Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi V8 3.6l - 1991 - Kenwood (Vastuseid: 65 | Vaatamisi: 12991)
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 17.06.18 13:50 Tsiteeri


Samamoodi kolme otsaga, ma mõtlesin et see pealmine on tuulutusele mõeldud.
Ja alumised kaks on mõeldud pealevool ja teine tagasivooluks.
Vaatan sul filter enne pumpa, kumb mõistlikum variant on kas panna filter enne pumpa või pärast nagu originaalis?


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 17.06.18 17:41 Tsiteeri


Kuna ennem pumpa ühtegi filtreerivat elementi ei olnud, siis panin ennem. Ei tahtnud mingit jama pumbast läbi lasta.
Üks probleem on veel selle paagiga tegelikult. Sul on vahepaaki sinna vaja veel. Vähese kütusega kurvides tõmbab õhku vahele ja surve langeb vahepeal.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 17.06.18 22:06 Tsiteeri


Oi jah, tundub et saab paras peavalu olema. Panen asja kokku ja vaatab mis välja kukub. Tundub, et esialgu peab ainult otse sõitma :D .


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.06.18 03:23 Tsiteeri


Pead koguaeg täis paagiga söitma:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 18.06.18 14:17 Tsiteeri


Ma kiskusin muidugi svammi ka välja paagist. Kui selle sisse jätad loksub vähem kütus arvatavasti. Samas selle svammiga on paljudel porbleeme olnud, et on pihustid ära ummistanud, kuna on sulama hakanud seal kütuse sees.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 26.06.18 20:57 Tsiteeri


Nii vahepael on olen üritanud edutult tuld kolvile saada. Paar küsimust targematele.

Boschi 044 pumba küljes oli mingi klapimoodi tegelane, mille eemaldasin kuna ei olnud sinna midagi sobivat külge panna.
Kas see täidab tagasivoolu klapi eesmärki, sest puhudes tundus et töötab ühtpidi ainult. Kas seda on vaja või mitte? Hetkel tundub et küte vajuks tagasi või kujutan endale pigem seda ette.

Kas on võimalik et hooratas on väntvõlli suhtes valesti/nihkes? Ei mäleta hetkel kas seal olid mingid tihvtid või kuidas andur sealt luges.

Olen suutnud diagnostika ülemineku, kuhugi ära kaotada, et vaadata mis aju sellest arvab et ta tööle minna ei taha.
Hetkel tean et säde olemas ja küte jõuab kütuserõhuregulaatorisse. Hetkel ei teagi kust otsast katsetama hakkata.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.06.18 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Boschi 044 pumba küljes oli mingi klapimoodi tegelane, mille eemaldasin kuna ei olnud sinna midagi sobivat külge panna.
Kas see täidab tagasivoolu klapi eesmärki, sest puhudes tundus et töötab ühtpidi ainult. Kas seda on vaja või mitte? Hetkel tundub et küte vajuks tagasi või kujutan endale pigem seda ette.
See on ühesuuna klapp jah, otseselt vaja pole kui aju oskab enne käivitamist kütuserõhu üles lüüa, kui ei oska siis käivitub vähe pikemalt. Enda pumbale jätsin selle alles, jalutasin kütusevooliku ja pumbaga hüdroscandi ja palusin välja kirjutada sobivas koguses tükke mis need omavahel kokku paaritaks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 27.06.18 05:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Boschi 044 pumba küljes oli mingi klapimoodi tegelane, mille eemaldasin kuna ei olnud sinna midagi sobivat külge panna.
Kas see täidab tagasivoolu klapi eesmärki, sest puhudes tundus et töötab ühtpidi ainult. Kas seda on vaja või mitte? Hetkel tundub et küte vajuks tagasi või kujutan endale pigem seda ette.
See on ühesuuna klapp jah, otseselt vaja pole kui aju oskab enne käivitamist kütuserõhu üles lüüa, kui ei oska siis käivitub vähe pikemalt. Enda pumbale jätsin selle alles, jalutasin kütusevooliku ja pumbaga hüdroscandi ja palusin välja kirjutada sobivas koguses tükke mis need omavahel kokku paaritaks.

