Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s6 veermik (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3746)
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 17:08 Tsiteeri
s6 veermik



tervist.
sooviks teada et milliseid veermiku (õõtsad, sarniirid jms)osasid vahetada ise ja millised jätte teeninduse hooleks. autoks s6 c4 213kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.10.08 17:31 Tsiteeri


Kui siidikäpp ei ole, mutrivõtmed sõrmede vahel püsivad, tehnilisttaipu jagub, siis ise vahetada.
Kui eelpool nimetatud kriteeriumitele ei vasta, siis teeninduses lasta vahetada.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.08 17:35 Tsiteeri


S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi :) Tegelikult ka -see kepp ei tasu ennast ära mis ilma korralike tööriistadeta võib juhtuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui siidikäpp ei ole, mutrivõtmed sõrmede vahel püsivad, tehnilisttaipu jagub, siis ise vahetada.
Kui eelpool nimetatud kriteeriumitele ei vasta, siis teeninduses lasta vahetada.


siidikäpp ei ole ja mutrivõtmed sõrmedevahel on siiamaani püsinud aga veermikuga pole veel kunagi ise tegelenud ja uurikski et kas seal on midagi väga keerulist ja mis spets tööriistu vaja võib minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi :) Tegelikult ka -see kepp ei tasu ennast ära mis ilma korralike tööriistadeta võib juhtuda.
Kui mõistust ei ole siis kepidki:D irw:D:D:D pole seal midagi mõistuse vastast:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi :) Tegelikult ka -see kepp ei tasu ennast ära mis ilma korralike tööriistadeta võib juhtuda.


miks siis S6 V8 mees üldjuhul ise autot ei remondi? Ise olen küll siiamaani kõik peale hammasrihmavahetuse ise teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 17:48 Tsiteeri


Mis seal keerulist.Lihtne ja loogiline:cool:Näiteks õõtsa vahetus.Tõstad nina õhku ja edasi tead juba ise,mis teha:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.10.08 17:49 Tsiteeri


Mõni klassikaline tõmmits, pisipress, ja ongi veermikutööd tehtavad ka kodus, õlle kõrvalt.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 17:51 Tsiteeri


just:P ÕLLE kõrval:cool: sõber võiks kah abis olla.:D kes õllet juurde toob:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.10.08 17:55 Tsiteeri


Üksinda C4 esimesi öötsasid kodus küll vahetada ei soovita, kui enne teinud pole. Vandumist võib tulla korralikult:D


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mõni klassikaline tõmmits, pisipress, ja ongi veermikutööd tehtavad ka kodus, õlle kõrvalt.

tõmmitsaid sõpru ja õlut on :D aga minipressi ei ole. milline see olema peaks ja kust saada võiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Üksinda C4 esimesi öötsasid kodus küll vahetada ei soovita, kui enne teinud pole. Vandumist võib tulla korralikult:D

mis seal seda vandumist põhjustada võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 18:01 Tsiteeri


Essi nina pead õhku tõstma.See tähendab mõlemad rattad maast lahti:D minipressi asendavad suured torutangid näiteks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 18:09 Tsiteeri


ok aga huvitab veel mis firma õõtsasid ja pukse kasutada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.10.08 18:14 Tsiteeri


Peamine asi mida meeles pidada on see ,et kõik silladetailid pingutatakse korralikult kinni alles kanalil või platvorm tõstukil.
Siis saad oma vahetatud juppidega ka paar aastat sõita.
Vastasel juhul vahetad uuesti poole aasta pärast.
Pressi asendavad edukalt suuremat sorti kruustangid.
Ja esiõõtsasid vahetades on parim abimees korralik koormarihm koos pingutus mehanismiga. Sellega vead stabika otsad koomale ja vahetus on imelihtne.
Veermiku osadest julgen soovitada Lemförderi ja SWAG-i detaile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 18:15 Tsiteeri


Vaba valik;) oleneb palju rahakott kannatab:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 27.10.08 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Vaba valik;) oleneb palju rahakott kannatab:P

tahaks ikka midagi mis hästi vastu peab, las siis olla sutsu kallim :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 18:24 Tsiteeri


A varuosa on vast kindel asi.Ei oska kommenteerida.Ise sõidan juba tene aasta Elvas taastatud õõtsadega.Tagasilla puksid võtsin Forsist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.10.08 18:33 Tsiteeri


Esimesed õõtsad C4 kerel saab ka üksinda väga edukalt vahetataud, ca 1.5+m pikkune raudkang ja voila, tagasipanek üksinda veits jama kuid saab hakkama. Suured kruustangid teevad pmts kõik pressimistööd ära, vaja ainult õiges mõõdus torujuppe vms. Esimesed poolraamipuksid väga edukalt kruustangide vahel vahetatavad.

Swag ja Lemförderi ühed paremad jah.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 27.10.08 18:38 Tsiteeri


sai täitsa endal vahetatud pole seal midagi keerulist:) aga teine mees oleks hea kes vahel ka abis;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 27.10.08 18:44 Tsiteeri


No nii, esiotsaga oleme hakkama saanud.;)Kuidas taga otsaga on? Q jne.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.10.08 19:44 Tsiteeri


Täpselt sama aga rohkem õllet:D ja üks sõber juurde,sest kahekesi seltsis segasem õlle järel käia:D:D õõtsad alt ära ja pressima:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 27.10.08 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Täpselt sama aga rohkem õllet:D ja üks sõber juurde,sest kahekesi seltsis segasem õlle järel käia:D:D õõtsad alt ära ja pressima:D
pärast nii õllesed et ei märka kokkugi panna:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.08 09:13 Tsiteeri


Minul kui endisel S6 V8 omanikul oli ainuke tõsiseltvõetav tööriist autos olev rattavõti ja ka sellest polnud tavaliselt kasu, seega siit ka minu selline arvamus sellise töö teostamise kohta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.8% - SQL: 53.2%]