Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas võimalik panna 3 otsaga andur 4-ja otsaga anduri asemel (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1047)
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 31.10.08 16:05 Tsiteeri
Kas võimalik panna 3 otsaga andur 4-ja otsaga anduri asemel



Tegu siis 2,2t mootoriga ja vee temp. andur.Endal 4bin-i andur ja kas oleks see vähemalt proovimise jaoks võimalik asendada 3-e binise anduriga kui selles viga saaks uue osta aga lihtsalt proovimise jaoks ei tahaks kõiki juppe uusi osta.
Kahjuks enda inglise keele oskus kehva ja ei saa aru milleks see neljas ots.Kas see võib mõjuda mootori töötamisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 31.10.08 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veuks
Tegu siis 2,2t mootoriga ja vee temp. andur.Endal 4bin-i andur ja kas oleks see vähemalt proovimise jaoks võimalik asendada 3-e binise anduriga kui selles viga saaks uue osta aga lihtsalt proovimise jaoks ei tahaks kõiki juppe uusi osta.
Kahjuks enda inglise keele oskus kehva ja ei saa aru milleks see neljas ots.Kas see võib mõjuda mootori töötamisele.


inglise keel on suus perfektselt - näita seda teksti ja saab tõlgitud :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 31.10.08 20:29 Tsiteeri


http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html siin lehel veidi allapoole kerides räägitud sellest andurist ja sellest neljandast otsast.3/+ siis see ots

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=36517&page=1&highlight=#pid234240 siin sama tekst kuid veidi lühemalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 31.10.08 20:43 Tsiteeri


Võib kasutada küll.
Uuemad ongi 3 klemmiga ja puudu peaks sealt siis vana võrreldes olema mass, mida võtekse läbi korpuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 31.10.08 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jaks
Võib kasutada küll.
Uuemad ongi 3 klemmiga ja puudu peaks sealt siis vana võrreldes olema mass, mida võtekse läbi korpuse.
Puudu on mitte mass vaid+ ja seda kolmeotsaline ei vajagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 31.10.08 22:37 Tsiteeri


väike tõlge siis:


http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/radfansw.jpg

3 - on +12 vool
2 - on aeglasem kiirusaste
1 - on kiirem kiirusaste

pildil detail nimega "Notch" on hank...

Toimib nii, et kui termolüliti aktiveerub siis ühendab vastavalt klemmid 3 ja 2 või 3 ja 1. Seega annab voolu peale kas klemmile nr 2 või 1. Kui vool peal, siis aktiveerib relee ja selle abil lastakse juba suurem pinge ventilaatoritesse.

pistiku poolt on skeem siis järgmine:

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/radswcon.jpg

numbrite tähendused on samad mis eelnevalt - asi on vaid peegelpildis, kuna tegu on pistikuga...

Kui tead mis moodi see 4 klemmiga variant toimib, siis ei tohiks probleemi tekkida pistiku vahetamisega

Edu!


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mybestfriendmyself
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.8 Q

postitati 31.10.08 23:35 Tsiteeri


Multifunction sensoril (3 klemmiga) on eemaldatud +12V klemm nii et 3 ja 4 klemmiga sensorid on omavahel vahetatavad.


Võtad oma naise ka kaasa?Tuim oled peast või?Kes siis metsa puid kaasa võtab.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 01.11.08 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
väike tõlge siis:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/radfansw.jpg

3 - on +12 vool
2 - on aeglasem kiirusaste
1 - on kiirem kiirusaste

Üks räägib aiast,teine aiaaugust.
Jutt käib temp.andurist mitte vent andurist.
Asjast niipalju et 4 otsaga vist enam ei toodetagi,need asendatakse 3 klemmistega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 01.11.08 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Tsitaat:
Algselt postitas: Jaks
Võib kasutada küll.
Uuemad ongi 3 klemmiga ja puudu peaks sealt siis vana võrreldes olema mass, mida võtekse läbi korpuse.
Puudu on mitte mass vaid+ ja seda kolmeotsaline ei vajagi.


Jah võin ka eksida selles.
Ei mäleta kumb puudub, aga kasutada saab igaljuhul ja töötab laitmatult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]