andrek
huviline
Registreerunud 06.11.08
Kasutaja on eemal
Auto: B3 1,6 ja B4 1,9TDI
|
postitati 22.11.08 18:23
|
|
|
1.9 TDI turbo viliseb
Gaasi andes mingitel pööretel ilmub siis seloine hele vilin, täpselt nagu huuled torujas vilistades... Milles võib olla viga, olen uurinud lõdvikuid
kuid paistavad kõik ilusti kinni olevat...
Kilovatte 66.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 22.11.08 19:51
|
|
|
Ehk on tavaline turbovilin või on selline kõrvaline heli? Kas auto jõuetumaks pole muutnud?
|
|
|
|
Marx0
klubiliige
Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B6
|
postitati 22.11.08 22:18
|
|
|
kui varem sellist vilinat ei olnud siis arvatavasti turbo eluiga hakkab lõppema nii et tasub remondile mõelda.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 22.11.08 22:20
|
|
|
Vile on väga suhteline mõiste.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.11.08 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Vile on väga suhteline mõiste. | ja head turbod vilisevadki peenelt.
Kehv kui hakkab jämedalt jõuravalt vilisema madala pöörde otsas siis saeb juba korpusi ja vanadus lõtkud -> Jaak Kuul
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 23.11.08 10:10
|
|
|
Enne vaja siiski kindlaks teha mis sul viga.
Lõdvikus väike auk võib ka vilistada.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
oppar
huviline
Registreerunud 15.02.05
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: c4 a6 2.5tdi Quattro
|
postitati 23.11.08 10:48
|
|
|
alati ei pea vilisema turbo. mul 1,9tdi b4 hakkasid vilistama sisselaskekollektori tihendid. poldid olid lõdvad ja oli tihendi materjali lahti
lasknud. alles oli vaid plekk mis vilistas nagu pilli keel.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 23.11.08 12:22
|
|
|
Kui katt tühi hakkab ka vilistama
|
|
|
masekas
huviline
Registreerunud 27.10.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.08 06:24
|
|
|
Mul sama asi, et kui üle ~ 1800 pöörde läheb lööb vile sisse. Peaks laskma esmalt turbo rõhu üle mõõta. Samas võib kat ka tühi olla, sest vahepeal
kostub sealt kandist imelikke hääli. Katti koputades midagi kosta pole aga heli on selline nagu oleks kati sisu lahti.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 27.11.08 18:17
|
|
|
kui turbo viliseb, siis hakkab töölepingut üles ütlema
terve turbo ei vilista
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 27.11.08 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
kui turbo viliseb, siis hakkab töölepingut üles ütlema
terve turbo ei vilista |
Vale jutt, täna sõideti 36km sõitnud nissan navaraga ja turbo vilises. kuidas sa selle jutu ymber kavatsed lykata???
väike vile on lubatud, kui juba jöurama hakkab siis jah eluiga hakkab lõppema.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 27.11.08 19:16
|
|
|
antud hetkel me ei räägi autost, mis 36ndast kilomeetrist viliseb ! vw 1.9tdi ei vilise kui terve on !selle nissaniga vilista palju tahad
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
kui turbo viliseb, siis hakkab töölepingut üles ütlema
terve turbo ei vilista |
Vale jutt, täna sõideti 36km sõitnud nissan navaraga ja turbo vilises. kuidas sa selle jutu ymber kavatsed lykata???
väike vile on lubatud, kui juba jöurama hakkab siis jah eluiga hakkab lõppema. |
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 27.11.08 21:05
|
|
|
Ebamääraselt kõva turbo vile on põhjustatud:
1.Lekkest rõhupoolel
2.Turbo mehhanilisest kulumisest.
(näide kus üks kodanik ilma õhufiltrita sõitis ,mille tulemusena turbo seest väga kole välja nägi.
