Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 96 2.5 tdi 103 kw mootor ei lähe soojaks (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 7315)
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 04.01.09 22:16 Tsiteeri


Kui kiirelt kellelgi sooja puhuma hakkab?
Ma ise vaatasin täna et -10 õues, siis sooja hakkab puhuma juba peale 1.5km sõitmist (öö seisnud, külmkäivitus) samas moto temp tõesti...peale 10km sõitu vaevalt 80kraadi.
moto 103kw ja põhjakate puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JannA6
huviline



Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2,8q 142kw

postitati 05.01.09 00:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Kui kiirelt kellelgi sooja puhuma hakkab?
Ma ise vaatasin täna et -10 õues, siis sooja hakkab puhuma juba peale 1.5km sõitmist (öö seisnud, külmkäivitus) samas moto temp tõesti...peale 10km sõitu vaevalt 80kraadi.
moto 103kw ja põhjakate puudub.


mul samamoodi, minut kaks sõitu, ja juba tuleb sooja. kilometraa˛ilt ehk kah, kilomeeter poolteist. mootori temperatuuri koha pealt, 80 on c4 tdi juures juba väga hea saavutus, minul üle 70 näiteks pestud süsteemi ja muu kupatusega talvel pea never ei lähe ( va rajal, kus 90 on tavapärane nähtus) Seega, põdeda ei tasu, c4 tdi ongi eriline ja sul on temaga kõik korras...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 05.01.09 13:37 Tsiteeri


Minu oma läheb ka kohapeal nii soojaks, et klaasid lahti sulavad. Umbes 10km järel on temp.75 ja ega ta rohkem tavaliselt ei tõusegi. Ja kui külma tuleb rohkem kui -15 siis ilma põhjakatteta pole midagi teha, järeleproovitud värk:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Buntzik
huviline



Registreerunud 27.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 S-line.

postitati 05.01.09 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Kui kiirelt kellelgi sooja puhuma hakkab?
Ma ise vaatasin täna et -10 õues, siis sooja hakkab puhuma juba peale 1.5km sõitmist (öö seisnud, külmkäivitus) samas moto temp tõesti...peale 10km sõitu vaevalt 80kraadi.
moto 103kw ja põhjakate puudub.



Mul hakkab sooja puhuma alles peale 4-5 km sõitu(öö seisnud, külmkäivitus) aga moto temp jääbki alla 50 kraadi,vahetasin termostaadi ammu ära aga ikka sama jant kui paar kiiremat ringi teha madalate käikudega siis hakkab näidik tööle ja tiksub ilusti 90 kraadi peale,kohapeal töödates tiksub ka ilusti 90 kraadi peale aga kui sõitma hakkad langeb peaaegu,et kohe alla 50 kraadi,peaks ka äkki papitüki ette panema,kuna jahtub liiga kiiresti maha?


Buntzik :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.01.09 20:19 Tsiteeri


Täna oli -15kuni - 20 külma. Ja umbes 20 kilomeetriga saavutas mootor 88 kraadi kliimaploki järgi seier näitab sama. Sooja tuli küllaga! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 05.01.09 20:40 Tsiteeri


kohapeal käies ~10min on mootori temp 90 ja sooja uhab küll, klaase kraapima ei pea -15ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 07.01.09 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
kohapeal käies ~10min on mootori temp 90 ja sooja uhab küll, klaase kraapima ei pea -15ga

Mis valemiga saavutad sa kohepeal 10 min ja - 15 kraadiga mootori temp.90 ? Seda tahaks küll teada.Nagu ka teised siin on mainind nii ka minul, et kui temp. juba ongi 90 kraadi peale sõitmist ja nii kui kohapeale käima jätta langeb temp. suht kiirelt sinna 50-60 kraadi kanti. Mõni päev tagasi avastasin endalegi halvaks üllatuseks,et kui aeglaselt mootor soojeneb. Nimelt maanteel sõites ( väljas 8-10 kraadi külma) vaatasin,et auto nagu jaheda võitu. Aga ei tea kas varem pole lihtsalt märganud või midagi liikuril viga aga kuni 36km seisis temp. osuti selle teise väikese kriipsu peal ( peaks olema nagu 60 aga kliima näitas 70 kraadi) nagu tina sõdur.Ei grammigi edasi. peale 36 kilomeetrit hakkas siis tasapisi tõusma ja saavutas 90 alles ca 45 kilomeetril. No linnas hommikul tööle minnes ei jõua temp. seier natukenegi liikuda. Minu arust eelmine aasta soojenes kiiremini. Kui mõnel nii kiiresti ilma lisa soojenduseta sooja saab siis kuidas, mida te teinud selleks olete, ma tahaks kah :P
Kiiresti tõuseb temp. ainult kliima järgi kuni 50 kraadi siis on jokk:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 07.01.09 20:32 Tsiteeri


