Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2,8 - 1992 - hannespoiss (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 9170)
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 14.05.09 16:50 Tsiteeri


Soovitan kaani KINDLASTI lihvida. Kusjuures mul oli sarnane juhtum, küll S audiga, aga sümptomid olid suht sarnased algul. Jahutusvedeliku kadu ja aur taga. Kuni lõpuks külm õhk salongis, jahutussüsteemis surve sees ja lõppkokkuvõteks lakkas ka üks silnder töötamast. Lootsin ka tihendi viga, aga polnud sellist õnne. Kaanel põlemiskambris praod ja üs neist lekkis.:(

Auto muidu ilus, omapärane. Edu kordasaamisel;)


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 14.05.09 20:25 Tsiteeri


Endal oli kunagi sama aasta, sama mootori ja veoskeemiga isend. Mootoriga juhtus ka midagi ootamatut ja nii ta "uus" saigi.
Kokku läks kõik terve ülemise osa remont maksma 16 000.- millegagi. Ilmselt saab odavamalt, sest mul sai ta kuuma ja tõmbas mootori kinni, mistõttu lihviti kaant ja panti kogu krempel uus. Ma väga kodus ei ole nende mootorite ehitusega, seega oskan aint pealiskaudselt rääkida. Hinna sees olid siis tihendid, plokikaante poldid, klapid, klapisääred, õli, tosool, filtrid,lihvimine,tööraha ja ehk veel miskit.
Jõudu sulle probleemi lahendamisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ML
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI

postitati 15.05.09 13:04 Tsiteeri


Selle kliima jama peale on vaja sul lihtsalt kaabel taha panna ja asi kohe selge, arvatavasti on sul seal mõned mootorid lihtsalt saba andnud.


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
snoopy
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.6 aut

postitati 27.05.09 15:17 Tsiteeri


Mul täpselt sama jama.Kõigepealt lõi soojenduradika puruks, siis vahetasin selle ära.Jätkus edasi probleemide jada sellega,et lõi jahutusradikasse mõra vanni külge,siis läks veepump.Nüüd vahetatud eelpool nimetatud asjad ja lisaks ka rullikud ja hammasrihm aga jamad pole lõppenud.Nimelt siis valasin jahutus vedeliku sisse ja õhutasin kõik ära.Kohapeal käies läheb ilusti 90.c ja siis lööb ventikad tööle ning puhus ka salongi sooja.Minnes aga proovisõidule algas kino pihta.Esiteks kaob tosool ära ja ei tule ka enam sooja tuppa. Lööb surve sisse paisupaaki ja paisupaagi korgivahelt lööb auru välja.Õli igatahes tosooliga segunenud pole.Tagant kergelt viskas nagu auru aga mitte oluliselt.Nüüd siis seisan siin silmitsi probleemiga,et mis toimub? Kas plokikaane tihend? Oskab keegi vihjeid anda? Ettetänades:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 27.05.09 17:38 Tsiteeri


Kuna hetkel finantsseis pole just kõige roosilisem, siis pole vahendeid mida autosse investeerida. Primaarsed mis peab hetkel tegema on õlivahetus ja küünalde vahetus. Nüüd kui ilmad soojad enam seda probleemi pole, et õhk jahutussüsteemi satuks. Suve jooksul tuleb aga kaan ikkagi lihvida. Või piisaks ainult tihendi vahetusest? Enne külmasid kontrollida ka ei anna...
Sain teada ka miks masin genekarihma sööb. Seda teeb just suviti - siis ju kliima töös, järelikult peale kompressori remonti sai selle ratas pisut viltu. Või võib seal miskit muud valesti olla? Siit ka küsimus, et kas tuleb remondikohta tagasi minna või saab ise midagi reguleerida? Tsekki alles pole, ju siis pole garantiist juttugi. Või oskab audihooldus aidata?

Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 02.10.09 17:42 Tsiteeri


Sisu on ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 21.10.09 19:03 Tsiteeri


Omapärane ja maitsekas sisu! Nagu aru saan, on pandud S-i tuled ette ja taha, kena igaljuhul! Jõudu ja muretuid numbreid edaspidiseks!;)


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.01.10 12:17 Tsiteeri
Juubel - autol kohe 5 aastat minu käes



Pole juba pikemalt midagi postitanud. Autol siis pisike juubel tulemas - 5 aastakes mind teeninud juba. Paar uut pilti ka.

http://upload.vahvel.net/pildid/audi100eest.jpg
http://upload.vahvel.net/pildid/audi100seest.jpg

