Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem salongipuhuritega V8 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2079)
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 19.11.08 02:47 Tsiteeri
Probleem salongipuhuritega V8



Tere, mul on järgmine mure, autoks on 89' V8 vanemat tüüpi kliimaplokiga (kuid arvan, et see on korras sest kõik funktsioonid töötavad).

Mure on selline, et neist avadest kust salongi õhku peaks puhuma, õhku ei tule.

Esiklaasile ja jalgadele tuleb, aga need, mis "näkku, keskele ja küljeklaasile" puhuvad, sealt ei tule midagi.

Mis võiks viga olla ning KUS?

Esiakna-jalgade puhur on ühe "tuulekanali" otsas, salongipuhurid (koos tagumiste puhuritega) on teise tuulekanali otsas. Pealtnäha lähevad need ühte kohta kapoti alla - kas viga võib olla kuskil seal ja kui jah, siis milles?
Ise kahtlustan et mingi klapp võib kuskil kinni olla, kuid kus see asuda võiks ning kuidas seda avada kui üldse saab?

pilt ka juurde millel on kujutatud seda kohta, kus need 2 tuulekanalit kapoti all saavad kokku:
http://endel.planet.ee/v8/P1010010.JPG

Olen üsna algaja selle koha pealt ning ka otsingus sarnast muret kellelgi polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 19.11.08 05:49 Tsiteeri


Keegi ei välista, et plokis endas võib viga olla. Kui avaneks võimalus kontrollida lihtsalt teise samalaadse kliimaplokiga kas ta avab salongi suunava õhu klapid siis oleks selge kas viga on plokis või millegis muus. Küll on olnud juttu sellest kuidas kliimaplokis eneses mõni külmjoode võib hakata anomaaliaid tekitama. Tuleks veel tähelepanu juhtida sellele, et kliimaplokid ise on erinevad ja kui panna väliselt sarnane kuid teise markeeringuga plokk järgi siis ei pruugi samamoodi mõned klappidest avaneda. Ise sai katsetatud peale kliimaploki displei vedelkristalli laiali jooksmist erinevaid plokke ning selgus et üks neist ei avanud sooja õhu klappi aga kõik muud funktsioonid toimisid. Teine plokk seevastu jättis ükskõik mis suunda sa ka õhku ei reguleerinud ... otse näkku puhuva õhu jooksma. Suhtle romulatega. Ehk saad mõnega neist kaubale või pöördu mõne audi elektrisüsteeme jagava mehaaniku poole. Samas võib ka olla viga klapisüsteemis endas aga mine sa tea ...


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 19.11.08 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Ise sai katsetatud peale kliimaploki displei vedelkristalli laiali jooksmist erinevaid plokke ning selgus et üks neist ei avanud sooja õhu klappi aga kõik muud funktsioonid toimisid. Teine plokk seevastu jättis ükskõik mis suunda sa ka õhku ei reguleerinud ... otse näkku puhuva õhu jooksma.


kogemus on C4 kliimaplokiga vui V8 omaga?

Tean, et kliimaplokid mis C4 peal käivad on erinevad ja neid annab ka õigeks sättida vag-com abil (netis leiduvate kirjutiste põhjal vähemalt).

Mis aga V8 kliimasse puutub - kindel ei ole.

Teema algatajale: Kui teist plokki ei leia, siis võid ka lasta külmjooted üle käia - see oleks ka tulevikuks profülaktika mõttes hea.

Kliimaploki korras olekut saab ka vast nii kontrollida, et võtad õige klapiliigutamismootori otsad lahti vui miskit - seda selleks, et testeriga ära kontrollida kas vool tuleb peale vui mitte kui õhu salongi suunad. Kui tuleb, siis on viga mootoris või selle väikeses ülekannete süsteemis...

V8 kliimaplokiga arvutiga ei saa ühendust?


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 19.11.08 13:49 Tsiteeri


kahtlen, sest sellel on mingi usa kliimaplokk peal üldse, sõbra cadillac devillel on samasugune:P
http://endel.planet.ee/v8/P1010014.JPG

kuidas neid külmjooteid kontrollida, või kus seda teha võiks lasta? eelmisele postitajale veel ka küsimus, et kust selle "õige klaspiliigutamisemootori otsa" üles leiaks?

lammaritega on raske suhelda sel teemal, sest isegi kui neil on seal audi v8, on see alati olnud uuema kliimaseadmega(see mis on audi 100'des jne)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 19.11.08 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
kahtlen, sest sellel on mingi usa kliimaplokk peal üldse, sõbra cadillac devillel on samasugune:P
http://endel.planet.ee/v8/P1010014.JPG

kuidas neid külmjooteid kontrollida, või kus seda teha võiks lasta? eelmisele postitajale veel ka küsimus, et kust selle "õige klaspiliigutamisemootori otsa" üles leiaks?

lammaritega on raske suhelda sel teemal, sest isegi kui neil on seal audi v8, on see alati olnud uuema kliimaseadmega(see mis on audi 100'des jne)


ainult USA variant see vaevalt on... näiteks sellel (link) on samasugune kliimaplokk peal ja ühe minu sõbra V8 on täpselt sama kliimaplokk - vähemalt pildi järgi tundub :D
C3 kerel olid ka samasugused peal - vähemalt välimuselt samad.

