Lehekülgi: 1 2 |
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 15.12.08 07:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramses25
Pidurite vaakumpump vahetatud ja liigub jälle nagu loom!Ka küttekulu langes!!
K6ike head! |
Mis maksis see pidurite vaakumpump? vaja vist kah vahetada, kuna pidur on suht tuim.
Ja kallid dislaomanikud, kes kati on välja löönud, öelge, mis ootab ees ülevaatusel? Räägitakse, et ei tohiks näitu mõjutada... aga mis tegelikult on?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 15.12.08 08:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
pidurite vaakumpumbast saab ka turbo klapp vaakumit siis.
enda 100 tdi'l võtsin ka kati vahelt, tõmbas kütusekulu küll alla, aga minekut märgatavalt juurde ei tulnud, kui siis natuke. |
Kas mingitele 2,5 r5 mootoriga masinatele on ka katalüsaatorit pandud? 103kw'stele siis ilmselt? A sadadel vist seda mootoriversiooni pole?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 15.12.08 09:02
|
|
|
mul 103-ne ning sumpa eesotsas on kaks paralleelset katti. ammu juba plaan need välja praakida, kuid ei tahaks mingit jama ega sebimist ülevaatuse
ajaks nendega.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 15.12.08 11:22
|
|
|
2,5 TDI r5 85kw AAT mootoril on kat tehase poolt vahele pandud jah. ega 103kw ja 85kw mootorid ehituselt palju ei erine.
|
|
|
Ramses25
huviline
Registreerunud 26.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.08 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kylaline90
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramses25
Pidurite vaakumpump vahetatud ja liigub jälle nagu loom!Ka küttekulu langes!!
K6ike head! |
Mis maksis see pidurite vaakumpump? vaja vist kah vahetada, kuna pidur on suht tuim.
Ja kallid dislaomanikud, kes kati on välja löönud, öelge, mis ootab ees ülevaatusel? Räägitakse, et ei tohiks näitu mõjutada... aga mis tegelikult on?
|
Pumba sain tasuta.Mul üks selline auto juppideks...
ladu24.ee ja autoosad.ee abiks..
|
|
|
no1
huviline
Registreerunud 22.02.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.11 06:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
2,5 TDI r5 85kw AAT mootoril on kat tehase poolt vahele pandud jah. ega 103kw ja 85kw mootorid ehituselt palju ei erine. |
Tuttaval 100 c4 2,5tdi 85kw, aga passis KAT märgitud pole? Kas peab olema või ei pea olema? Aegajalt ei tule nagu turbo taha või pole lihtslt minekut.
Lased korra pöörded maha, siis liigub jälle normaalselt.
Midagi võiks nagu ette võtta ja mõte ole alustada kat'i eemaldamisest.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 14.10.11 08:20
|
|
|
Kat. ei pruugigi passis kirjas olla sellel masinal ja ega midagi paigast ei ole kui see sealt vahelt ära võtta. Kui mina omal ajal üv käisin, siis oli
mul konkreetselt torujupp kati asemele pandud ja veel klambrite vahel, iga ülevaataja märkaks kati puudumist. Tahmasus ja kõik oli ok. Peale kati
eemaldust langes kütusekulu ja minek läks ka paremaks muidugi. Aga see probleem, et teise korra vajutamisega alles masin liikuma hakkab, ei pruugi
üldse kati viga olla. See kati eemaldamine vanematel diislitel ei tee kunagi halba. Pigem on probleem turbo juhtimises või wastegate toimetamises.
|
|
|
|
no1
huviline
Registreerunud 22.02.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.11 10:02
|
|
|
Sümptom ei esine stabiilselt. Pigem harva.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 14.10.11 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
2,5 TDI r5 85kw AAT mootoril on kat tehase poolt vahele pandud jah. ega 103kw ja 85kw mootorid ehituselt palju ei erine. |
Mina lõikasin mõlemad katid vahelt välja,minek läks paremaks ja ülevaatusel ei öeldud midagi selle kohta,sest diislil pole kat passi märgitud ja pole
oluline.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.11 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urki
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
2,5 TDI r5 85kw AAT mootoril on kat tehase poolt vahele pandud jah. ega 103kw ja 85kw mootorid ehituselt palju ei erine. |
Mina lõikasin mõlemad katid vahelt välja,minek läks paremaks ja ülevaatusel ei öeldud midagi selle kohta,sest diislil pole kat passi märgitud ja pole
oluline. |
Sama siin...katte all pole ja eile oli ülevaatus ja kõik kombes.... Ka teisel pere diislil olen katti minema saatnud ja kõik kombes.
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.17 00:05
|
|
|
Ei hakka ka uut teemat tegema, nimelt mul audi 100 c4 2.5 tdi 85kw 6 käiku manual avandil ka mineku probleem. Sõidu alguses tunne nagu turbo ei
töötaks, minek ühtlaselt uimane. Peale natukest sõitmust nagu jälle kõik korras ja turbo nagu kenasti järgi jälle. Imelik veel see et piiraja nagu
tuleb 4000 pöörde juures. Kas ei peaks 5000-ni välja käima. Sai just ka kõik filtrid välja vahetatud. Õhufilter oli küll jube kole aga see probleemi
ka ei lahendanud. Kütusekulu on okei ja ei tahma ka. juhet pole veel järgi visanud. Vaatan ehk lähipäevil saan kontrollida mis näitab. Võib viga
samuti olla pidurite vaakum pumbas? Või ehk oskab keegi targem aidata. Piiraja oeaks samas nagu ikka kõrgemal olema. 4000-e juures poob nagu hinge
kinni. Imelik igaljuhul. Viga on ka sooja mootoriga vahepeal nii. Tõmme on pms nii kuis jumal juhata. Üldjoontes peale mõningast sõitu nagu toimib.
Olen väga tänulik kes saab aulidata.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |