meli666
huviline
Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw
|
postitati 10.11.08 15:50
|
|
|
Tagaklaasi soojenduse lüliti?
Autoks audi 80, ilmad läinud külmaks ja tahaks kasutada tagaklaasi soojendit aga see toimib ainult siis kui seda nuppu all hoida siis süttib ka nupul
olev kollane kolmnurk.Kas see peabki nii olema või on asi vgane kuskilt. Ise suht uus omanik sellel ja ei tea kuidas ta peab töötama. Samamoodi jupsib
vist tagumine udutuli et kui sellele vajutada siis ainult põleb ja kui näpp ära võtta siis kustub
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.11.08 16:32
|
|
|
Enam ei mäleta aga vanematel autodel vist ei olnud seda automaatset soojenduse välja lülitamist. Arvatavasti on nii üks kui ka teine lüliti tuksis.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 10.11.08 16:44
|
|
|
see on nii ja naa, 93 aasta fwd 2.8 b4, lülitist käis sisse ja välja soojendus.
92 aasta s2, lülitad sisse soojenduse, kollane kolmnurk süttib, töötab mingi aja ja lükkab ennast välja.
udukad ei jää minumeelest niisama põlema, ehk siis vähemalt gabariidid peavad sisselülitet olema.
ehk on abi.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.08 18:08
|
|
|
Mul 1992 B4 ja toimib nii, samuti nagu ülalpool juba mainiti e. vajutad sisse, kolmnurk läheb põlema, töötab mingi aja ja lülitab end siis välja kui
ise enne ei lülita.
Muide päris kõva tarbija see tagaklaasisoojendus koos peeglisoojendustega !
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.11.08 19:13
|
|
|
Minu '92 B4-l aga jääb nupp sisse, kuni see uuesti välja lülitada. Peeglisoojendused ka samaga koos.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.11.08 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Minu '92 B4-l aga jääb nupp sisse, kuni see uuesti välja lülitada. Peeglisoojendused ka samaga koos. | ma eelmisel talvel võtsin ühe
vana udukate lüliti mille viskasin selle automaatlülitusega nupu asemele. katted sai ka ringi visatud ja töötas täitsa kenasti. suvel panin jälle
normaalse lüliti asemele kui pirnide vahetuseks läks.
ümber vahetasin sellepärast, et ei viitsinud pidevalt aknasoendust sisse klõpsida. kuna enamus sõite talvel olid 15-20min pikkused, siis selle ajaga
ei juhtnud lülitiga või soendusega midagi hullu.
meli666, töötavaid uduka/aknasoenduse lüiteid peaks lammutusest suht niisama saama, alustuseks võid lüliti vahetamisega alutada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
heix75
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.
|
postitati 26.01.10 19:49
|
|
|
Lisan siia teemasse ka omapoolse küsimuse:
Eelmistel autodel töötas tagaklaasisoojendus nii kaua kuni ise välja lülitasin, praegusel C4-l siis töötab mõnda aega ja lülitab ennast klõpsti välja.
Praeguste külmadega olen täheldanud seda, et kui tagaklaasisoojendus välja lülitatakse, ei ole klaas päris lahti sulanud veel ja kui kojamees sisse
lülitada, siis väiksed jäätükid jäävad ikkagi klaasile.
Aitab sellest, kui klaasisoojendus uuesti sisse lülitada. Siis sulab korralikult lahti.
Kas see on kaitse soojenduse sisseunustamise, ülekuumenemise vms. vastu? Kas võib see kuidagi kahjulikult ka soojenduse elektroonikale mõjuda kui mitu
korda järjest seda sisse lülitan? Kas seda süsteemi saab/tohib teha pidevalt töötavaks, st. kui sisse lülitan, siis töötab niikaua kuni selle välja
lülitan?
Huvitav, et vanematel autodel võis see kasvõi pidevalt sisselülitatud olekus olla ja midagi ei juhtunud. Hea oli sõita külmade ja niiskete ilmadega
kui tagaklaasisoojendus pidevalt sisselülitatud, ei läinud klaas seest uduseks ja seisis ka väljastpoolt puhas. Praeguste ilmadega pikemaid otsi
sõites peab seda soojendust korduvalt sisse lülitama, kui vahepeal meelest ära läheb ja peeglisse vaadata, on klaas tagant jälle udune ning läheb aega
kui puhtaks läheb.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 26.01.10 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heix75
Lisan siia teemasse ka omapoolse küsimuse:
Eelmistel autodel töötas tagaklaasisoojendus nii kaua kuni ise välja lülitasin, praegusel C4-l siis töötab mõnda aega ja lülitab ennast klõpsti välja.
Praeguste külmadega olen täheldanud seda, et kui tagaklaasisoojendus välja lülitatakse, ei ole klaas päris lahti sulanud veel ja kui kojamees sisse
lülitada, siis väiksed jäätükid jäävad ikkagi klaasile.
Aitab sellest, kui klaasisoojendus uuesti sisse lülitada. Siis sulab korralikult lahti.
Kas see on kaitse soojenduse sisseunustamise, ülekuumenemise vms. vastu? Kas võib see kuidagi kahjulikult ka soojenduse elektroonikale mõjuda kui mitu
korda järjest seda sisse lülitan? Kas seda süsteemi saab/tohib teha pidevalt töötavaks, st. kui sisse lülitan, siis töötab niikaua kuni selle välja
lülitan?
Huvitav, et vanematel autodel võis see kasvõi pidevalt sisselülitatud olekus olla ja midagi ei juhtunud. Hea oli sõita külmade ja niiskete ilmadega
kui tagaklaasisoojendus pidevalt sisselülitatud, ei läinud klaas seest uduseks ja seisis ka väljastpoolt puhas. Praeguste ilmadega pikemaid otsi
sõites peab seda soojendust korduvalt sisse lülitama, kui vahepeal meelest ära läheb ja peeglisse vaadata, on klaas tagant jälle udune ning läheb aega
kui puhtaks läheb. |
Eks see ole kaitse ülekuumenemise eest ja samas, kuna ta on suur voolutarbija, siis on parem kui ta käivitamisel on väljas. Muidu on jah nii nagu Zoig
mainis, võta suva lüliti ja vaheta katted ära.
Selle tulede vilkumise kohapealt: enamus vähegi seisnud v auto millel neid lüliteid ei ole näpitud, oksüdeeruvad millegi pärast seal sees. Omal
komplekteerisin 4 auto lülititest 3 töötavat kokku. Muidu lüliti töötab, aga just valgustuse osa streigib. Ja samas ei ole ka uus lüliti kallis,
kusagil välismaa lehel oli 75 eeeki tk.
|
|
|
|
|