Natuke siis sellest ka kuidas masinal käsi käinud on. Postituses mainitud probleemidele uusi lisandunud pole. Sellel aastal siis võtan need käsile. Et endal ja teistel parem ülevaade oleks toon need siin koos välja:

-veepumba ja termostaadi vahetus
-kundepoolse ukse värvimine
-uste alumiste kummiliistude vahetus
-uste ülemiste plastikliistude vahetus
-šarniiride vahetus
-tagumiste amortide ülemiste pukside (mis iganes see nimi on) vahetus
-küünalde vahetus
-lähituli vaja koos kaugtulega põlema saada (olen uurinud siit-sealt, lahendust pole leidnud)
-tagumises stanges vaja auk kaotada (ca 7x7 cm), oleks vaja nõu kuidas. (lisan varsti pildi)
-käigukasti vahetus (2009. a. jaanuaris öeldi, et ühe jalaga hauas). Külmalt teeb kägisevat häält(väljast ainult kuulda). Muid anomaaliaid siiani pole. Hinnapakkumised on siiani siis 4000 ja 8000 eegu vahele. Kallim siis remonditud kast ja hinnast läheks vana maha.
-paisupaak vahetada

Elektrilisad kõik töötavad, va tagumiste istmete soendus.
Mootor väga hea - õlivahetust teostan iga 15000 km järel, 5w-40 täissünt. Vahepeal lisada pole vaja.
Kliimaseade töötab, on tehtud nii kompressori siduri vahetus kui kompressori remont. Küll on tunda kliima töötades tühikäigul vibratsiooni. Samuti sööb kliima töötades rihmal välimise soone maha. Rohkem ei söö. Kui kompressorit mitte tööle panna, siis rihma ei söö. Seega tuleks kliima kompressor jälle üle vaadata :mad: Kaua võib! :D

Kui nüüd seda eelnevat nimekirja vaadata, siis ca 20 000 pole probleem sisse panna. Samas enda mõtted liiguvad aeg-ajalt cabrio suunas. Pole lihtsalt nii suurt masinat enam vaja. Siin üks klubilinegi müüb kena cabriot. Soovib isegi Quattrot vastu;) See remonti minev summa aga vaevalt kedagi vaimustab. Niiet olen mõelnud lihtsalt osta. Siis tekib aga küsimus, mida teha vanakesega? Müüa teda sellises seisukorras ei taha, kui korda teeks siis jälle ei tahaks müüa, sest siis põhimõtteliselt maksan peale. Turgu uurides, siis ega neid 2,8 Q avante erit pakkuda pole, ca 30 000 juurde hinnad jäävad. Põhimõtteliselt saaks 10 000. Juppideks müües saaks rohkem, samas pole auto nii hullus olukorras, et seda väärt oleks. Ka pole mul sel juhul autot kuskil hoida. Veel on mul autoga kaasa anda originaal sportsisu (Beezh), esi ja tagatuled.
Oskab keegi nõu anda? Põhimõtteliselt 3 valikut:
*Juppideks või lammutusse - raha saaks, väärt autost kahju
*vahetus + maksan veel kompensatsiooni (20-30 kilo) - sellist meest vist raske leida, kes oma uut masinat kohe remontima tahaks hakata (Liigitaks ulme valdkonda):D
*teen korda ja sõidan edasi, ehk saan kunagi cabrio kõrvale lubada

Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.01.10 12:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss


Kui nüüd seda eelnevat nimekirja vaadata, siis ca 20 000 pole probleem sisse panna. Samas enda mõtted liiguvad aeg-ajalt cabrio suunas. Pole lihtsalt nii suurt masinat enam vaja. Siin üks klubilinegi müüb kena cabriot. Soovib isegi Quattrot vastu;) See remonti minev summa aga vaevalt kedagi vaimustab. Niiet olen mõelnud lihtsalt osta. Siis tekib aga küsimus, mida teha vanakesega? Müüa teda sellises seisukorras ei taha, kui korda teeks siis jälle ei tahaks müüa, sest siis põhimõtteliselt maksan peale. Turgu uurides, siis ega neid 2,8 Q avante erit pakkuda pole, ca 30 000 juurde hinnad jäävad. Põhimõtteliselt saaks 10 000. Juppideks müües saaks rohkem, samas pole auto nii hullus olukorras, et seda väärt oleks. Ka pole mul sel juhul autot kuskil hoida. Veel on mul autoga kaasa anda originaal sportsisu (Beezh), esi ja tagatuled.
Oskab keegi nõu anda? Põhimõtteliselt 3 valikut:
*Juppideks või lammutusse - raha saaks, väärt autost kahju
*vahetus + maksan veel kompensatsiooni (20-30 kilo) - sellist meest vist raske leida, kes oma uut masinat kohe remontima tahaks hakata (Liigitaks ulme valdkonda):D
*teen korda ja sõidan edasi, ehk saan kunagi cabrio kõrvale lubada