Ei ole nii väga nende klappide töösse süvenenud. Variant on ka selle kliimaploki pistiku(te)s olevate klemmide tähendused kuskilt välja otsida...
C4 kliimaploki oma on mul endal olemas - kahjuks selle vanema variandi kohta ei tea.

Ehk mõni V8 mees on kogunud endale sellist kirjandust...


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 19.11.08 21:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
kuidas neid külmjooteid kontrollida, või kus seda teha võiks lasta?

Sõber viis oma bemmil samamoodi ploki kohaliku telekaparandaja juurde kes külmjooted kenasti ja kiirelt üles leidis ja üle jootis mõistliku hinna eest. Kui endal viitsimist on siis võib ju asja ka ise lahata aga kas on mõtet ...


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Olaf
huviline

Avatar


Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8

postitati 20.11.08 21:53 Tsiteeri


ma pakun et üks klapi juht mootoritest ei tööta, või siis tõesti juhtmoodulis viga. see kliima paneel pole ka mingi eriline leiutis, seda pandi kõikidele 100-dele ja v8-tele peale enne 09/91a. sellest ajast edasi on kasutusel uuem suurem moodul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 21.11.08 05:23 Tsiteeri


kui tahad katsetada siis mul neid kliima plokke ja vaakumklappe vedeleb;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 21.11.08 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olaf
ma pakun et üks klapi juht mootoritest ei tööta,


eeldades, et puhuri mootor töötab, kas teoorias on võimalik see klapp "jõuga" ka avada ning jättagi avatuks?


sõbra 607'l läks ka siseõhu klapi mootor katki, võtsime klapi lihtsalt ära, et õhk tuleks ainult väljast ning siseõhuringlus ei olnudki võimalik:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wilson
huviline



Registreerunud 30.07.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 19:28 Tsiteeri


ei hakka teemat tegema aga kurdan siiski taolise probleemi üle.nimelt siis salong kisub viimasel ajal seest uduseks.sõites saab aknad vaevalt udust puhtaks.vahest saab nagu kiiremini ja vahest ei saa nagu kohe üldse.
Kus võib asuda V8 salongifilter kui selline asi üldse olemas on? erinevad tootekataloogid pakuvad nii toru kui ka paneelfiltreid,et siis mis ja kuhu peaks minema?


www.eci.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Olaf
huviline

Avatar


Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8

postitati 26.11.08 07:36 Tsiteeri


Sul võib olla sise välisõhu klapi vedru katki või veninud või üldse puudu nagu enda masinal oli. pardatsoki tagant võre ära ja siis vaata luugi vahelt kas on vedru olemas või mitte ja kuidas luuk kinni seisab kui see pool irvakil on siis on asi valesti. Salongi filtrit sa sellelt ei leia kui sul just kliimata variant pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.11.08 07:45 Tsiteeri


R12 gaasiga kliima puhul pole salongifiltrit;)

samas võib umbes olla kliima radikas..st. lehesodi täis, kuna seal ees filtrit pole. enda v8 ja 208 oli sama probleem. samuti on tüüpviga et salongi sise/välis õhu klapp jääb salongi õhu asendisse. lisaks surnud vedrule võib olla ka probleemiks surnud solenoid klapp mis seda kupatust juhib


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 06.11.10 12:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tere, mul on järgmine mure, autoks on 89' V8 vanemat tüüpi kliimaplokiga (kuid arvan, et see on korras sest kõik funktsioonid töötavad).

Mure on selline, et neist avadest kust salongi õhku peaks puhuma, õhku ei tule.

Esiklaasile ja jalgadele tuleb, aga need, mis "näkku, keskele ja küljeklaasile" puhuvad, sealt ei tule midagi.

Mis võiks viga olla ning KUS?

Esiakna-jalgade puhur on ühe "tuulekanali" otsas, salongipuhurid (koos tagumiste puhuritega) on teise tuulekanali otsas. Pealtnäha lähevad need ühte kohta kapoti alla - kas viga võib olla kuskil seal ja kui jah, siis milles?
Ise kahtlustan et mingi klapp võib kuskil kinni olla, kuid kus see asuda võiks ning kuidas seda avada kui üldse saab?

pilt ka juurde millel on kujutatud seda kohta, kus need 2 tuulekanalit kapoti all saavad kokku:
http://endel.planet.ee/v8/P1010010.JPG

Olen üsna algaja selle koha pealt ning ka otsingus sarnast muret kellelgi polnud.


On minulgi sama mure ja sama kliimasüsteem ja puhurisüsteem. Autoks audi 200 ameerika variant. Kas said oma murele ka lahenduse?

Madis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 06.11.10 16:13 Tsiteeri


Eriti mitte - peale armatuuri lahti kiskumist ja kokku panemist hakkasid puhurid lambist ise tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]