Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Küsimus kiirendajatele??? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1844)
eiq
huviline



Registreerunud 26.03.03
Asukoht: viljandi-paide
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant TDI

postitati 06.04.04 19:12 Tsiteeri
Küsimus kiirendajatele???



Selline küsimus tekkis päevakorda, et palju on siin clubilasi, kes võtavad osa kiirendus võistlustest???

Ja nendele on omakorda küsimus. Kui tõsiselt võtate õhutakistuse vähendamist võistlustel ja kui oluliseks seda peate enda jaoks?

Ma ei ole spioon vaid teen selle kohast uurimustööd. ;)

Kui tuleb ilusaid vastuseid siis võin soovitusi ka väga lahkelt jagada.


Igale küsimusele järgneb vastus, ükskõik milline se ka ei ole.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 06.04.04 19:23 Tsiteeri


1/4 mile on piisavalt lühike distants,mille puhul on õhutakistusest olulisem kaal.Kuigi igasugused tiivakesed ja laiendid on loomulikult segavad faktorid.

1miilil puhul loevad aga kaal ja õhutakistus pea võrdselt.

Auto peab olema lihtsalt õhutakistustegurist `veidi` võimsam ;)


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eiq
huviline



Registreerunud 26.03.03
Asukoht: viljandi-paide
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant TDI

postitati 07.04.04 05:41 Tsiteeri


ma pole varem kunagi selle pilguga kiirendust vaadanud aga mida nagu tehakse enne võistlust?
Kaalu vähendamiseks võetakse kõikvõimalikud lisavidinad välja ja õhutakistuse vähendamiseks keeratakse peeglid klaasi vasta. Aga kas on veel asju mida siin eestis enne võistlust tehakse mida ma pole tähele pannud?


Siinkohal toon ühe näite.
Audi S4 Avant`i õhutakistus on 0,30 ja 160 km/h sõites kulub õhutakistuse ületamiseks u. 37 kw.


Igale küsimusele järgneb vastus, ükskõik milline se ka ei ole.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 07.04.04 06:02 Tsiteeri


Tänavasõidu autode puhul pole õhutakistusel mingit tähtsust, loomulikult kulub suurel kiirusel oluline osa võimsusest tuuletakistusa ületamiseks aga mingite kodukootud nippidega ei saa seda vähendada määral mis õigustaks asjaga vaeva nägemist, st. annaks reaalse resultaadi. Seda suurel kiirusel kulgemist on rajal sekundites liialt vähe.

Teemaks on eelkõige ikkagi mootori võimsus,ülekandearvud (kombinatsioonis mootori karakteristikutega), vedrustuse geomeetria, mass, pidamine, ja juhioskused.

Midagi leiutada on sellel alal raske, kõik asjad mis efekti annavad on USA's juba ammu leitud, mh. sõidetakse stock klassis kuiva tagasillaga, et õli takistus ei võtaks jõudu ära ehk ainult loe ja õpi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 15.9% - SQL: 84.1%]