Mehed mis kraadiga termostaadid teil sees on? Mu autol ei lähe suvel ka kõige palavama ilmaga temp. näitaja 90 kraadi juurde. Mõni aeg tagasi panin wahleri termostaadi 87 kraadi sisse ja nii see temp näidik seisab ka seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 07.01.09 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Mehed mis kraadiga termostaadid teil sees on? Mu autol ei lähe suvel ka kõige palavama ilmaga temp. näitaja 90 kraadi juurde. Mõni aeg tagasi panin wahleri termostaadi 87 kraadi sisse ja nii see temp näidik seisab ka seal.

sama moodi ikka 87 kraadine termostaat sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.01.09 07:26 Tsiteeri


Termostaadid on ilmselgelt erinevad ja missugune neist hea on seda peab lihtsalt proovima.
Ka on kindlasti soojenemise mõttes see r5 mootor üsna kehv. Näiteks tõstsin audist võetud nn "mittetöötava" termostaadi pmv r6 mootorisse ning see soojenes ruttu ja laitmatult töötemperatuurini.

Kui keegi siin väidab, et tema audi r5 mootor soojeneb kohapeal 10 minutiga 90° siis tõenäoliselt on selle masinaga midagi korrast ära (radikas, veepump vmt).


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Av8
huviline



Registreerunud 10.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3, Audi A6 2.5tdi c4

postitati 08.01.09 07:52 Tsiteeri


kui hommikul käima panen siis tavaliselt ikka soendan kohapeal 5-6min ennem kui liikuma hakkan. Kui kliima pealt kraade vaatan siis 50-ni läheb kyll kiirelt, tavaliselt kohapeal lasengi 50 kraadini. Imelik vb see, et poolesajani läheb kiirelt aga siis seisab seal natuke aega ning siis tõuseb edasi. Sõiduajal on ikka 89-91 C'. Põhjakate puudub hetkel ilmselt peale selle paigaldamist sojeneb veel kiiremini sõiduajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raiot
huviline



Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW

postitati 08.01.09 11:00 Tsiteeri


Siin võib probleem olla ka ventikas. Diislil peaks vist olema neid kaks(mul vähemalt 1,9 tdi). Olen kuulnud, et osa rahvast on selle elektrilise otse pannud ja see huugab kogu aeg. Ei imesta siis üldse, et külmaga soojaks ei lähe. Või siis pliielemendiga tiivikul äkki midagi viga ja jahutab pidevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.01.09 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raiot
Siin võib probleem olla ka ventikas. Diislil peaks vist olema neid kaks(mul vähemalt 1,9 tdi). Olen kuulnud, et osa rahvast on selle elektrilise otse pannud ja see huugab kogu aeg. Ei imesta siis üldse, et külmaga soojaks ei lähe. Või siis pliielemendiga tiivikul äkki midagi viga ja jahutab pidevalt.
Visko siduriga jahutus uhab jah kergelt kogu aeg. Teine ventikas on tavaliselt kliima süsteemi jaoks ja töötab siis kui asi on sisselülitatud. Ei usu et keegi nii loll on ja paneks otseühenduse et talvel ka jahutus uhab kogu aeg, aga kunagi ei tea mida keegi meelte segaduses teeb :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raiot
huviline



Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW

postitati 08.01.09 19:58 Tsiteeri


tegelikult ventikas ei mõju soojendusele, kuna ju kinnine ring ja esimesena läheb soojaks soendusradikas. Ma arvan, et viga ikka termostaadis-laseb lihtsalt läbi. Mulle on isegi müüja öelnud, et kolmest üks termostaat töötab normaalselt, kuigi uus. b4-l bensukal vahetasin kaks korda!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 23.01.09 19:55 Tsiteeri


Mul oli kunagi sama isend, 103 kw, linnas ja vaikselt sõites soojenes küll kuni 70 c aga nii kui linnast väljas ja suuremad kiirused siis kukkus 50 c peale. Ei aidanud termost. vahetus, panin talvel isegi papi ette ja tegin 100 muud asja.
talvel -15-20 läksid maanteel klaasid seest jäässe ja sooja kliimast ei tulnud enam.temp. kellade peal alla 50 c.
Selle auto puhul aitab ainult auto vahetus, kuna suur mootor ja vist tundub jahutussüsteemi projekteerimise viga.
Muidu oli auto väga hea, lendas edas kõvasti ja 7-9 l 100 km.
Uskuge vahetage autot siis on parem uni ja närvid püsivad korras...Seda infi sain kunagi Revalis olnud healt spetsilt mitte ise ei mõelnud välja...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.01.09 20:16 Tsiteeri


Ära jama et kuni 9L sajale võttis, 2,5 lidrase mootori kohta on ikka need väga ökod mootorid. Ja mida kibedamini lased seda paremini temperatuur tõuseb. Sedand küll et jahutus vedelikku läheb pea 8L veesärkki, aga see ongi selline auto mis tuleb sügisel käima panna ja kevadel seisma jätta :P
Ise olen pidanud enda oma 5 aastat ja kõige karmimas tingimustes -27 sain ta käima ilusti, aga sooja hakkasin saama ca 30km läbimisel ja aknad pole kunagi jääs olnud :P
Meie globaalses soojenevas kliimas polegi enam asi nii hull et spetsiaalselt sellest autost nüüd eemale peaks hoidma :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 24.01.09 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Kas sinu oma ka 103 kw või 85 kw, 85 kw seda soojenemise jama küll nii hull polnud, mul oli A6 6-käiku 96.a oma ja aasta oli siis 98 ja oli suht värske pill. 9l võttis kui linnas ummikud ja siis võttis palju kui mootor maha jahtus.Need on minu kogemused.
Ma ei tahtud nüüd vaielda aga üritasin selgitada.
Kusjuures osade disaldega ongi selline jama ja ei aita midagi.
Mul oli sõbral Touran 2,0 TDI oli vist ka 103 kw, linnas oli talvel külm sõita, sõitis linnas Webasto sees kogu aeg.Oli ka imeasju teinud aga ei aidand midagi.Sellepärast müüs auto maha kuna sündis väike laps ja külmas autos väikselapsega ikka ei sõida.Saksa auto mehed laiutasid käsi, et ütlesid, et Webastoga sõitmine on ainuke lahendus...Kurat siis kui autos sama külm kui Õues milleks siis autot üldse osta võib ju lapsevankriga jalutada ja bussiga sõita, oli tema kommentaar selle kohta.
Ära jama et kuni 9L sajale võttis, 2,5 lidrase mootori kohta on ikka need väga ökod mootorid. Ja mida kibedamini lased seda paremini temperatuur tõuseb. Sedand küll et jahutus vedelikku läheb pea 8L veesärkki, aga see ongi selline auto mis tuleb sügisel käima panna ja kevadel seisma jätta :P
Ise olen pidanud enda oma 5 aastat ja kõige karmimas tingimustes -27 sain ta käima ilusti, aga sooja hakkasin saama ca 30km läbimisel ja aknad pole kunagi jääs olnud :P
Meie globaalses soojenevas kliimas polegi enam asi nii hull et spetsiaalselt sellest autost nüüd eemale peaks hoidma :D



