Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5tdi r5 103kw eelsüüte süsteem (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3868)
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 21.11.08 08:45 Tsiteeri
2,5tdi r5 103kw eelsüüte süsteem



2,5tdi 103kw rida5 mootori eelsüütega mured.

pärast hammasrihma vahetust ütles Diislikeskus.ee et ükski eelsüüte küünal ei tööta.

proovisin multimeetriga ühest küünla piibust, ainult eelsüüdet andes kestab 25sek tsükkel.

töötava mootoriga on aga 3minutit otse 14v toide peal(6h seisnud natuke leige mootoriga käivtus).

kapoti alt karbist leidsin 80A sulavkaitsme.
ja seal lähedal väike relee (u2,5x2,5x2,5cm nagu nad on) aga suurte laiade klemmidega, mõlemal kiri joonise peal Glow Plug.

rohkem aga ei oska kuskilt otsida ja targemaks saada.
mis millal ja kui kauaks releed lülitab?

kuskil on tosooli temperatuuri andur.
aga kas peab otse 12-14v peale minema kui küünaldel kiri 11V ?
anduri signaal läheb ajusse?
ja aju juhib releed?

auto ise 1997-2000a Volvo V70 2,5tdi 103kw.
kuidas on audi 100/a6 mootoritel asi lahendatud?

samas oleks vaja ka uusi piipe küünaldele, kuna on vahelduva eduga õnnestunud 2tk pooleks tõmmata.
või on samas mõõdus keermestatud küünlad olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
uitaja
huviline



Registreerunud 21.11.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2,5 tdi

postitati 21.11.08 11:26 Tsiteeri
eelsüüde



siis ju asi küünaldes kui juhtmetest mõõtes vool nagu peale tuleb...minu jama oli selles,et andur,mis jahutusvedeliku temperatuuri ajusse saatis,oli õhtal---näitas kogu aja 18 kraadi ja loomulikult, küünlad üldse ei rakendund


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 21.11.08 11:55 Tsiteeri


noo, aga küsimus, et kas otse 14V palju ei ole 11v küünaldele?
ja kas järjest 3min kaua ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.08 23:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
noo, aga küsimus, et kas otse 14V palju ei ole 11v küünaldele?
ja kas järjest 3min kaua ei ole?


Otse 14v on ok.
3min on ok kui mootor töötab.
Küünla piibud saab saab tervelt kätte ainult siis kui mootor on soe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 22.11.08 08:03 Tsiteeri


siis jääb üle arvata et uued Lucas küünlad lihtsalt nii kehvad et põlesid läbi?

proovisin teise masina peal, 850 tdi (sama mootoriga)
ilma käivitamata hoidis eile õhtul küünlaid taga 14sek?
mul aga 25sek? õhutemperatuur oli u sama mõlemal juhul ja autod olid seisnud.

kas see tsükli pikkus käib ka temp.anduri järgi?

palju oleks loota vist, et audi vw ja volvo kasutavad sama andurit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.08 16:47 Tsiteeri


Tsükli pikkus käib temp.anduri järgi.
Max külmaga(ka siis kui andur on lahti ühendatud) põleb lamp umbes 20 sek.
Tasuks ikka andurit kontrollida ja küünlaid säästa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 22.11.08 18:00 Tsiteeri


panin 3 vana töötavat Bosch küünalt.
esimese 3min tsükli elasid üle. näitab takistust ikka 1oom.

vasakul pool 2 küünla vahel on miski andur.
ilmselt see sama ongi küünalde tarbeks tosooli sees.

alguses oli mootor liiga soe, küünla tuli ei süttinud.
20min hiljem mõõtsin andurit, näitas 2,6kilo-oomi
kohe proovisin võtit ja tuli põles. täpset tosooli temperatuuri aga raske ennustada. õues oli sel hetkel -3 ja tosooli lõdvik oli u 15-18kraadi käega katsudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 09.01.09 18:36 Tsiteeri


leidsin järgmise reklaamjutu, tundub et võin natuke rahulikumalt võtta seda 3min töötamist ja Beru küünlad osta:
Tsitaat:
Diesel cold start — as fast as a petrol engine:
High-tech glow plugs, pre-, start and
post-glowing (type GE, type GN)

Diesel starting is now quicker, more reliable and more environmentally friendly.

