tere
probleem siis selline. b4 1994a 2,0 bensiin, käivitades ei tule starter taha, kui auto on öö läbi seisnud, siis hommikul läheb käima, aga pärast enam
ei, starteri juures ei klõpsu midagi, ega armatuurlaua tuled ei lähe ka tuhmimaks. ühesõnaga vool ei jõua starteri tõmbereleesegi. ega ta enne ka
esimese võtme keeramise peale ei käivitunud, aga nüüd siis ka kitte kümmnendal korral. kas keegi oskab midagi selle peale kosta.
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 21.11.08 15:51
Harjad võivad läbi olla.
doonald
huviline
Registreerunud 24.05.08
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal
postitati 21.11.08 15:57
Mina kahtlustaks süütelukku põhja.
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 21.11.08 16:02
Jep ei vaidle vastu. Audi puhul see süüteluku põhi reaalsem isegi.
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
postitati 23.11.08 13:07
nii imelik kui see ka ei ole, käib ka tõmberelee mass läbi harjade, teatud määral. lihtsam oleks asjalisel üle vaadata jääb peavalu ära.
semanoid
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 24.11.08 18:55
Tõmberelee TÕMBE mähise mass käib läbi mootori harjade. Ja HOIDE mähise mass on otse korpuses. See on selleks, et vähendada vajaminevat voolu. Kui
kontaktid kokku puutuvad läheb vool mootorisse ja hoide mähise mõlemale otsale jääb + ehk see lülitub välja ja töösse jääb ainult hoide mähis.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]