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 26.01.09 07:19 Tsiteeri


Mul tekkis see soojenemise jama alles see talv. Küsinud seda asja nii siit -sealt. Kuulsin siis järgmist soovitust, et on müügil ka 92 kraadiseid termostaate,et pangu see. Et proovitud asi,läheb kiiremini soojaks ja võtab kütet vähem. Suvel aga olevat sellega temp. 100 kraadi. Jahutus vedeliku keemis temp. on küll 110 aga kas seda sadat ikkagi palju pole.Mootorile aja jooksul halba ei tee?
Ja peale selle,et enam hästi sooja ei tule ei puhu ka enam õhku õieti.Varem puhus juuksed peast minema. Nüüd nii õrnalt, hiire kõhu tuulel on ka rohkem powerit:D Salongi filter sai sügisel vahetatud ja hääle järgi tundub ka et klapid pole kinni kuhugi asendisse jäänud sest kliima mootorid-klapid undavad-liiguvad. Millele siis rohku põõrata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 26.01.09 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Mul tekkis see soojenemise jama alles see talv. Küsinud seda asja nii siit -sealt. Kuulsin siis järgmist soovitust, et on müügil ka 92 kraadiseid termostaate,et pangu see. Et proovitud asi,läheb kiiremini soojaks ja võtab kütet vähem. Suvel aga olevat sellega temp. 100 kraadi. Jahutus vedeliku keemis temp. on küll 110 aga kas seda sadat ikkagi palju pole.Mootorile aja jooksul halba ei tee?
Ja peale selle,et enam hästi sooja ei tule ei puhu ka enam õhku õieti.Varem puhus juuksed peast minema. Nüüd nii õrnalt, hiire kõhu tuulel on ka rohkem powerit:D Salongi filter sai sügisel vahetatud ja hääle järgi tundub ka et klapid pole kinni kuhugi asendisse jäänud sest kliima mootorid-klapid undavad-liiguvad. Millele siis rohku põõrata?


Mul oli ka 2,6 vana A6 sellel läks õhuklapp mis regul. sooja , läks lambist ja sooja enam ei tulnud üldse.
Äkki on soojendusradikas umbes see ka suht tavaline lugu, katsu kas salongiradikas ka sooja läbi annab. Muud ei oska hetkel nagu pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 21.02.09 23:16 Tsiteeri


krt ma tahaks ka mõnda sellist 2,5tdi r5 näha, mis läheb juba mõne minutiga -10- (-15) seest soojaks. varemalt tegin kõik et talvel sooja salongi saada, aga nüüd olen loobunud, sest see mootor ei lähegi talvel norm pööretega soojaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 22.02.09 06:55 Tsiteeri


ega ei lähe jah tühikäigul talvel ta väga soojaks, isegi sõites ei taha väga kähku minna. olen mõelnud väikse lihtsa "lisasoojenduse" peale. mõned eelsüüteküünlad panna enne salongi radikat torude vahele mingi vahetüki sisse, et aitaks jahutusvedelikku kiiremini soojendada. sellele paneks mingi lihtsa kontrolleri vahele, mis siis lülitub välja kui mootor saavutab nt 70 kraadi või töötab lihtsalt mingi aja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 22.02.09 07:35 Tsiteeri


Tegin ühe 2.5 103kW katse. Välistemp.-5. Enne termostaadivahetust 70 maanteel, kohapeal tuure hoides 5min ja siis tõuseb 90 alla. Salongivent 0 asendis. Uus termostaat sisse ning sama asi. Radika alumine lõdvik küll jahe, aga polnud kindel, et 70 kraadi juures sinna vett ei lähe. Ühendasin jahutusradika vahelt välja. Jälle pisut tuure ning 5min ja 90kraadi. Seejärel lasin tühikäigule ning enamvähem suutis hoida 87-90. Lülitasin salongivendi põhja ning langes ja langes kuni 70 jälle ees oli.
Seega mootori termodünaamika teooria peab paika ning teatavasti diiselmootor töötab ju kõige suurema termilise kasuteguriga. Mootori idee on tööta hobuseid mitte sooja.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 22.02.09 09:29 Tsiteeri


põhjakatetest niipalju, et see talv esialgu paigaldasin mootorialuse põhjakatte ja hiljem ka käigukasti aluse katte, mingit kiiremat soojenemist pole täheldanud, aitab ainult see kui kliimavent esimesele astmele(istmesoe on taevakingitus), muidu sõiduajal temp 80-90 nii linnas kui maanteel, kohapeal tiksudes langeb maha jälle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]