Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik. (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 14587)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 12.11.08 17:27 Tsiteeri


VW on praegu tootmises igapäeva autod 1.4l 125kw turbo ja kompressor tehasest peal järjest.

Süsteemi suuri eripära on, et kompressor lükkab turbole külma kotta juba rõhuga õhu ette, et turbo kiiremini pöörde läheks (saab paigaldada ka suurem turbo!) ja peale 3500 pööret lülitatakse kompressor tagant ära. Kuida siis õhk kätte saadakse ma paraku ei tea ilmselt on seal ümber lülituse jaoks klapid.

eks kiibitsema saab ikka tulla, minuga on see jama, et mul 2he põngerja ja töö kõrvalt vähe aega reaalselt ehitada. Idee ja varustuse saan kokku, aga tegemiseni jõudmisega läheb raskeks. Loodan siiski enne jõulu asja käima saada see aasta aga näis kuida läheb. Nädalavahetusel hakatakse torsenit panema kasti sisse.

Turbot mina sinna ei taha mulle piisab heatonist usun, et sealt tuleb piisavalt.

Jah ka sellel m64 mis seal pildil on on sidur ameeriklased seda ei kasuta. Mersul lülitakse tühikäigul laadur välja. Aga sidur tõstab asja efektiivsust kuna tühikäigul õhku ringi pumbates pidada kompressor väga palju sooja tootma. Seda loen ühest toredast raamtust torbocharging performace handbook asja nimi :D

Eatoni hüüdnimi usas on heaton ja seda just sellepärast et ta toodab niipalju sooja õhku. Ahjaa ja ameerklased ei armasta intercoolereid eriti.

VWvortexis on palju nede kohta juttu ja swappidest vw audi mootoritele.

To: joel, ma ei julge öelda mis hinnaga see eaton mul koju kätte tuli, selle raha eest automaailmas tavaliselt ei saa isegi peksa.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 15.11.08 19:51 Tsiteeri


Niih kast sai siis koos moootoriga maha võetud ja kast juba antud inimese kätte kes sinna siis ette torseni paneb ja muidu kah vaatab et kasti sisu oleks ok. lisaks vaatab äkki saab ka need difri koonused uued. siis peaks olema 5% difri lukk ilma torseni rakendumiseta.

Niih jalavarjud ootavad ühes sõbralikus laos lähiajal välja ostmist, tegu on wsp rs4 replivatega 17" 5x112

http://hotimg23.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09514-th.jpg

http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09605-th.jpg

http://hotimg23.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09607-th.jpg

http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09610-th.jpg

http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09623-th.jpg

http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09624-th.jpg

torsen siis audi v8 tagsillast kuhu kastuasin : kuida kasti panna klikitav link
http://hotimg15.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC09597-th.jpg


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 15.11.08 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Niih kast sai siis koos moootoriga maha võetud ja kast juba antud inimese kätte kes sinna siis ette torseni paneb ja muidu kah vaatab et kasti sisu oleks ok. lisaks vaatab äkki saab ka need difri koonused uued. siis peaks olema 5% difri lukk ilma torseni rakendumiseta.


Ei soovitaks torsenit sinna panna, eriti veel esisilda. Need asjad on autorallis läbikäidud etapid. Väikese võimsusega mootorite puhul veel kuidagi kannatab sõita aga võimsate moottoritega läheb asi päris lolliks. Kujuta ette kui torsen hakkab momenti ühelt rattalt teisele jagama edasi-tagasi. Kasutada tuleb viskoos või piiratud libisemisega difreid. Aga võibolla on kellelgi paremaid kogemusi.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Timmu
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Q

postitati 15.11.08 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru

Ei soovitaks torsenit sinna panna, eriti veel esisilda. Need asjad on autorallis läbikäidud etapid. Väikese võimsusega mootorite puhul veel kuidagi kannatab sõita aga võimsate moottoritega läheb asi päris lolliks. Kujuta ette kui torsen hakkab momenti ühelt rattalt teisele jagama edasi-tagasi. Kasutada tuleb viskoos või piiratud libisemisega difreid. Aga võibolla on kellelgi paremaid kogemusi.


