Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 4,2 manuaal 93 a. mure kütusekuluga (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3271)
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 26.11.08 17:45 Tsiteeri
S4 4,2 manuaal 93 a. mure kütusekuluga



Tervitused,

Tean, et on natuke imelik nuriseda selle auto kütusekulu kohta aga ikkagi.
probleem siis selline:
vahetasin autol suvel mootori kuna eelmisel olid õlirõngad kinni.
eelmisel mootoril oli aga nukid lühemad nn. tuunitud.
autol on ka chip peal ja väljalase ei ole originaal.

CO2 on nii suur, et ülevaatusel ei andnud aparaat nii palju välja ja kütusekulu on ka suurenenud.

Kas peaks panema sellele mootorile vana mootori pealt nukid ( et bena ära põleks) või chipiga midagi ettevõtma.
Kas asi võib olla ka pihustites?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 26.11.08 17:53 Tsiteeri


mis veakoodid ajus on? alusta sealt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 26.11.08 20:33 Tsiteeri


vaest annab lambda viga muid vigu ei anna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.11.08 20:37 Tsiteeri


Siin, netiteel ei pane keegi diagnoosi, võimatu, mõttetu. Mine diagnosti, näiteks Truumu diagnostikasse, endises Boschi diagnosti ruumides. Saad teada, miks auto niimoodi käitub, lihtne.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 26.11.08 20:37 Tsiteeri


Siis vaheta see lambda ära - või sõida sama kütusekuluga edasi. Lihtne.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 26.11.08 21:00 Tsiteeri


Pigem tegelikult ei otsigi täpset diagnoosi, loodan, et kellegil on sarnaseid kogemusi ja oskavad soovitada mis võiks viga olla.

Alustaks, siis sellest:
Kas chipitud aju ja sport nukid võivad omavahel seotud olla?
Kas aju kontrollib pihustitest tulevat kütusekogust ja mootorisse minevat õhu hulka?

Kindlasti on siin foorumis ka tuunijaid kes on igasuguseid katseid teinud- loodan nendele.

diagnostika soovitused jne. neil pole mõtet, seda võib iga küsimuse peale kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.11.08 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Pigem tegelikult ei otsigi täpset diagnoosi, loodan, et kellegil on sarnaseid kogemusi ja oskavad soovitada mis võiks viga olla.

Alustaks, siis sellest:
Kas chipitud aju ja sport nukid võivad omavahel seotud olla?
Kas aju kontrollib pihustitest tulevat kütusekogust ja mootorisse minevat õhu hulka?

Kindlasti on siin foorumis ka tuunijaid kes on igasuguseid katseid teinud- loodan nendele.

diagnostika soovitused jne. neil pole mõtet, seda võib iga küsimuse peale kirjutada.



See, et igaüks meist hakkab sulle pajatama, mis võib peetis olla, sina muudkui vahetades juppe, ei vii kaugele - kulukas.

Lihtsaim, lollikindlaimviis on diagnostika, nagu soovitasin.

Sul võivad olla katalüsaatorid umbes vms. Süüteprobleemid, lekked sisselakses jne jne.

Jah, aju kontrollib nii mootorisse mienvat õhku kui ka sellele vastvatat pihustatavat kütusekogust.

Mõttetu on leiutada jalgratast, mine diagnostikasse, on parim vastus.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 27.11.08 14:09 Tsiteeri


Aga mis te sellest arvate, kui vahetan uuel mootoril blokikaaned ( lihvitud) ja nukid ära.
tegelikkuses mind kütusekulu nii väga ei häiri, kui kulub siis kulub. Tahaksin lihtsalt, et see kütus kõik ära ka põleks, mis peale pritsitakse, minekut peaks siis ju juurde tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.11.08 15:17 Tsiteeri


Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 27.11.08 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )


see vist peaks kõige õigem lahendus olema.
Soft, väljalase, nukid ja plokikaaned on vist kõik pandud kunagi koos toimima. ( MTM tuuningu poolt).
Huvitav kas Eestist saab kuskilt uusi ,, teravaid´´ nukke osta ja palju need maksavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.11.08 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )


see vist peaks kõige õigem lahendus olema.
Soft, väljalase, nukid ja plokikaaned on vist kõik pandud kunagi koos toimima. ( MTM tuuningu poolt).
Huvitav kas Eestist saab kuskilt uusi ,, teravaid´´ nukke osta ja palju need maksavad.



