Qz
huviline
Registreerunud 16.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.08 14:01
|
|
|
Klaasid on seestpoolt jääs
Külma ilmaga on hommikul autoklaasid seest jäätunud.
Milles asi?
Tänud!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.08 14:13
|
|
|
Autos on liiga palju niiskust lihtsalt, arvatavasti jookseb kuskilt vesi mati peale/alla ja see selle kõrgema niiskuse % tekitabki sinna.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 19.11.08 21:56
|
|
|
Kui pikki sõite ei tee linnast välja ja salongi sellega korralikult soojaks ei aja on võimaluse korral kasulik jätta 220v soojapuhur autosse mitmeks
tunniks täisvõimsusel tööle ja aknad õrnalt praokile et kondents välja lenduks. Ma ikka talvel vahel paar korda olen teinud sedasi ja pole probleeme
olnud.
XZN M16
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 20.11.08 07:57
|
|
|
Ma olen ka olnud hädast sellise probleemiga. Ja kuna ei ole eolnud ka võimalust puhurit autosse panna, siis päris suur abi oli sellest kui jätsin
tagumistele akendele pisikese prao vahele. Vihma ega lund sealt sisse ei sadanud, samuti ei olnud seda pragu kõrval seistes näha. Aga auto seest
jäässe ei kippunud enam.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.11.08 08:37
|
|
|
Autos liigne niiskus sees jah, üks võimalus lase autol kohapeal tuksuda soojendus tööl ja aknad natuke lahti. Endal sama jama, asi selles et auto
seisab maja taga ja sõite ei saa teha ja niii see niiskus tekib.
|
|
|
|
Qz
huviline
Registreerunud 16.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.08 09:34
|
|
|
Aitäh!
Väga loodan, et sellest on kasu! Proovin järgi.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 21.11.08 20:19
|
|
|
Muidugi aitab kaasa 2 lisaasja. Kaasreisiate manitsemine jalgade puhtakslöömise suhtes enne autosse istumist ja kummimatid jalgade alla mida saab aeg
ajalt veest tühjaks raputada Kulunud nipid aga veikeseks meeldetuletuseks
siiski.
XZN M16
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.11.08 23:02
|
|
|
Ega ilmaasjata ajalehti panda matide alla, loomulikult mõttega, et ta niiskuse endasse imaks, mitte mati sisse. Soovitan soojalt ka ilusa talve ilma
korral uksi lahti hoida, aitab kõvasti kaasa.
|
|
|
|
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
|
postitati 23.11.08 13:48
|
|
|
kui on salongi filter, tasuks see üle vaadata.
semanoid
|
|
|
|
martinito
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Bayerische Motoren Werke
|
postitati 24.11.08 17:30
|
|
|
Ostsin hiljuti Rootsist tulnud Audi ja tollel oli ka seest jube niiske. Põranda polstri all oli isegi kummalisel moel kondentsvett. Sõitsin Tartust
Tallinna ja siis omakorda veel Haapsallu (kõva puhurite tööga) ning mure kadus kenasti.
|
|
|
A1990
huviline
Registreerunud 31.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.08 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinito
... |
Jah, tahtsin ka just sama soovitada. Nii kui pikem sõit talvel, siis panen puhuri jalgadele puhuma. Ja välistab täiesti sellised probleemid.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.11.08 01:18
|
|
|
TUULUTADA on salongi ka vahel korralikult vaja - suuremaid niiskuseallikaid on muuhulgas inimene oma hingeõhuga. Nüüd külmade tulles avastas sama jama
- kuiva pakaselise õhtuga kimas mööda maanteed koju kõik aknad all ja sall salongisoojenduse tuules lehvimas. Peale seda pole enam sellist
katastroofilist udu salongis hommikuti olnud.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 07.01.09 22:50
|
|
|
Audi 80 B4; see 3 nupuga soojenduse variant (mitte kliima siis ehk)
Tekkinud ka sarnased probleemid.
Nimelt pidevalt nüüd klaasid seestpoolt udused. Lisaks jäätub oma auto klaas umbes pooleteise tunniga samas kohas seistes; kus tuttava masin seisab
(tal ei jäätu); väljaspoolt ära. Tuttava autoga võrreldud, olid üksteise kõrval ning minnes sama "töösoojad" ehk külmad.
Lisaks viimastel päevadel olnud ka kerge jääkiht seespool lisaks udukihile. Näiteks täna, natu alla nulli väljas, 2 tundi seismist ja jääkiht
seespool.
Lisaks ei lähe auto salong enam nii kiiresti soojaks kui varem. Kui lõpuks sooja hakkab tulema, siis ikka nagu saunas, aga lühikesel maal ei taha
sealt kuidagi sooja tulema hakata. Puhub nii mis kole, aga mida pole on soe õhk.
Kummimatid lumest puhtad, alusmatt vms seda karva seal kutsutakse samuti käega katsudes kuiv. Imalat salongi ei löö, kuid pikal sõidul umbes üle 50km
tekib autosse kärsa ja diiselautost (nt kui tossava diisli taga sõita) tulev vahepealne hais. Endal ikka bens. mootor masinal
Samas salongifiltrit pole vahetanud, aga plaanis on seda lähiajal teha. Ma ei taha uskuda, et asi saab nii odavalt laheneda. Kui suur on tõenäosus, et
viga võib olla salongi radikas sel juhul? Lisaks, mis on selle ligikaudne hind(lugenud ka teisi sarnaseid teemasid, kuid hind pole siiani silma
jäänud). Hetkel pole ka radika vms asjaga kuivatamisvõimalust ka.
Ma just praegu mõtlesin, et see udu jama hakkas pihta siis, kui hakkas streikima see kellade juures oleva temp näidik nende lumehelvestega. Ehk see
enam ei tööta. Ei valgus ega ka numbid. Hakkab funksima umbes 20km läbimist või kui autos on palav olnud umbes 30 minutit vähemalt.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 07.01.09 22:55
|
|
|
Loe veel kord teema läbi. lisaks veel võiks Termostaati kontrollida, kui
pole hiljuti vahetatud ja ka temp. andur välja vahetada. Peaaegu vastasid enda küsimusele ka juba, niiet edu
Kivitare
|
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 07.01.09 23:02
|
|
|
Lisaks niiskusele on veel üks asi mida töömasinal olen tähendanud ( minu audil pole kuna ilmselt salongifilter veel puhastab ) ,et kui esiklaasile
sissepoole koguneb seda õhusaaste tahma mis aknale kleepub... siis mida rohkem seda seal on seda hullemini klaas seestpoolt jäätub... peale
puhastamist pea jäävaba olenemata niiskusest masinas.
Mida rohkem tahma ja saastet klaasil seda paksema kihi niiskust se klaasile seob. Kui valge salfrätiga ilaasi seest pühite võite lausa imestada
millist essu sealt leiate !
Sõida... aga ära mölise....
|
|
|
|