Endal ka käsil ette torseni paigaldamine . Ehk räägid lähemalt seda edasi-tagasi asja. Ralli kogemused on isiklikud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 15.11.08 22:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timmu
Tsitaat:
Algselt postitas: samru

Ei soovitaks torsenit sinna panna, eriti veel esisilda. Need asjad on autorallis läbikäidud etapid. Väikese võimsusega mootorite puhul veel kuidagi kannatab sõita aga võimsate moottoritega läheb asi päris lolliks. Kujuta ette kui torsen hakkab momenti ühelt rattalt teisele jagama edasi-tagasi. Kasutada tuleb viskoos või piiratud libisemisega difreid. Aga võibolla on kellelgi paremaid kogemusi.


Endal ka käsil ette torseni paigaldamine . Ehk räägid lähemalt seda edasi-tagasi asja. Ralli kogemused on isiklikud?


Olin mehaanikuks. Hakkab lihtsalt räigelt teed otsima.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 15.11.08 22:31 Tsiteeri


Mis torsen sinna pandi ? no autobilidis oli see hoopis, vennad ütlesid et ilma kaasi maha laskmata ei olnud võimalik fordiga ja torseniga normaalselt sõita. eks näis peab ju ära proovima. ja noh kindlasti on vahe kas on poolevedune või 4 vedu.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.11.08 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Mis torsen sinna pandi ? no autobilidis oli see hoopis, vennad ütlesid et ilma kaasi maha laskmata ei olnud võimalik fordiga ja torseniga normaalselt sõita. eks näis peab ju ära proovima. ja noh kindlasti on vahe kas on poolevedune või 4 vedu.


Seda ma nagu üritasingi selgeks teha, et tugeva veo puhul ei ole võimalik sinna sõita kuhu sina tahad vaid auto läheb sinna kuhu torsen sind juhatab:). Quattro puhul võib asi olla normaalsem ja kuna ma ei lugenud Sinu teemat algusest peale (arvasin, et on järjekordne "turbo paigaldamise" teema :P) ning mõtlesin, et tahad panna torsenit esiveolisele.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 16.11.08 09:14 Tsiteeri


icc ma ikka leidsin normaalse ja sobiva doonori mingit poolevedust peale umbes 5te 4 vedust ma kül ehitama ei hakka. va corrado mida plaanin kah 4 veoliseks siiski.

Igaljuhul proovin ära selle torseni asja. Praegu liigub mõte et taha võiks panna ketastega lsd. Aga kõigepealt proovin ta nimodi käima saada. siis saab edasi tegutseda.

Kuigi mul jälle sõber sõidab rahvarallit ja rallisprinti ja seal oli tal torsen aga pooltelgi läks jube palju. aga see vist pigem jõu probleem ja see kui valusalt minna antakse.

Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Mis torsen sinna pandi ? no autobilidis oli see hoopis, vennad ütlesid et ilma kaasi maha laskmata ei olnud võimalik fordiga ja torseniga normaalselt sõita. eks näis peab ju ära proovima. ja noh kindlasti on vahe kas on poolevedune või 4 vedu.


Seda ma nagu üritasingi selgeks teha, et tugeva veo puhul ei ole võimalik sinna sõita kuhu sina tahad vaid auto läheb sinna kuhu torsen sind juhatab:). Quattro puhul võib asi olla normaalsem ja kuna ma ei lugenud Sinu teemat algusest peale (arvasin, et on järjekordne "turbo paigaldamise" teema :P) ning mõtlesin, et tahad panna torsenit esiveolisele.


Kaboti all ringi vaadates adusin, et asjade mahutamisega tekib probleeme :S radikas ja agregaadid. Agregaatidest tuleb kül ainult rv pump genekas ja kompressor kuid siiski. Ilmselt genekas kollektori alla ja roolivõimu panen vw oma see väiksem saäästab ruumi. aga radikagaga pean kah mängima veidi. vist tooma teist ettepooole.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.11.08 12:38 Tsiteeri


Ketastega LSD, mis ise lukustub ongi minumeelest parim lahendus, sest asi töötab loogiliselt - annad kõvasti lapatsit poob kettad kinni ja rattad veavad võrdselt.
Veovõllide purunemine on üldiselt seotud väga räige sõidustiiliga (kui pidevalt küljeakendest teed jälgida). Kui me kunagi ammu LADA 2108 -ga (Urmo Aava) võistlesime, siis sõitsime 13-14 rallit järjest ilma ühegi tehnilise probleemipärast katkestamiseta. Ei läinud meil kordagi puruks veovõlli otsi (täiesti originaalosa ja veneomad). Pärast LADAT oli Peugeot 306, Subaru Imreza Prodrive ja Ford Focus WRC milledel samuti ei läinud ühtegi veovõlli.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Timmu
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Q

postitati 16.11.08 13:37 Tsiteeri


mina tean nii. et
t
orsen tüüpi differ ei lähe järsku lukku vaid jaotab koguaeg jõudu.

