JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 27.11.08 11:03
|
|
|
C4 TDI ei taha külmaga korralikult käivituda. (Mure lahendatud)
Tervist, et minu 96 a 2,5tdi 103kw on viimase kuu ajaga hakanud trikke tegema. Hetkel näeb auto käivitamine välja niimoodi, et kui eelsüüte märgutuli
armatuuris ära kustub & seejärel starterit anda, siis auto lihtsalt sureb kohe välja. Käima läheb ta niimoodi, et lihtsalt tuimalt 15-20 sek
starterit anda ning autot vägistada. Käivitushääl on täpselt selline, et nagu lubaks käima minna, kuid samas ei. Kunagi, pea aasta tagasi, sain ma
autoga kaasa miskised eelsüüteküünlad. Sai need ära kontrollitud ( juhtmed külge, mõttes lugesin 5ni, ning olidki teised ilusad ja punased ) ning eile
ka peale visatud, lootuses, et vanad küünlad kutud, kuid ei midagist, ikka sama jama. Teoreetiliselt on ju veel ka võimalik, et ka kaasasaadud küünlad
olid surnud (kuigi nad punaseks läksid), sest miks muidu neid üldse vahetatud olid? Seega, kas on mingi kindlam moodus küünlaid kontrollida koduste
vahenditega? Võib miski muu kah minu käivitusi raskendada peale eelsüüteküünalde? Soojalt läheb mootor paremini käima, kuid ka mitte ideaalselt
poolest pöördest, vaid kusagilt teisest kolmandast pöördest. Diagnostikaabli lükkasin ma kah talle taha, kuid veakoodid puudusid, seega pumba
tagasivooluklappi vms ei saaks nagu kahtlustada?
Jann @jääb audiklubiliste abi ootama
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.11.08 18:08
|
|
|
Tundub nagu küte langeks tagasi vaata kas õhumullid on selles läbipaistavas torus käivitumise aeg. Küünlaid on kõige lihtsam juhtmejupiga proovida.
Ühendad küünlal juhtme tagant. Võtad mingi jupi juhet ühendad selle küünla külge. Teise otsa lased korraks vastu + klemmi mis on paremal kapotiall.
Kui sädeleb siis on korras kui ei siis on läbi põlenud. Õige on muidugi testriga mõõta. (Taksitust peast ei tea kahjuks äkki mingi 1 oomi pidi
olema.)
|
|
|
JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 27.11.08 22:13
|
|
|
Nii, hetkelised katsetused testriga näitasid, et küünaldele ei jõuagi voolu peale. Ime, et auto üldse käivituda tahtis Sai kontrollitud eelsüüte releed (202 vist oli?), mis iseenesest paistis korras
olevat. Seega, on tal kusagil miskit kaitset või midagist, mis saaks läbi olla?
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.08 22:26
|
|
|
Kõigepalt peaks alustama temperatuuriandurist.
|
|
|
JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 27.11.08 22:37
|
|
|
equilibrium, ehk valgustaksid mind, et mida, kus ja kuidas kontrollida täpselt tuleks?
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.08 22:50
|
|
|
Diagnostikaabli lükkasin ma kah talle taha...
Sellega kontrolligi
Korraga kontrolli ka muud temp andurid.
|
|
|
JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 27.11.08 22:55
|
|
|
Point ongi selles, et diagnost ei näidanud mitte ühtegi viga. (või noh, airbagi tuld näitas, kuna sai kogemata eelpinguti lahti võetud, a see sai ära
kustutatud)
Seega, arvuti nagu väitis, et kõik oleks iseenesest korras...
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.11.08 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JannA6
Point ongi selles, et diagnost ei näidanud mitte ühtegi viga. (või noh, airbagi tuld näitas, kuna sai kogemata eelpinguti lahti võetud, a see sai ära
kustutatud)
Seega, arvuti nagu väitis, et kõik oleks iseenesest korras... |
Seda, kui tempandur valetab veakoodina ei näegi, näitab ainult ahela katkestust või lühist. Tembianduri vea tuvastamiseks peab natuke rohkem teadmisi
olema kaabli taha ühendamisest ja veakoodide lugemisest. Eelsüüteküünalde kaitse peaks olema paremalpool jalamati all.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.11.08 08:32
|
|
|
Temperatuurianduri viga peaks sellel masinal avalduma ka armatuuris tule mittepõlemises.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 28.11.08 14:56
|
|
|
Temperatuuri andur lollitatakse ära(mingi jura sätitakse vahele) ja siis võtab ka sooja mootoriga küünlad järgi.Teine varjant süüdet sutsu varasemaks
keerata.Samas ega need mootorid ju ka enam esimeses nooruses pole,kulumine teeb oma töö.
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 28.11.08 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
Temperatuuri andur lollitatakse ära(mingi jura sätitakse vahele) ja siis võtab ka sooja mootoriga küünlad järgi.Teine varjant süüdet sutsu varasemaks
keerata.Samas ega need mootorid ju ka enam esimeses nooruses pole,kulumine teeb oma töö. |
temperatuurianduril tõmmatakse pistik tagant ära ja annabki sooja mootoriga ka voolu eelsüüteküünaldele peale.
|
|
|
|
JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 29.11.08 15:43
|
|
|
nii, oligi lugu selles, et tembiandur oli kutu. forsist uus, miski 80 krooni ringi maksis, ja asi jälle korras nüüd 1 komplekt miskiseid töötavaid eelsüüteküünlaid tuleviku jaoks kah varuks olemas. tänud kõigile, kes aitasid

|
|
|