Too auto vilises kah nii mis hirmus)
3.Uuematel diisel mootoritel millel on peal muutuva geomeetriaga turbo on vilisemise pea põhjuseks geomeetria kinni kiilumine.
|
|
|
andrek
huviline
Registreerunud 06.11.08
Kasutaja on eemal
Auto: B3 1,6 ja B4 1,9TDI
|
postitati 04.12.08 22:13
|
|
|
Tundub mulle siiski et kuskilt pressib turbo õhku läbi aga, ei leia kohta kust ta lekkida võiks... Nähtus ilmus küll pärast väikest kiiruskatset,
niiet võibolla ei saanud turbo piisavat õlitust.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 05.12.08 11:00
|
|
|
kontrolli siiski enne kõik lõdvikud ja ühendused üle. kas ühtlasel kiirusel sõites vahepeal musta pahmakat välja ei viska? kontrolli ka turbo rõhud
üle. lõtku tegelikult tuvastab ka nii ära kui võtta lõdvik küljest, on turbiin näha ja seda üritades loksutada peaks pilt enamvähem selge olema kas
lõtkub või ei.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 07.12.08 21:55
|
|
|
kunagi ammu siinsamas foorumis ütles keegi, et ära muretse siis kui viliseb vaid hakka siis muretsema kui ei vilise et kerge vile on normaalne
mitte et see väga oluline info oli aga lihtsalt tahtsin selle välja öelda 
|
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 09.12.08 20:32
|
|
|
kahel tuttaval erinevate autodega üks neist oli VW Passat 97a 1.9tdi 81kw ja teine 2003a peugeot 406 ja mõlemad hakkasid vilisema siis kui sumbutaja
sukk läbi oli, vahetasid suka ära ja vile kadus
pegol hakkas ikka eriti ulmekalt vilistama
|
|
|
andrek
huviline
Registreerunud 06.11.08
Kasutaja on eemal
Auto: B3 1,6 ja B4 1,9TDI
|
postitati 09.12.08 20:43
|
|
|
Ei tea jah, pole veel aega olnud et kapoti alla sukelduda, a ma arvan et alustan ikka turbo võlli loksu(või siis mitte loksu) mõõtmisega, seejärel
hakkan lammutama kuni jõuan vigase lõdvikuni. Viimane oleks siis eelistatuim varjant.
|
|
|
aron20
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW
|
postitati 10.12.08 18:00
|
|
|
No, mul viliseb turbo ka juba viimased kaks aastat. Aga viimasel ajal on asi eriti hulluks läinud, eriti külma mootoriga.
Kahtlustan ka summuti sukka aga peab vist täpsemalt uurima hakkama.
|
|
|
lri
huviline
Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kW
|
postitati 14.12.08 11:20
|
|
|
Mul 81kW -ne isend (AFN).
Kui tühikäigul käib pikemat aega siis läheb ühel hetkel vile valjuks, kui korra EGR klapi juurest voolik lahti teha või korra gaasi anda siis kaob
vile mõneks ajaks.
EGR klapp ise tundub liikuvat.
Sõidu ajal kiirendades on ka vilet kosta, aga turbo võllil pikilõtku ei ole, edasi läheb ka hästi.
|
|
|
andrek
huviline
Registreerunud 06.11.08
Kasutaja on eemal
Auto: B3 1,6 ja B4 1,9TDI
|
postitati 17.12.08 22:47
|
|
|
Lammutasin veidi...
Turbol on lõtk sees, mitte küll pikki vaid loksub veidi üles-alla. Ei tahaks uskuda, et vile sellest tuleneb...samas võib ju tuleneda? Pistsin pea
auto alla ja lasin teisel gaasi anda, võin mürki võtta, et see vile tuleb auto alt, ehk siis vast summutist...samas jälle tossu sumpa nagu kuskilt
välja ei aja (va tagant, kust ta peabki seda välja ajama). Mis arvate..? Üritan lähiajal remonti viia aga vahepealsed kommentaarid on teretulnud.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 18.12.08 09:40
|
|
|
Kui sõidab ära aja küüneviha külge
|
|
|
andrek
huviline
Registreerunud 06.11.08
Kasutaja on eemal
Auto: B3 1,6 ja B4 1,9TDI
|
postitati 18.12.08 13:21
|
|
|
Sõidab ja aga naljakas sõita kui mingi vile taga koguaeg...Midagi peab õhtal olema enne seda ei olnud, inimesed vaatavad ka järgi kes teeääres
kõnnivad, ning ma ei usu et nad vaatavad et "oi vaata kui ilus B4" 
|
|
|