rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 13.12.08 16:22
|
|
|
1,9 TDI jõnksutab kiirendades
Mure selline, et maanteel kiirendades 3-4-5 käiguga jõnksutab(raputab) aga ainult pööretel 1700-2000, pärast seda on normaalne, just siis kui turbo
järele tuleb. Linnas sõites nendel pööretel ei jõnksuta. Masin ise käivitub hästi. Ise kahtlustan turboga seoses.
Autoks siis A4 Avant manuaal 1,9 TDI 81 Kw.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 15.12.08 11:24
|
|
|
mis seisukorras on kütte ja õhufilter? võib olla, et mootor jääb lihtsalt nälga kiirendamisel
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 15.12.08 20:07
|
|
|
Kütte- ja õhufilter vahetatud. Tundub, et hetkel leidis mure lahenduse. Paak Statoili kütet täis ja Polarise kütuselisandit otsa, ning pärast seda
maanteel sõitu. Nüüd masin käib tunduvalt vaiksemalt.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 25.02.10 16:03
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, aga ka enda 1.9TDI 66kw piinab mure, et jõnksutab sõites. Tühikäigul on kõik OK, aga kiirendades ning aeg ajalt ka
rahuliku sõidu ajal käivad läbi jõnksud, nagu ei saaks kütet kätte. Vahetasin ära kütusefiltri, oli küll sodi täis, aga peale selle vahetust ei
kadunud jõnksutamine kuhugi. Homme viskan ringi ka õhufiltri. Mis veel võib põhjustada sellist käitumist mootoril?
Kütuselisandit ärge soovitage, tänu sellele ma filtrit vahetama hakkasingi, kuna keetis paagist sinna kogunenud sodi lahti ja vedas filtrisse
|
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.10 16:13
|
|
|
Eemalda prooviks õhulugeja pistik, vahest viskab see villast.
|
|
|
diselist
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.10 17:02
|
|
|
Endal on ka pere käes sõiduks selline 81kw passat ja teeb samamoodi ,kiirendades tuleb väike värin sisse mpäris ei jõnksuta agaveits omn tunda.Mul
tuli see peale pumba remonti aga väga ei häiri.küttekulu ja kiirenduse suhe on küll tal 5+.ls 400000 ja ainuke asi on seee pumba remont 2200 eek
,minuarust parim mootor mis volkar teinud on.käib vaikselt,öko, turbo tuleb kohe järgi .
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 25.02.10 18:23
|
|
|
2,5 TDI 103 kW oli suvel sama jama, käisin diagnostikas, näitas anduriga pihusti viga. Midagi ma temaga ette ei võtnud, kuna samas reguleeriti ka
süüdet ning edaspidi ei ole ühtegi korda enam jõnksutanud...ptui-ptui-ptui
PS. Viga on sama mis jokerAudil.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 25.02.10 20:21
|
|
|
real1 tänud, eks vaatab, lasen tuttava juures süüdet regullida, vb aitab. Samas, kütusekulu jms on normis, ei suitse ka. Eks näeb, vb viin
diagnostikasse. Tänud siiski
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.10 20:57
|
|
|
Viga on pumbas.
Diagnostika vigu ei näita.
Kütuselisandite ja filtrite vahetusega parandada ei saa.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.02.10 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Viga on pumbas.
Diagnostika vigu ei näita.
Kütuselisandite ja filtrite vahetusega parandada ei saa. |
Oskad öelda ka, et mis seal pumbas seda põhjustada võib? St kas remonditav asi või vahetus kindel?
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 17:58
|
|
|
Vaja peeneks võtta ja puhastada,
quantity adjuster N146.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 04.03.10 19:38
|
|
|
Nii, nüüd siis sõidetud päris mittu pikka otsa, tangitud vaid Statoili diislit ning see jõnksutamine on autost kadunud. Ca 1000km jooksul pole käinud
ühtegi jõnksu, paistab, et auto sai abi siiski vaid filtri vahetusest.
|
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.10 10:10
|
|
|
Viga võib olla pumba peas. Taastatav või vahetatav. Kodus põlveotsas ei tee ära. DIA tartus peaks tegelema sellega.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 14.03.10 05:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Caliban
Viga võib olla pumba peas. Taastatav või vahetatav. Kodus põlveotsas ei tee ära. DIA tartus peaks tegelema sellega. |
Kui see mulle oli mõeldud, siis loe üks postitus ülespoole
|
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.10 09:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kui see mulle oli mõeldud, siis loe üks postitus ülespoole
|
Postituse idee oli pigem, et keegi tulevikus leiab siit teemast sellele probleemile võibolla lahenduse!
|
|
|
|
rainerj
huviline
Registreerunud 12.04.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9tdi 66kW, A4 Avant 1.9tdi 81kW
|
postitati 15.03.10 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KMA4
Eemalda prooviks õhulugeja pistik, vahest viskab see villast. |
Otsisin foorumist õhulugeja pistiku lahtiühendamise kohta, aga selget vastust ei saanud. Kas lahtiühendatud pistikuga peaks mootor hakkama
ebaühtlaselt käima või ei muutu midagi?
Masinaks a80 mootoriga 1.9 tdi 66kw. Kui pistik eemdalda tühikäigul töötava mootoriga, siis midagi ei muutunud: käis sama rahulikult edasi.
Võib-olla mõni küsib, et miks ma üldse õhulugejat lahti tahtsin ühendada, siis probleemiks on "hinge kinni tõmbamine" kiirendades. Olen eelnevalt
vaadanud üle kriitilise pilguga õhuvoolikud, õhufiltri, kütusefiltri. Foorumist otsides on mitmed viidanud samalaadse probleemi esinemisel
õhulugejale.
Kas siis ainult diagnostika näitab õhulugeja korrasolekut või peaks lahtiühendamisel mootori töö muutuma kuuldavalt/nähtavalt?
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.10 12:53
|
|
|
Lahti ühendatudlt tühikäigul ei muuda midagi. Korrasolekut saad kontrollida kui proovid mõne töötava mootori pealt võetud õhulugejat. Veakoodides ei
näita "halvaks" läinud õhulugejat. Samas võid kontrollida ka 3ndat pihustit (juhtmega pihtusi). Minul oli suureks peavaluks see pihusti mille lõpuks
vahetasin ja kõik mured kadusid.
|
|
|
|