Hannes


Sinu pakutu pöhjal jääksin mina viimase varjandi juurde.
Eks omal sama asi, kus tahab tiba investeeringut saada, kuid nagu eelnevalt rääkisid siis suht mötekas valik langeb ikkagi viimasele varjandile, küll lisa juurde körvale tekib.
Muidu ikka piltide järgi päris kobe liikur!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 10.01.10 12:40 Tsiteeri


Sisu väga ilus. Kuidas nelikveo ja automaadi suhe on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.01.10 12:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: magiorav
Sisu väga ilus. Kuidas nelikveo ja automaadi suhe on?



Rakett just ei ole, aga jalgu ka ei jää. Mugav ja turvaline. Kunagi keegi mainis, et aut. kast ja juht kasvavad kokku. 100 % õige jutt. Maanteel saab 4nda käiguga vabalt mööda sõita. Kui läheb kiireks, siis tean täpselt palju gaasipedaalil suurt varvast kõverdada kolmandale minekuks. See selleks hea, et talvistes oludes pole ju väga tore kui käimar sind kickdowni või 2. käiguga üllatab :cool: . Kusjuures olen seda täheldanud, et parimat kiirendust ei saavuta pedaali põhja surudes vaid just sellega mängides. Selle õpib ka kastiga kokku kasvades ära;)

Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.01.10 12:57 Tsiteeri


Kõik siin kiidavad sisu, aga minu arust on see hetkel nagu üks lapitekk. Armatuur on väga kena ülevalt musta, alt beeži kombinatsioon. See tumedam pähklipuuimitatsiooniga liist sobib heledat ja tumedat osa eraldama superhästi. Jätab luksusliku mulje. Tumedad uksepolstrid ei lähe aga enam absull sellega kokku. Ka oleks tervenisti tumedal polstril hoopis kenam carbon- mitte puitliist. Istmed on ka nagu tumedad tombud heleda põhjamati peal. Minu soovitus oleks otsida heledad sportistmed ja vanad uksepolstrid tagasi panna. Need olid sul algul ilmselt armatuuriga ansamblis - ülevalt mustad, alt heledad? Või siis juba armatuur ja põhjamatt ka tumedaks vahetada, kui selline süngem toon paremini istub. Mina isiklikult pean tumeda välimuse ja heleda sisu kontrasti palju atraktiivsemaks.

Mu enda autol oli sarnane hele sisu, ainuke, mida oleks muuta tahtnud, oli see pisut nõmeda heleda puidu imitatsiooniga liist. Olen tähele pannud, et '94a autodel on see tume. Suht huvitav, et sinu '92a autol see ka juba tume on. Ideaalselt minu maitse järgi oli mul juba hiljem soetatud bemmi sisu. Ok, sportistmed oleks ehk võinud ka olla...

Lihtsalt üks mitte millekski kohustav arvamus sulle lisaks. Et takkakiitmine liiga läägeks ei muutuks. :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Kunagi keegi mainis, et aut. kast ja juht kasvavad kokku. 100 % õige jutt. Maanteel saab 4nda käiguga vabalt mööda sõita. Kui läheb kiireks, siis tean täpselt palju gaasipedaalil suurt varvast kõverdada kolmandale minekuks. See selleks hea, et talvistes oludes pole ju väga tore kui käimar sind kickdowni või 2. käiguga üllatab :cool: . Kusjuures olen seda täheldanud, et parimat kiirendust ei saavuta pedaali põhja surudes vaid just sellega mängides.

Mõlemad täpselt ka minu tähelepanekud sarnase autoga sõites. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.01.10 13:05 Tsiteeri


Kriitika on see mis edasi viib :)

Originaalpolstrid mul alles, neil vaid tume see klaasipealne liist. Ülejäänud hele jah, kaasaarvatud kõlariosa. Mustad polstrid panin seetõttu, et olid nahast. Teine, mitte vähemoluline põhjus oli see, et taga olid vändaga aknad. Auk oleks ju sisse jäänud ja nuppu poleks olnud. Hele sisu oleks jah parem, aga seda pole saada. Tahaks just nahka. Originaalsisu juhiiste on samuti natuke väsinud. Uus aga väga mugav ja toetav.