Kui ei oska ilma käivitamist rõhku üles lüüa, siis õlitab enne käivitust pikema käiamise tõttu natuke rohkem ette ära jällegi. Mina seda klappi ei kasuta ja ka paljud teised on minema visanud kellel 044. Maitse asi, kuidas kasutada.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 16.07.18 22:20 Tsiteeri


Olen paaril vabal õhtul üritanud käima meelitada teist aga tulutult.

Vag-com näitas veaks G28 vända andurit, vahetatud teise kasutatud vastu ei tolku midagi, igakord kui starterit anda tuleb viga tagasi. Ei mäleta kas see oli see viga mis tekkis ajusse mitte töötava mootoriga?
Aga probleem tundub olevat ikkagi kuskil kütusetrassis, hetkel kahtlustan rõhuregulaatorit, kuna tundub, et sealt latti kütust peale ei tule ja pumbale otse toite andes, tekib kohe nii suur vastusurve, et pump hakkab häält tegema. Kui panna kütusliin ringiratast otse paaki pumpama, siis enam pump igatahes kõrvalisi helisid ei tee nagu .

1. Kas rõhuregulaatorist peaks niisama tulema kütus läbi latti või peab tal on küljes olevasse vaakumvoolikusse mingi vaakumi tegema, muidu ühendub sisselaske kolektori külge. Enda loogika ütleb peaks nagu niisama ka kütust läbi lubama. Proovisin kahte vana regulaatorit ( umbes 8 seisnud vanad) mõlemaga sama jama.

2. Või on uus tutikas bochi 044 pump vigane ja ei suuda survet piisavalt üless lüüa? Samas ei tahaks uskuda sedagi, pole teine veel ühtegi töötundi läbi teinud.

Ehk keegi oskab midagi tarka ütelda, kuidas see küttesüsteem peaks töötama? Ei taha nagu katsetamise pärast asju nii sama ka osta koguaeg.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 17.07.18 06:18 Tsiteeri


Vända anduri viga vist ongi sees kui süüde sees, käivitudes kaob.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 17.07.18 06:30 Tsiteeri


Regulaator lasebki survet tekitada ja pump hakkab teise häälega tööle. Kas lati küljes ühendasid voolikud õigesti? Pumbast otse latti ja regulaatorist paaki tagasi. Vaakumi ots ei mängi rolli käivitamisel.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 17.07.18 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Regulaator lasebki survet tekitada ja pump hakkab teise häälega tööle. Kas lati küljes ühendasid voolikud õigesti? Pumbast otse latti ja regulaatorist paaki tagasi. Vaakumi ots ei mängi rolli käivitamisel.

Nii, sinna ongi koer vist maetud, mul tuli otse regulaatorisse, mitte latti.

Säde on mõlemal pool jagas olemas. Rkrimm ütles sama et kui
andur vigane, siis katkestab süüte aga see on olemas. Nii et pole päris kindel mis viga ma taga otsin.

Õhtul keeran tagasivoolu ja pealemineva otsad ümber, vaatan mis siis toimuma hakkab. Loll


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lzv8q
huviline



Registreerunud 04.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Renault 21 turbo; Jeep Grand Cherokee; Peugeot 405 Mi16x4; Mazda RX-8; Audi Allroad 3,0 TFSI

postitati 17.07.18 08:57 Tsiteeri


Ise olen ka korra kütuse voolikud segi ajanud. Peale seda rõhureguleetor enam ei toiminud. Tuli uus rõhuregulaator panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 17.07.18 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lzv8q
Ise olen ka korra kütuse voolikud segi ajanud. Peale seda rõhureguleetor enam ei toiminud. Tuli uus rõhuregulaator panna.

Õnneks kolmas kasutatud ka olemas, vaatan mis saab, ennem uut ostma ei torma.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 18.07.18 10:36 Tsiteeri


Oled käima saanud ? :)


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 18.07.18 16:21 Tsiteeri


Täna lõuna ajal leitsin aega ja sain tule kolvile. Raibe töötab :D, nüüd veel nipet näpet siis saab omal jõul garaazist välja kulgeda ehk.

Viga oligi lihtne, et kütusetrass oli vastupidi ühendatud.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]