ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
[Tühikäigu pöörded.] Korras, kõigile aitähh!!!
Täheldasin järgmist, et viimasel ajal mootor kuidagi rahutu tühikäigul, külmkäivituselt üle minnes on pöörded norm, aga kui mootor töötemperatuuril,
siis pöörded mingi 1200p/min, sisselaske kollektori küljes olev õhukruvi täitsa kinni ja tühikäigu regumise kruvi samuti maas, lõdvikud tundusid ka
terved ei oska nagu enam midagi vaadata, ennem polnud probleemi.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
Suure tõenäosusega tühikäigu pöörete regulaator peetis või must seest. Saad jubinat nii veel päästa, et pesed ta korralikult puhtaks, võimalik, et on
ka relee peetis, kuid vähe kahtlen.
Suvel võid üldse pistiku lahti vätta ja soojal mootoril tühikäigu ära regullida. Talvel ainult tekib külma mootorit soojendades probleem, et ei taha
külmast peast töötada.
Enda autol oli ära väsinud tühikägu pöörete regulaator, uus peale, kuna vana oli täiesti väsinud ja asi timm.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Tegelikult pesin ta korralikult juba ja algul toimis ilusti. Kui regulaator kutu, siis ei tõsta ju külmkäivituse ajal ka pööret, mul aga kõik muu
toimib ainult sooja mootoriga muutub rahutuks.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
Töötaval mootoril katsu käega, kas asi suriseb või mitte, seda siis nii soojal mootoril kui ka külmal mootoril.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
See regulaator töötab ilusti, ning suriseb ka nagu peab.
Krt, ise nagu ei suuda küll välja mõelda, mis seda jama tekitab, natu jama ka, kui tühikaik mingi 1200p/min peal.
|
|
|
lendorav
huviline
Registreerunud 15.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
|
gaasiklapi juures 2 väikest lülitit. üks täiskoormuse ja teine tühikäigu oma. vaata see tühikäigu lüliti üle. räägitakse, et just too lüliti pidavat
olema selline nõrk koht... ehk on abi.
|
|
|
audiracer
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: vaz 2106
|
|
Võibolla oskab mõni töökoda head (ja tasuta) nõu anda
|
|
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
|
võta akuklemm 15minutiks maha, vaata mis siis teeb
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Ikka asi jama, kuidas kunagi vahepeal on pöörded ok ja vahepeal ei lange alla 1200p/min.
|
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
|
üks variant veel-puhasta ära gaasiklapi korpus, tihtipeale ei sulgu siibrid korralikult ja tühikäigu klapp ei suuda enam pööret hoida, eriti, kui tegu
kahe klapiga
teise lõõri siiber jääb "poolde vinna"ca.1-2mm lahti
kas Sa regulaatori peale puhastamist ka ära õlitasid?
ma kasutan tavaliselt sellist skeemi:
tühikäigu mootor maha, carburettor Cleaneriga tugevalt läbi uhuda, suruõhuga kuivaks ja paar vussu WD40-t või mingit teflonmääret(PWD,grafiit vms.)
mõlemast august sisse, siis kestab nats kauem
muidugi võivad pöörded ujuda ka mõne anduri vea pärast-lambda. tembikas vms.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Ei õli ei pannud, aga parandan vea.
Eks ma pea lähimal ajal need siibrid ka üle vaatama ja siis annan jälle teada.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
|
Ma selle junni omal minema viskasin, asi peetis oli. Nüüd külma ilmaga jah tahab nati madalalt käia, aga see pole probleem, vähemalt minujaoks.
Soojalt käib nagu kell. Enne oli korra tühikäik normis samas 2000.
|
|
|
Ringo1
huviline
Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: 9JJ 850 S4
|
|
mul oli viga selles et lõdviku (mis radikast mootorisse tuleb) all on yx andur, mis tegeleb tyhikäigu pööretega, oli surnud
andur maksis forsis 45kr
JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja aR
mul oli viga selles et lõdviku (mis radikast mootorisse tuleb) all on yx andur, mis tegeleb tyhikäigu pööretega, oli surnud
andur maksis forsis 45kr |
Räägi täpsemalt. Milline see andur täpselt on? (seal neid vist miskit 3või4tk) Ja millega see andur täpselt tegeleb? Mul ka selline jama juba pikemat
aega olnud, et see "tühikäigumootori" juhtimine ei toimi. Seega külmalt pöördeid ei tõsta.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
creece
huviline
Registreerunud 16.01.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Omal oli umbes sama jama, et sooja mootoriga pöörded 1500 ja kõikusid väheke. Nüüd asi joones ja viga oli selles, et lamda juhe oli kahest kohast
täitsa puru. Autoks siis A80 89 aasta 1,8 mono. Loodan, et oli abi!?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Kahjuks pole abi, kuna mul enda autol lamdat pole. Hakkab krt veidi ära tüütama juba.
|
|
|
yokker
huviline
Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal
Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s
|
|
Kas voolikuid oled vaadanud? (peenikesed vaakumvoolikud) Äkki saab kusagilt lisaõhku!
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Sai ka need läbi katsutud, kasu midagi.
|
|
|
yokker
huviline
Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal
Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s
|
|
Kunagi aastaid tagasi ostsin a90 2.2i . Ostsin siis lähimast tanklast bensiini sisse ja kodu poole sõit siis. (ostsin 95 kuna 98 ei olnud) Sõidu ajal
oli kõik ok ei mingit jamaja kui koju jõudsin jätsin auto tühikäigul tööle ja mootori pöörded hakkasid kõikuma 1000-1500 vahel (1 sekundilise
intervalliga) Käisin siis spetsialiste juures ja ei midagi. Autol hakkas bensiin otsa saama ja läksin siis tankima (tankisin 98) ja peale selle
hakkas mootor normaalselt tööle. 
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Bensiiniga pole muret olnud varem eriti, kui ainult see, et mõnest kohast tankides hakkab auto kakkuma, aga tühikäiku pole siiani väga mõjutanud.
Imelik on see, et vahepeal on pöörded ok ja siis jäävad jälle kusagile kõrgemale rippu.
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
|
omal analoogne asi coupe`l oli aga siis oli eeter abiks (start gaas). kogu sisselaske susistasin jupphaaval üle ja leidsin lisaõhu koha üles.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja a90q20v
omal analoogne asi coupe`l oli aga siis oli eeter abiks (start gaas). kogu sisselaske susistasin jupphaaval üle ja leidsin lisaõhu koha üles.
|
Mismoodi sees nüüd käibgi, räägi palun lähemalt, kuidas asi toimib.
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
|
kui pihustad kohta kus masin imeb lisaõhku siis eetri segu jõuab mootorisse ja tühikäik hetkeks muutub.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Tänan selgitamast, läheb katsetuseks.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
Vahetasin ära pihusti tihendid ja surveregulaatori ning asi hakkas toimima, tänud kõigile kes nõu andsid , ma natuke targem jälle.
|
|
|