimata |
Kokkuvõttes ikkagi kellele ema, kellele tütar teema
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.08 09:32
|
|
|
Kokkuvõttes: üks on mitte eriti eristuv laiatarbekaup, teine on väikse tootmisarvuga oma aja tipp.
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|