Ehk oli samaral ketas tüüpi differ ees mis läks lukku ja tõmbas nina valusalt otse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 17.11.08 08:26 Tsiteeri


tekkis tõrge ja nüüd on tarvis esi difrit 10 poldist koos pea võlliga. kuna 87 ja üles audi 90mnel on 8 poldiga ja saadud torsenil oli 10 poldiga differ tahaks selel hamamsvöö 10 poldise saada alla 500.- sest mul endal muidu 4 vedu kast kus vöö sees aga ei raatsi ära lammutada. Leiduks mõni katkine kast ku saaks 10 poldise ülekande hamaka torsenile oleks asi korras, satelliite pole isegi tarvis mitte.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 27.11.08 20:45 Tsiteeri


Kakleme siis selle kastiga, täna paistab kas kast saab lõpuks ka kokku või mis värk on :S.

Teine probleem on laagritga: esi ratta laager on 4x108 rummul mõõduga 75mm välis ja 39 sise aga 5x112 rummu mõõt on 42mm . Seega oleks tarvis laagrit mõõduga 75 mm välis 42 mm sise. Eks siis peab forsist otsima minema ilmselt. Kuigi balti laagris näiteks kataloog laagri mõõte ei näidanud ja sama jama oli ka varsonis.

Hetkel nillin ka s2 rooli latti mis keerab kiiremini ühest otsast teise. Muidu siin on ka tehtud seda et on lihtsalt lühemaks need püstaku hoovad pole kül asi mida tahaksin tegema hakata aga kiiret rooli tahaks kül 1.5 pööret oleks normaalne. naguniii üle 100 ei sõida maanteel ja rajalgi ei lähe kiirus palju kiiremaks seega peab rool olema kiire.

Sai siis härra timo käest ka omale püstakud sebitud nüüd uuema 90a auto püstakud. et siis saab 5x112 peale üle minna.

S2 käändmikest jäin ilma need müüdi ära. Hetkel veel plaanis upgrade´ida pidurid 276mm 2 kolbiga süsteemile ja pakuti ka zimmermani puuritud kettaid koos ferrodo siniste kolotsidega. Millelle plaanin käpa peale panna.

Kui jaksan ennast lõpuks sundida siis ikka plaan ka mingi aeg uuesti kõik lahti võtta et silla talad liivapritsi viia ja tsink plus värv teha neile aga see tulevikumuusika. teoorias kui liikuma saab siis peaks hoopis coupe vastu vahetama mingi aeg.


Niih sai siis nüüd natuke targemaks.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=57489&page=1&highlight=#pid339282

Tänu härra timmule ja umbes 40 minutile etkas surfimisele saime teada et taga on b3l 75.07mm ( see 0.7mm on mõtetu mõõt nagu selgus tootjad teevad 75mm kataloogi järgi vähemalt) laagrid ja ava laagril on 42mm ehk siis sama mis 5x112l seega taha peaksid asjad minema bolt on sama laagri sisse lausa. Jhul kui saab rummu kätte 87a b3l on esi ratta laager 68, .. mm mingi väärakas mõõt aga alates 88A tuli kas 82 või 75mm välis mõõt. Kusjuures mõlemad sobivad 5x112le ühel juhul on tegu vana audi 100 lagriga 5x112 teisel juhul uuema audi 100 laagriga alates 88a ja 82mm välis mõõduga.