Kahtlane Eestist leida nukkvõlle, kuisiis MTM esindajalt uurida. Miks sa ei võta vanalt mootorilt nukkasid ja ei tõsta ringi? Või lase vanal mootoril, mis maas, kaante täisremont teha ja tõsta kapotiall olevale mootorile värkselt uuendatud kaaned koos nende "teravate" nukkadega peale, lihtne, või mis?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 12.12.08 19:07 Tsiteeri


CATCAMS teeb sellele mootorile nukkasid ja US PARTS on Tlnas edasi müüja.http://www.catcams.be/index.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 12.12.08 20:20 Tsiteeri


mis see catcamsi suurusjärk umbes rahaliselt on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.12.08 20:54 Tsiteeri


20vt puhul väga ümmarguselt 1k EUR komplekt.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 12.12.08 22:01 Tsiteeri


Natuke teemast kõrvale ja jätkaks nukkade teemal, netist väheke lugedes siis osad targemad mehed räägivad et 3.6l pt mootorile tasuks 4.2l nukad installida, et lõpust midagi juurde pigistada. Kuid ma ei lugend välja kuskilt miks need siis paremad peaksid olema. Ehk keegi targem valgustaks mind lühinägelikku.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.08 04:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
vaest annab lambda viga muid vigu ei anna

Mõõda veel analoogvoltmeetriga üle ja kui ikka uimane on, siis vaheta ära. Ma olen 90% kindel, et põlemata bensu viga on just seal, mitte nukkades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 13.12.08 04:43 Tsiteeri


niipalju kui mu väike kogemus on näidanud, siis lambdal ja lambdal on ikka vahe sees. Segukella pealt seda hästi näha. Auto arvates töötav lambda oli tegelt oluliselt aeglasem, kui uus..Seega võid seda varianti proovida. Kui on selline suht rariteetne kompott, kus on septs nukad ja vastav soft, siis ma küll ei söandaks seda tükeldada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.08 13:33 Tsiteeri


Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.

Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei mõju, pigem üldisesse performance'ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 13.12.08 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.

Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei mõju, pigem üldisesse performance'ise.

S4 v8 mootoril ehk ABH ja AEC-l on tegelt 1 lambda andur, kuid jah olen 100% nõus et ka korras lambdal ja lambdal on vahe sees(reageerimis kiirus), jällegi omalnahal ja rahal tunda saanud korduvalt, et õige lambda on ikka UUS boschi originaal, universaalid unustage ära - kestab väga vähe, kui üldsel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.12.08 04:30 Tsiteeri


Õige jah, S4-l on ju vist veel V8-laadselt see X-pipe, mille keskel on üks lambda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 14.12.08 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Õige jah, S4-l on ju vist veel V8-laadselt see X-pipe, mille keskel on üks lambda.

3.6l on seal üks, 4.2l on teistmoodi ja kahe lambdaga.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.12.08 16:32 Tsiteeri


Nojah, aga 4.2 S4-l on seal jälle see X-pipe: http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=139&unit=8920028D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 16.12.08 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.

Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei mõju, pigem üldisesse performance'ise.


Jah, nukid on ikka pikemad, ajasin ise sassi. Vaatasin seda CATCAMSI, seal ei olnud nuki kõrguse mõõte kirjas, arvan, et äkki on need tavalise ABH nukad. Kui need alates 1k eurist maksavad, siis paneb natuke mõtlema, et peaks ikka vanad peale panema. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 77.6% - SQL: 22.4%]