EDIT: Huvitav, kas uksepolstreid kuidagi kompunnida kannatab, et visuaalselt parem lahendus saavutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.01.10 13:15 Tsiteeri


Kattide vahetusel sai siis tehtud järgmine asi - alla läksid universaalsed (originaal käib üle jõu) Maksid ca 1300 tk, järgmine kord lihtsalt uued asemele ja suurt ehitamist ei tule. Torud siis roostevabad. CO-ga igatahes probleeme pole :P
http://upload.vahvel.net/pildid/audi100sumpa.jpg
Talad siis ajutiselt seal vahel, et midagi paigast ei läheks. Hea, et enne sellepeale tulin, pärast oleks "nalja", tööd ja õlut ikka mehemoodi olnud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 10.01.10 13:16 Tsiteeri


Plaanin ka osta automaat quattrot. Ainult et A6, tumeda sisuga, katuseluugita ja kompuutrita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.01.10 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: magiorav
Plaanin ka osta automaat quattrot. Ainult et A6, tumeda sisuga, katuseluugita ja kompuutrita.


Kompuutrit mul samuti ei olnud, aga sain S4 kellad. Installisin need ja foorumi abil sain kõik ka toimima. Ainult tahhokas näitab veel aiateibaid :D Automaadiga see aga ei häiri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.01.10 13:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Mustad polstrid panin seetõttu, et olid nahast. Teine, mitte vähemoluline põhjus oli see, et taga olid vändaga aknad. Auk oleks ju sisse jäänud ja nuppu poleks olnud.

Sama kerega A6-l on nad muide juba orig. nahkistmete korral ka ikkagi riidest polstriga. 100 omad on tõesti nahaga. Tagumistele annaks vändaavadele lihtsalt korgid ette panna. Mõnedel autodel on el. akendega variandid juba tehasest nii. Taga ei jää see ka väga silma riivama. Eriti kui veel riidega toon-toonis plastist korgid leiaks. Aknatõstuki nupu saab koos lingiümbrusega vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 01.05.10 08:30 Tsiteeri


Nii, paistab, et automaatkast hakkab lepingut lõpetama. Eile siis esimeselt teisele vahetades ei suutnud kuidagi käiku sisse saada. Seisin natuke teeääres ja jätkasin sõitu. Mingi aja jälle toimis. Siis tegin peatuse, et helistada ja kui hakkasin liikuma sama jama. Tagasi parklani toimis jälle ilusti. Libisemist pole ikka veel märgata. Enne seda esimeselt teisele jama vahetas kolmandalt neljandale õrnalt tuntava viivitusega.
Olen uurinud erinevaid teemasid. Käigukast ise CEZ. On kellegil sellise koodiga kasti müüa? Kui leiaks sellise kasti, siis kuhu oleks see kõige mõistlikum kontrolli viia - seal võiks keegi selle alla ka panna. Ise ei tahaks nii kuluka asjaga katsetama hakata:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Puzzo
huviline



Registreerunud 11.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant Q

postitati 01.05.10 10:27 Tsiteeri


Mul sama auto peaaegu, manuaalkastig aint.
Ühtegi pilti mul miskipärast näha ei õnnestunud.
Loodan et rahaliselt sul ikka kõik laabub ja lõpuks saab kõik hädapärase remonditud :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 30.06.10 22:26 Tsiteeri


Küsimus siis selline. Salongiradikast tuleb välja kaks toru. Alumisel ainult voolik, ülemisel õhutusnippel ja miski vaakumjubin. Milleks see viimane hea on ja mida teeb? Kas see võib jahutusringis tõrkeid esile kutsuda?

Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 22.07.10 17:41 Tsiteeri


Nii. Minu masin läheb nüüd peale 6 aastat teenistust väga hea sõbra kätte. Ei jõua ei ajaliselt ega rahaliselt teda hetkel putitada. Sõbral teine masin olemas ja õhtuti aega ja oskusi ise autoga mässata. Olen kindel, et sellest autost saab veel asja.
Ma ise loobun hetkel siis neliveost:( ja bensumootorist. Järgmiseks siis diisel c4 A6 103kw. Kui masin käes siis siis pilte ka ja uus teema. Kuna sõber eriline arvutimees pole, siis hoian vana masina eluga ka kursis:)

PS! Teen siia teemasse uued pildid ka, sest vanad kuskile kadunud:(

Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 06.07.11 19:43 Tsiteeri


Uuendan selle masina teemat ka. Hetkel masin ikka veel seisab. On kellegil pakkuda mootorit ja automaatkasti antud isendile. Mootor ei pea korras olema, oleks doonoriks. Käigukast aga PEAB korras olema. Võib teha u2u-sse pakkumisi, edastan need siis sõbrale. Tahaks ikka masinat taas sõitmas näha.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.5% - SQL: 51.5%]