taavo23
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: TLN/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDI
|
postitati 02.11.08 22:33
|
|
|
Esituled seest udused/niisked
kas keegi oskab aidata sellise probleemi puhul, miks esituled lähevad seest uduseks/niiskeks, tekin nn kondents?
Taavo
AUDI is the BEST!!!
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 02.11.08 23:08
|
|
|
Tulede taga on tuulutusavad, kontrolli ega need mingit jama täis ei ole. Sellised kummist lutid on, peaks neid vist mingi 5 vms olema.
Kui kerge kondents sees, siis nii kergelt välja ei lähe, proovi õhuga kuivatada vms ja vaata kas läheb jälle uduseks.
Võimalik ka, et klaasi vahel kuskil pragu või seal tagumisel kaanel kuskil pragu, et tõmbab lisa niiskust sisse.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 28.07.10 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Tulede taga on tuulutusavad, kontrolli ega need mingit jama täis ei ole. Sellised kummist lutid on, peaks neid vist mingi 5 vms olema.
Kui kerge kondents sees, siis nii kergelt välja ei lähe, proovi õhuga kuivatada vms ja vaata kas läheb jälle uduseks.
Võimalik ka, et klaasi vahel kuskil pragu või seal tagumisel kaanel kuskil pragu, et tõmbab lisa niiskust sisse. |
Kuna mul ka iga sügis lähevad klaasid seest märjaks siis nüüd võtsin maha,et asja uurida. Minul neid kummi lutte ei ole.Võtsin tagumisel kaanel ära
tihendid,et oleks tuulutus aga nüüd jäin mõtlema,et on see ikka hea mõte? Ei taha,et tolmu või vett sealt sisse hakkaks tulema,kuna just kakkusin oma
tuled legoks ja puhastasin ära. Äkki on parem,kui selle tihendi äravõtmisel hoopis kuhugi ülespoole mõni auk puurida.Samas tekib küsimus,et kui suure
läbimõõduga peaks see olema ja kui mitu tukki neid vaja oleks.Või on mõnel veel parem lahendus?
|
|
|
jk.
|
postitati 29.07.10 10:32
|
|
|
Minu kogemus on näidanud, et nendest tuulutusavadest ega nende peal olevatest kummiluttidest pole praktiliselt midagi kasu, kogu niiskus tuleb sisse
tuleklaasi ja korpuse vahel väsinud hermeetiku tõttu ja läheb välja väga raskelt.
Kogemus 2000a A6-ga, millel vahetasin mõlema tule luubid ära.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 29.07.10 18:11
|
|
|
Tuuleklaasi ja korpuse vaheline tihend väga korralik.Igaks juhuks liimisin selle tihendi korralikult klaasi külge. Nüüd tegin ka 3tk ca 3mm auku
korpuse külge.Üleval üks ja all kaksauku.Nüüd jääb veel küsimuseks,kas see tagumise kaane tihend tagasi panna või mitte.Hetkel on ilma aga kui kruusa
teid sõita,kas võib tolmu tulle lasta nii?
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Minu kogemus on näidanud, et nendest tuulutusavadest ega nende peal olevatest kummiluttidest pole praktiliselt midagi kasu, kogu niiskus tuleb sisse
tuleklaasi ja korpuse vahel väsinud hermeetiku tõttu ja läheb välja väga raskelt.
Kogemus 2000a A6-ga, millel vahetasin mõlema tule luubid ära. |
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 29.07.10 18:24
|
|
|
Selle eesmärgiga ta sinna ongi pandud. Kindlasti pane tagasi.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 29.07.10 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Selle eesmärgiga ta sinna ongi pandud. Kindlasti pane tagasi. |
Seda kindlasti see on aga tulel peab ju mingi tuulutus olema.Või peabki nii hermeetiline olema.Siis tekib jälle kondents? Tuli veel külge panemata aga
äkki siis panna tihend tagasi ja veel mõni auguke tega???
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 30.07.10 16:26
|
|
|
Aga kui sul tuli küljest, siis uuri ja vaata kas seal on tuulutus avasi. Ma ise ei mäleta/ei märganud kui b4 ja c4 tulesi lahti kiskusin. Vaata kas
klaas istub ilusti tule külge, samuti tee tihendid ilusti silikooniga kokku. Muidugi puhasta ka 
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 30.07.10 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Aga kui sul tuli küljest, siis uuri ja vaata kas seal on tuulutus avasi. Ma ise ei mäleta/ei märganud kui b4 ja c4 tulesi lahti kiskusin. Vaata kas
klaas istub ilusti tule külge, samuti tee tihendid ilusti silikooniga kokku. Muidugi puhasta ka |
Avastasin tuulutus ava selle tagumise kaane äärtest.Ehk kui see tihend sinna tagasi panna siis lähevad kinni ka need tuulutus avad.Need avad ongi
tihendi soone seest läbi minevad.Ma muidugi ei tea,kas üldse on need tuulutuseks mõeldud aga kui on siis nad ei saa küll oma eesmärki täita,kui see
tihend neil ees on
Esimese tule panin tagasi ilma tagumise teihendita teise panin tihendiga ja see tihendiga lambi luubid läksid kohe hallikaks kui tuled põlema panna ja
teine mitte.Nii et mu puhastus vaev oli asjata
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 30.07.10 17:14
|
|
|
Kuidas sa puhastasid tulesi, ehk pesemisest on niiskus sees?
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 30.07.10 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kuidas sa puhastasid tulesi, ehk pesemisest on niiskus sees? |
Ei ei.Preagu polegi niiskust sees.Sügisel ja talvel tuleb. Ma mõtlen ette juba Ega ma neid veega pestnud,vaid klaasipuhastus lapiga.Nii et märjalt ma neid kokku ei pannud.
Aga see hall hord tuleb pindadele mõne minutiga,kui tuled põlema panna. Kui puhastasin siis reflektor oli ka seda halli ollust nii tugevalt täis et
häda lausa.Ju need mingid põlemis jäägid on aga kuna tuulutust polnud siis kogunes erinevatele pindadele. Sellel tulel,mis hetkel ilma tihendita
on,sellele pole veel tekkinud aga tihendiga tulele väga kiiresti
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 07.11.10 18:18
|
|
|
Üks põhjus ja lahendus miks Audi A4 B6-e bi-xenon esituled seest uduseks lähevad.
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 15.10.12 09:29
|
|
|
Minu A4 99a Valeodel ka niisku nii kurjasti sees, et täitse kondentsist valguvad pisarad ülalt alla. 
Kas siis ei pääse õhk üldse liikuma või vastupidi liiast?
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.12 22:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahartsi
Üks põhjus ja lahendus miks Audi A4 B6-e bi-xenon esituled
seest uduseks lähevad. | Oskab keegi öelda, kas B6 esimese tule klaasi saab eraldi eemaldada, et seestpoolt puhastada?
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
|