BERU is one of the leading manufacturers of glow plugs in the world — and inventor of numerous innovations in Diesel cold start technology

The latest diesel car engines are equipped with the innovative
three-phase glow technology (pre-heating — heating during starting — post-heating). This means: the glow plug not only heats prior to and during the starting phase,

but also up to 180 seconds after starting.

This protects the environment and the engine.

BERU offers 3-phase glow plugs of the GE and GN type.

GE and GN glow plugs in 2-coil technology have not only a heating coil to maintain the optimal heating temperature,
but also have a regulator coil that effectively protects the glow plug from overheating.
In this way BERU glow plugs are extremely reliable and durable.

The GE glow plug is a performance-optimised, controlled glow plug used in engines of the latest generations. The fast heating of the glow plug and the controlled operation are provided by a programmable microcontroller in the glow time control unit.
http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/dreiphasen.php



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.09 22:00 Tsiteeri


Mida külmem seda kauem 3 min ei ole mingi näitaja, ega omanik peagi teadma on see 3 või 13 minutit.

Kui mõnes silindris küünal vastu ei pea siis on ilmselt probleeme pihustiga.

Küünla tuli ei ole otseselt seotud küünaldega.Kui ära kustub näitab et võib käivitada. Küünlad jäävad ikka tööle edasi olgugi et tuli enam ei põle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 10.01.09 11:13 Tsiteeri


eks ta mõõdab jah jahutusvedeliku temperatuuri,
ja kui see piisavalt soe siis ei panegi küünlaid tööle.

kas aga miinuskraadidega külma mootoriga 3min jõuab piisavalt soojaks minna?
arvan et see on ikkagi ajuga piiratud tsükkel.

ja ega Volvo esinduse remonditööde vastuvõtja ja varuosade müüja ei peagi teadma, kui pikalt küünlad põlevad.
nemad lihtsalt täidavad ajagraafikut ja müüvad juppe.

2 küünalt põlesid vist vanadusest läbi.
järgmine ports Lucaseid 5tk põlesid aga kohe läbi.
ju ei kannatanud seda 3min tsüklit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.01.09 21:25 Tsiteeri


Kunagi jäi meelde et keegi kirus ka odava otsa küünlaid mis läbi põlesid, proovi siis kallimaid kas peavad vastu. Ise kasutan odava otsa küünlaid 11V ja vool tuleb ikka rohkem peale, kui põleb läbi siis vahetan välja aga siiani kestavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.01.09 09:21 Tsiteeri


Minu soovitus oleks Beru. B4-jal panin need, 2 aastat kui auto minu käes oli, käivitumisega probleeme enam ei esinenud. Nüüd panin A6-le ka Beru küünlad ja peaks pikaks ajaks rahu olema. Tuttav oskas veel rääkida, et Bmw tehas pidi Beru küünlaid masinatele panema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 18.06.09 11:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
Minu soovitus oleks Beru. B4-jal panin need, 2 aastat kui auto minu käes oli, käivitumisega probleeme enam ei esinenud. Nüüd panin A6-le ka Beru küünlad ja peaks pikaks ajaks rahu olema. Tuttav oskas veel rääkida, et Bmw tehas pidi Beru küünlaid masinatele panema.
unustasin tänada Starri. ostsin ka berud, kestavad.

beru lehelt sain ka vastuse, et 3minutit on täiesti vastuvõetav tsükkel


Tsitaat:

The latest diesel car engines are equipped with the innovative three-phase glow technology (pre-heating — heating during starting — post-heating). This means: the glow plug not only heats prior to and during the starting phase, but also up to 180 seconds after starting. This protects the environment and the engine.

http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/dreiphasen.php

vanal passatil läksid ka eelmised läbi, otsisin ka berud,
autoladu.ee ei näidanud, aga otsisin kodulehelt välja,
ja koodi järgi oli golf 4 jahutusvedeliku soojenduseks sama küünal :)
tellisin 4tk ja toimivad, üli hästi.

varem kui kõik 4 küünalt "särtsusid" juhtmega kontrollides, siis peale tule kustumist kohe käima ei läinud pöördest.
berudega aga läheb (y)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]