madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 10.04.04 11:08
|
|
|
Coupe bensu filtrid?
Nii järgmine küsimus siis vanema coupe kohta, äkki on keegi bensiinipaaki lammutanud? Huvitab selline asi, et kas paagis on filter? Kui on, siis
kuskohast lähenema peaks, ise pole enne lammutanud ei taha ülearu laiali lõhkuda. Põhjaluse filtri vahetasin ära, aga pensiini etteanne ikka lahjaks
jääb, pump korras, seepärast kahtlustangi paagisisest. Masinal siis paak tagaistme taga 70L mahtu.
|
|
|
Kadari
huviline
Registreerunud 08.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: coupe 5E
|
postitati 10.04.04 11:35
|
|
|
Paagis küll filtrit ei ole. Ei usu ka ,et viga seal on. Samas võid paagi maha võtta ja läbi pesta, kui rahu ei saa. Paaki maha võtta ei olnud
keeruline.
Audicted
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.04.04 11:47
|
|
|
kuidas see jama avaldub või millest sa järeldad, et ei saa nii palju bensu peale. Ilma sõiduajal bensu rõhku mõõtmata ei saaks seda väita.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 10.04.04 12:36
|
|
|
Kui jõuliselt kiirendada jääb nälga, esimese kambriga ok, kui lapats põhja lükata siis mingi aeg tõmbab ilusti ja siis hakkab katkuma,(kui vaikselt
kaasiga meelitada siis saab miski 160-170 kätte, ning alles siis hakkab katkuma, madalalt kiiruselt järsku vajutades tirib miski 3-4 sek ok ja siis
jõnkat ,jõnkat, võtad kaasi maha ning tallad jälle, sama kordub) arvan, et tõmmet jagub seniks kuni rõhuakus rõhku, pump ei jõua suurema kütusekoguse
vajadusel lihtalt läbi filtrite peale imeda. Vahest peale seismist asi ok, aga kui pikemalt sõita hakkab jälle jeblama, arvan, et imeb sodi ette
tagasi, pumba otsa võtsin ka lahti, ja kui siis pumb käima panna väljuva bensiini kogus kahtlaselt väike. Ps suure filtri panin eile just uue. Aa enne
jäi mainimata, et mul pritsung ke-jetroonik.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 10.04.04 13:25
|
|
|
Sul peaks paagisisene pump olema , kui ma ei eksi, äkki sul paak sodi ja kondenssi täis ja pumbal on sõel otsas, mis tõepoolest võib umbe minna. Aga
puhasta paak ära ja vaata siis, mis teeb.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 10.04.04 15:36
|
|
|
Ei ole mul paagisisene, asi põhja all. Pumba otsa, sealt kuskohast siis pump imeb oli ise kellegipoolt väike filter tehtud, asi oli sodi täis, aga
mitte päris umbes, puhastasin ära, proovisin sõita, momendil ok, pole kaugemale veel jõudnud, kui lähen, eks siis näis, kas sain vea kätte või mitte.
Ps. panin kapotiall täehele, et tetonatsiooni andur pragusid täis ja mähis paistab prao vahelt, kas see ei või sellist jura tekitada?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 10.04.04 17:40
|
|
|
Kindel ma selles pole, kahtlane et viga seal. Sinu selgituse põhjal tundub ikka, et viga just nimelt selles, et bensiini ei tule piisavalt peale. Kui
sul filter oleks päris kinni olnud, siis poleks sul auto sõitnud üldse. Mul oli selline juhus, et auto ei liikund enam üle 70km/h, vahetasin asja ära
ja kõik hakkas toimima nagu varem.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 10.04.04 17:49
|
|
|
Homme läheb suuremaks kaevamiseks, kütuse filtrites asi igatahes pole, käisin proovimas parem kui enne, aga mitte õige. Isegi pritsungi õhumõõtur sai
puhtaks tehtud. Homme siis, näitaja vahele ja kütuse survet mõõtma, äkki ikkagi pump saba andun, kuu tagasi igatahes normis oli. Jagaja puks ka
kahtlaselt loksub, eks näis mis sellega teha annab. Muidugi viga ilmnes peale remondist kätte saadud signa tagasi panemist, igaksjuhuks sellel ka
süüte plokeeringu korra ära nullima, äkki viga seal, vähe usutav muidugi. Panin tähele, et külma mootoriga paugutab algul nagu korralikult, moto
soenedes jamama hakkab. Küünlad ilusad, pole mustad ega ka valged, ilusti helepruunikad, nagu peab. Eks homme näeb.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 11.04.04 15:55
|
|
|
Üks filter on kohe pumba korpuses,sealt kus paagist voolik pumpa jookseb,peale seda peaks olema eraldi plastist settekopsik,siis see suur peenfilter
ja minu mäletamist mööda oli vist ka pritsepea sissetulekus filter vahel.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 11.04.04 16:18
|
|
|
Ostsin isegi kunagi lammarist sigarile pumba relee, töötas üsna korralikult, viga oli ainult selles, et ei lasknud mootorit pöördesse, 5000p/min oli
ok, aga üle selle ei läinud. Imelikke asju juhtub, aga tihti on nii , et vea pead ise üles leidma.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 18.04.04 18:49
|
|
|
Neh viga siis juba jupp aega tagasi leitud, asi siis oli pritse peasse suunduvas stutsis, seal se väike filtrike(mille olemasolu olin täiega ära
unustanud ) asi oli siis metallipuru täis, puru sai ta sinna vanast
bensupumbast arvatavasti, se täiega jõuras all. Aga no asjast siis nati kasu ka oli, nüüd kogu süsteem puhas ja kontrollitud. Teinekord targem ka ,
kohad kõik teada.
|
|
|
|