Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 100 Avant 2.8 C4 - 1993 - Patrick (Teema lukku) (Vastuseid: 64 | Vaatamisi: 12859)
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 09.12.10 16:12 Tsiteeri


Täna sai jälle käed tööle pandud ja uus käigukangi ümbris valmis meisterdatud.
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/09122010539.jpg
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/09122010538.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 10.12.10 13:41 Tsiteeri


Tänane päev möödus salongis mõne pirni vahetusega:)

El. peeglite lülitis vahetasin pirnid ära.(Infoks ka,et sinna lähevad 2 pirni 12V ja 60mA). Ise sain oomipoest 12V ja 50mA.
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/valgustus1.jpg

Ja tuhatoosi valgustus ka paigas.
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/valgustus2.jpg




Eks varsti jälle mingi uuendus :D



Edit:
Kiskusin näidikutebloki lahti,et uurida temp. näidikut(ei olnud taustavalgust,tahtsin pirni vahetada).Uurisin,et suht raske ligipääseda temp. näidiku pirnile. Jätsin asja sinnapaika. Panin siis bloki tagasi ja oh imet,valgustus hakkas tööle:D. Ühesõnaga hea joppamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 24.12.10 12:27 Tsiteeri


Täna siis hakkasin uurima põhjust, miks luugi avamisel/sulgemisel nr. tuled vilguvad ja pagasniku valgustus samuti. Ja miks kord töötab tagaklaasisoojendus ja kord mitte. Tuli meelde,et kunagi jäi siin foorumis silma jutt juhtmetest, mis pagasiluugist jooksevad ja painduvad pidevalt ja kipuvad puruks minema. Otsustasin enda autolgi neid juhtmeid vaadata ja oh imet:P
Avanes selline vaatepilt:
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/24122010579.jpg


Homme siis juhtmeid kokku jootma;).

Häid Pühi ka:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 02.01.11 18:18 Tsiteeri


Head uut kõikidele!!!


Värskendan teemat ka väheke mõne pildiga;)
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/audi3-1.jpg
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/audi4.jpg
(Foto: Fränk Ainla)


Vot nii:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 02.01.11 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Patrick
Head uut kõikidele!!!

Värskendan teemat ka väheke mõne pildiga;)
http://i155.photobucket.com/albums/s283/Patrick8891/audi3-1.jpg
(Foto: Fränk Ainla)
Vot nii:)

Opa..päris hea quattrot iseloomustav pilt autost! Pidin lihtsalt mainima.:D
Head uut sullegi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 08.01.11 18:15 Tsiteeri


Saad ühe asja korda ja kohe ilmnevad uued anomaaliad:D

Ühesõnaga sai täna ette võetud termostaadi vahetus, kõik sujus suht kenasti ja sai pika pusimise peale termostaat vahetatud. Natuke hiljem sai auto ka tööle pandud ja automootor hakkas puterdama, pöörded tõmblevad, mootoris jube värin sees, kõriseb, hääl täiesti teine ja kiirendust ei ole ollagi ning kiirus tõuseb väga aeglaselt.
Ise arvan,et see ei saa ometigi olla põhjustatud hädisest termostaadi vahetusest. Pole nn. üldse seotud mootori tööprotsessiga ju?!. Ise arvan,et küünlad otsad andnud:P.

Oskab keegi midagi tarka öelda. Endal juba aju sassis :D
(olen otsingut juba kasutanud igasugu märksõnadega, kuid pole midagi sellist konkreetset leidnud).



Jama värk ma ütlen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.01.11 19:15 Tsiteeri


Kas termostaadi vahetuseks hammasrihma ei pidanud lahti võtma? Ma ei tea, kas 2,6 ja 2,8 termostaat asub samas kohas, aga mõned torgivad 2,6 termostaadi vahetamiseks hammasrihma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.01.11 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas termostaadi vahetuseks hammasrihma ei pidanud lahti võtma? Ma ei tea, kas 2,6 ja 2,8 termostaat asub samas kohas, aga mõned torgivad 2,6 termostaadi vahetamiseks hammasrihma.

Asuvad ühes ja samas kohas.

Hammasrihma küsimusest ei saa aru, et milleks seda esitasid?

Tsitaat:

Sai ka c4 v6-l termostaadi vahetus tehtud, sel pole nina osas midagi vaja puudutada, ainult katted, kiilrihm ja pinguti maha ning juba oledki termostaadi kopsiku juures. Selle poldid võiks ikka vastava võtmega lahti keerata, mitte toruvõtmega Igatahes asi toimib.



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 08.01.11 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas termostaadi vahetuseks hammasrihma ei pidanud lahti võtma? Ma ei tea, kas 2,6 ja 2,8 termostaat asub samas kohas, aga mõned torgivad 2,6 termostaadi vahetamiseks hammasrihma.

Asuvad ühes ja samas kohas.

Hammasrihma küsimusest ei saa aru, et milleks seda esitasid?

Tsitaat:

Sai ka c4 v6-l termostaadi vahetus tehtud, sel pole nina osas midagi vaja puudutada, ainult katted, kiilrihm ja pinguti maha ning juba oledki termostaadi kopsiku juures. Selle poldid võiks ikka vastava võtmega lahti keerata, mitte toruvõtmega Igatahes asi toimib.



Nii saigi tehtud, et need põhiasjad eemaldatud ja ilusti termostaadini jõutud. Aga kõik see muu jama:P. Ei tea, kas see on lihtsalt halb kokkusattumus:P. Igatahes väga halb. Väheke ajab närvi küll:P, et kohe otsa uus viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.01.11 06:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas termostaadi vahetuseks hammasrihma ei pidanud lahti võtma? Ma ei tea, kas 2,6 ja 2,8 termostaat asub samas kohas, aga mõned torgivad 2,6 termostaadi vahetamiseks hammasrihma.

Asuvad ühes ja samas kohas.

Hammasrihma küsimusest ei saa aru, et milleks seda esitasid?

Tsitaat:

Sai ka c4 v6-l termostaadi vahetus tehtud, sel pole nina osas midagi vaja puudutada, ainult katted, kiilrihm ja pinguti maha ning juba oledki termostaadi kopsiku juures. Selle poldid võiks ikka vastava võtmega lahti keerata, mitte toruvõtmega Igatahes asi toimib.


OK, selgitan pikemalt, kuigi sain juba teemaalgatajalt vastuse. Olen lugenud, et osad inimesed võtavad v6 termostaadi vahetuseks hammasrihma maha või teevad ka muid trikke ja kuna teemaalgataja ütles, et jamas selle termostaadi vahetusega, siis oletasin, et äkki ka tema võttis hammasrihma maha selle vahetuseks vms, sest muud moodi ei näe põhjust, kuidas võiks üks nii lihtne töö jamamine olla? Siit tekkis ka arvamus, et kui torkis hammasrihma, siis võis see oma õigelt kohalt nihkuda ja põhjustada ka teemaalgataja poolt mainitud sümptomid mootoritöös.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 07.02.11 15:22 Tsiteeri


Pikka aega pole midagi kirjutanud, kuid mis siin ikka kirjutada, kui auto mingi kuu aega juba seisnud:(. Kõik oli raha taga kinni, kuid nüüd peaks asi hakkama sujuma. Nimelt autol mootor ei võta vedu. Pakutud on väga palju variante, miks mootor ei taha toimida jne. Sel puhul otsin kedagi, kes teeks autole odavamalt diagnostika ära, kui seda kusagil firmas!!!:)



Edit: Auto on tuttava juures ülevaatamisel ja vea otsimisel-lähiajal selgub,kas mootorist saab üldse asja.



Patrick.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 18.04.11 19:43 Tsiteeri


Küsiks luugi nende juhtmete kohta.Endal ka osad nagu tahaks saad uuesti kinni jootmist.Aga nagu oleks vaja tõmmata neid välja kas nad tulevad kuskilt rohkem järgi ka ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.04.11 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Küsiks luugi nende juhtmete kohta.Endal ka osad nagu tahaks saad uuesti kinni jootmist.Aga nagu oleks vaja tõmmata neid välja kas nad tulevad kuskilt rohkem järgi ka ?

Lõika kõik juhtmed läbi siis eemalda küljepolster seestpoolt ja tõmba juhtmed läbi. Siis jooda uued juhtmed luugipoolsesse otsa külge isoleeri ära ja topi läbi kummiluti salongi. Jooda seest ka kokku ja ongi tehtud. Sealt vahelt parandamine on porr ja ei kesta kaua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 19.05.11 23:07 Tsiteeri


Pole päris tükk aega teema aktiivne olnud:P.


Kuid on head uudised-Audi on taas liikluses, mootor sai korda:cool:.

Mingi aeg räägin kõigest lähemalt!





Patrick.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 02.06.11 20:12 Tsiteeri


Müüdud!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]