krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 17:08
|
|
|
s6 veermik
tervist.
sooviks teada et milliseid veermiku (õõtsad, sarniirid jms)osasid vahetada ise ja millised jätte teeninduse hooleks. autoks s6 c4 213kw.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.10.08 17:31
|
|
|
Kui siidikäpp ei ole, mutrivõtmed sõrmede vahel püsivad, tehnilisttaipu jagub, siis ise vahetada.
Kui eelpool nimetatud kriteeriumitele ei vasta, siis teeninduses lasta vahetada.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.08 17:35
|
|
|
S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi Tegelikult ka -see kepp ei tasu
ennast ära mis ilma korralike tööriistadeta võib juhtuda.
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Kui siidikäpp ei ole, mutrivõtmed sõrmede vahel püsivad, tehnilisttaipu jagub, siis ise vahetada.
Kui eelpool nimetatud kriteeriumitele ei vasta, siis teeninduses lasta vahetada. |
siidikäpp ei ole ja mutrivõtmed sõrmedevahel on siiamaani püsinud aga veermikuga pole veel kunagi ise tegelenud ja uurikski et kas seal on midagi väga
keerulist ja mis spets tööriistu vaja võib minna?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi Tegelikult ka -see kepp ei tasu
ennast ära mis ilma korralike tööriistadeta võib juhtuda. | Kui mõistust ei ole siis kepidki irw
pole seal midagi mõistuse vastast
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi Tegelikult ka -see kepp ei tasu
ennast ära mis ilma korralike tööriistadeta võib juhtuda. |
miks siis S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi? Ise olen küll siiamaani kõik peale hammasrihmavahetuse ise teinud.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 17:48
|
|
|
Mis seal keerulist.Lihtne ja loogilineNäiteks õõtsa vahetus.Tõstad nina
õhku ja edasi tead juba ise,mis teha
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.10.08 17:49
|
|
|
Mõni klassikaline tõmmits, pisipress, ja ongi veermikutööd tehtavad ka kodus, õlle kõrvalt.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 17:51
|
|
|
just ÕLLE kõrval sõber võiks kah abis olla. kes
õllet juurde toob
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 27.10.08 17:55
|
|
|
Üksinda C4 esimesi öötsasid kodus küll vahetada ei soovita, kui enne teinud pole. Vandumist võib tulla korralikult
12.301@181km/h
|
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mõni klassikaline tõmmits, pisipress, ja ongi veermikutööd tehtavad ka kodus, õlle kõrvalt. |
tõmmitsaid sõpru ja õlut on aga minipressi ei ole. milline see olema
peaks ja kust saada võiks.
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Üksinda C4 esimesi öötsasid kodus küll vahetada ei soovita, kui enne teinud pole. Vandumist võib tulla korralikult |
mis seal seda vandumist põhjustada võib?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 18:01
|
|
|
Essi nina pead õhku tõstma.See tähendab mõlemad rattad maast lahti
minipressi asendavad suured torutangid näiteks
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 18:09
|
|
|
ok aga huvitab veel mis firma õõtsasid ja pukse kasutada
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.10.08 18:14
|
|
|
Peamine asi mida meeles pidada on see ,et kõik silladetailid pingutatakse korralikult kinni alles kanalil või platvorm tõstukil.
Siis saad oma vahetatud juppidega ka paar aastat sõita.
Vastasel juhul vahetad uuesti poole aasta pärast.
Pressi asendavad edukalt suuremat sorti kruustangid.
Ja esiõõtsasid vahetades on parim abimees korralik koormarihm koos pingutus mehanismiga. Sellega vead stabika otsad koomale ja vahetus on
imelihtne.
Veermiku osadest julgen soovitada Lemförderi ja SWAG-i detaile.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 18:15
|
|
|
Vaba valik oleneb palju rahakott kannatab
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 27.10.08 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Vaba valik oleneb palju rahakott kannatab |
tahaks ikka midagi mis hästi vastu peab, las siis olla sutsu kallim
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 18:24
|
|
|
A varuosa on vast kindel asi.Ei oska kommenteerida.Ise sõidan juba tene aasta Elvas taastatud õõtsadega.Tagasilla puksid võtsin Forsist.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.10.08 18:33
|
|
|
Esimesed õõtsad C4 kerel saab ka üksinda väga edukalt vahetataud, ca 1.5+m pikkune raudkang ja voila, tagasipanek üksinda veits jama kuid saab
hakkama. Suured kruustangid teevad pmts kõik pressimistööd ära, vaja ainult õiges mõõdus torujuppe vms. Esimesed poolraamipuksid väga edukalt
kruustangide vahel vahetatavad.
Swag ja Lemförderi ühed paremad jah.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 27.10.08 18:38
|
|
|
sai täitsa endal vahetatud pole seal midagi keerulist aga teine mees oleks
hea kes vahel ka abis
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 27.10.08 18:44
|
|
|
No nii, esiotsaga oleme hakkama saanud.Kuidas taga otsaga on? Q jne.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 27.10.08 19:44
|
|
|
Täpselt sama aga rohkem õllet ja üks sõber juurde,sest kahekesi seltsis
segasem õlle järel käia õõtsad alt ära ja pressima
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 27.10.08 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Täpselt sama aga rohkem õllet ja üks sõber juurde,sest kahekesi seltsis
segasem õlle järel käia õõtsad alt ära ja pressima
| pärast nii õllesed et ei märka kokkugi panna
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.08 09:13
|
|
|
Minul kui endisel S6 V8 omanikul oli ainuke tõsiseltvõetav tööriist autos olev rattavõti ja ka sellest polnud tavaliselt kasu, seega siit ka minu
selline arvamus sellise töö teostamise kohta
|
|
|