Kusjuures 80st räkides muutub ka käändmik ja püstak koos sellega alates 88A enne 88 on ta ühes tükis peale seda on püstak 2 poldiga käändmiku küljes ja 1 poldiga läbi amordi kere küljes.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 02.01.09 22:47 Tsiteeri


17 215 50 on liig kõrge profiil tahtsin oma passati velgi allla proovida kui need käivad vastu rooli otsa amordi püstaku juurest
http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC00371582-th.jpg

aga usun et kui panna 1cm vahe flantsid on asi ok.

http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC00372-th.jpg

Kaklesin tagumiste püstakutega, nüüd uued laagrid ja siis jälle alla. Ei teagi mis mul pähe lõi, et forsist ainult esimesed uued ostsin, olen ju piisavalt neid lammutada, et teada kui rummu välja siis ainult uus laager sisse. Vana ellu naljalt ei jää ja kuram ikka prooviisn tagumistega õnne :S

Hea uudis oli see et tagumised pooltelje otsad on samad mis 5x112

Ja võrdluseks 87 ja 90 a püstakud muutus siis selles et uuemal püstak amort ja vedru on käändmikust eraldatav. 2 poldiga.

http://hotimg25.fotki.com/a/90_190/173_127/DSC00378-th.jpg


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 03.01.09 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:

kui rummu välja siis ainult uus laager sisse. Vana ellu naljalt ei jää


Jah kui ise kunagi konversiooni tegin, siis mina seda ei teadnud ning panin ka kaks vana. Tulemust võid ise arvata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 06.01.09 21:32 Tsiteeri


nagu oleks udu pasunad alla pannud :D

niih sai siis ostetud ka 2 kolviga sadulad ette nüüd veel tarvis klotse ja ketttaid aga pean ennast ennem koguma. igaljuhul lukuga kasti torsen sisse ei mahu :( nii, et mul üks lukuga kast üle.

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tsitaat:

kui rummu välja siis ainult uus laager sisse. Vana ellu naljalt ei jää


Jah kui ise kunagi konversiooni tegin, siis mina seda ei teadnud ning panin ka kaks vana. Tulemust võid ise arvata :)



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 10.01.09 17:55 Tsiteeri


Tänu ühele lahkele kaasklubilisele, Askonz sai siis endale soetatud s2 coupe esimesed istmed üks on kül laibakas aga kõrvaistuja oma on ok eks hakkan seda teist üles ehitama.

Sai ka siis tagumised püstakud alla sokutatud 5x112 rummudega ilusti sobis. ja ka 17 50 215 velg käis all ringi np mitte nagu ees.

Kõige suuremad tänud häära eintsile kes oli nõus müüma oma ühe 200 quattro kasti mis oli pulkadeks kistud ja surnud torseniga ning pea võlliga mõistliku hinnaga tundub, et sellest saab siis mu 90mnele kasti lõpuks kahe torseniga.

Hetkel siis plaan suveks mingid 255 laiusega rehvid äkki vaadata 40 profiiliga. ette võibolla kitsamad. näis kuida sellega läeb.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 20.01.09 21:13 Tsiteeri


niih kast kah olemas ja pidurid lasin kah üle käia kõik uued pudinad ja judinad sees :) nii esimesed kui tagumised. Hind tegi kül eelarve auklikuks aga noh loodame et said siis ka väga head nüüd, et üv lupsti läbi.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 26.01.09 21:53 Tsiteeri


ET on 35, seega üsna väljas, ilmselt tuleb ka flantsid panna ette, aga näis kui ma silla enam vähem loodi saan ja õiged õõtsad alla.

Sai siis härra outlaw vabastatud ühtedest piduri koltotsidest (uued pakendis) ja ühtedest esi ketastest 5x112 ma isegi ei mõõtnud palju mm need olid aga nad nüüd jauba auto juures 40km eemal.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 10.02.09 17:47 Tsiteeri


niih lõpuks käigukast käes ja saab vaikselt hakata asja sättima. Siiani 12.04.09 pole kottigi teha jõudnud auto kallal va, et s2 istmetele sai ostetud parandamiseks doonorid. Nüüd vaja võimalus need korda teha.

Ahjaa ja täna ostsin ühe audi 90 tq mis kaua müügis oli, millel on juba turboga 134kw mootor peal. See mootor käis seal ringi aga miski talle ei sobi seega tuleb käima ajada. Eks siis saab seda teist edasi ehitada, või siis hoopis ostetud doonorile kõik pulgad külge keerata.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.9% - SQL: 50.1%]