jorsin
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 6 silkune q a4
|
postitati 18.10.08 07:55
|
|
|
a4 ei lähe soojaks
Juba pikka aega b5 kerega a4l probleem et ei lähe soojaks. Eile sai suur töö ette võetud ja ära vahetatud salongi soojendus radikas. Ikka ei midagi.
Milles võib veel probleem olla. Kust otsida?
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 18.10.08 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorsin
Juba pikka aega b5 kerega a4l probleem et ei lähe soojaks. Eile sai suur töö ette võetud ja ära vahetatud salongi soojendus radikas. Ikka ei midagi.
Milles võib veel probleem olla. Kust otsida? |
ma saan aru et salongis ei lähe soojemaks?
siis on kindlasti asi seotud kliima plokiga või klapiga mis reguleerib sooja/külma õhuvoogu.
võid proovida teist kliima plokki panna(olgu mootor selleks ajaks juba soe) siis saad kindlalt teada kas kliimaplokk ei juhi klappe või klapp on kinni
kiilunud.

|
|
|
jorsin
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 6 silkune q a4
|
postitati 18.10.08 08:12
|
|
|
natuke vigaselt olen end väljendanud jah. Salongis ei lähe soojaks, külm nagu laut.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 18.10.08 08:26
|
|
|
Termostaat?
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 18.10.08 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorsin
natuke vigaselt olen end väljendanud jah. Salongis ei lähe soojaks, külm nagu laut. |
Kas salongiradikasse minevad voolikud lähevad soojaks?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 18.10.08 10:13
|
|
|
Tegemist kliimaga autoga?
Kui nii siis kasuta otsingut, sügiseti tuleb samalaadseid teemasid siia nagu seeni pärast vihma.
Sooja/külma klapp ilmselt kinni jäänud.
Rohtu leiad foorumi otsingut kasutades.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
jorsin
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 6 silkune q a4
|
postitati 18.10.08 12:50
|
|
|
Tsitaat: |
Kas salongiradikasse minevad voolikud lähevad soojaks? |
tegu kliimaga variandiga, salongi minev ja sealt tulev voolik läheb soojaks
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 18.10.08 13:08
|
|
|
Siis on ilmselt viga jah kas kliimajuhtplokis või on klappe liigutavad mootorid kinni jäänud
Pisike punane putukas
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 18.10.08 16:03
|
|
|
Võib olla ka soojendus radikas, kuna sai ükspäev üks läbi pestud ätsiga ja mõjus uskumatult.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 18.10.08 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Võib olla ka soojendus radikas, kuna sai ükspäev üks läbi pestud ätsiga ja mõjus uskumatult. |
Samas teema algataja just vahetas selle radika ju...võib see siis ka praak olla?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
jorsin
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 6 silkune q a4
|
postitati 19.10.08 18:58
|
|
|
kõrvalistuja jalgade juurest on mingil määral klappide hoobasid näha, nuppe klõpsides need hoovad ei liigu. Tundub et mootorid ei liiguta neid või
kliima juhtplokk ei tööta.
Samas küsimus mis hinda juhtplokid maksta võivad.
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 19.10.08 20:13
|
|
|
hahaha revails 12500.-
romulast on saada orjenteeruvalt 800-1000
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 19.10.08 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Tegemist kliimaga autoga?
Kui nii siis kasuta otsingut, sügiseti tuleb samalaadseid teemasid siia nagu seeni pärast vihma.
Sooja/külma klapp ilmselt kinni jäänud.
Rohtu leiad foorumi otsingut kasutades. |
Ehk loeme uuesti minu posti läbi, seega teeme siiski järelduse, et sooja/külma mootor/klapp on kinni.
Nii, nüüd otsi foorumist üles õpetus, kuidas see klapp uuesti tööle saada...vihjeks võin õelda, et kliima plokk tuleb ära võtta ja mootorile otse
akult vool peale.
Detailne info selle kohta otsingut kasutades.
Ei ole vaja leiutada allveelaeva, kui vastus oleks viie minutiga foorumist juba käes olnud... :s
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
jorsin
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 6 silkune q a4
|
postitati 19.10.08 20:47
|
|
|
juba leitud õpetus kuidas neid mootoreid turgutada, niisama hakaks huvitama kliimaploki hind.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 20.10.08 08:35
|
|
|
kusjuures romulates sab nii 1000-2500 neid..800-1000 nagu siin mõni pakkub on küll sigasoodsalt saadud.1500 on sihuke harju keskmine
Pisike punane putukas
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 20.10.08 08:44
|
|
|
kas kliimaploki puhul külmjooted võivad probleemi põhjustajaks olla? Kelladeploki ja püsika aju puhul igatahes toimib külmjoodete likvideerimine...
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 20.10.08 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
kas kliimaploki puhul külmjooted võivad probleemi põhjustajaks olla? Kelladeploki ja püsika aju puhul igatahes toimib külmjoodete likvideerimine...
|
Mina olen aru saanud,et need külmjooted on tavaliselt kliima ekraani vilkumise põhjustajateks...Hetkel teema algatajal teised meetmed vaja kasutusele
võtta
Pisike punane putukas
|
|
|
|
anduvol
huviline
Registreerunud 03.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Quattro
|
postitati 24.10.08 17:36
|
|
|
kliima
90%,et viga plokis. Kui huvi,saab vanast plokist asja. Vaja lihtsalt paar kivi asendada,kui viga ikka nendes.
Helista, 53733676
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
seganelugu
huviline
Registreerunud 14.03.08
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.08 19:04
|
|
|
"Siis on ilmselt viga jah kas kliimajuhtplokis või on klappe liigutavad mootorid kinni jäänud"
Küsimus siis teadjatele,et see paistab suht tavaline viga a4´´jadel olema?millest see siis tuleneb kas autol tehaseviga selline vms?Mida selle
vältimiseks siis teha annab ja kas üldse annab,et suvel peaks rohkem "kuuma andma"?
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
lri
huviline
Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kW
|
postitati 18.11.08 20:33
|
|
|
Nii, tundub et see on kõige värskem A4 B5 kliima teema
Mul sellised küsimused kliima töö kohta:
Kas peabki olema nii et oletame et kliima värk on kõik AUTO peal (ventika kiirus testimise ajal küll põhjas(man)) ja kui hakata
vasakust aknast temperatuuri reguleerima alates LO pealt HI peale, muutuvad ka avad kust õhku puhub,
panen praegu kraadid peast aga
LO...20 puhub käegatuntavalt üles,
20...24 puhub keskele,
24...HI puhub alla
Või on eelmine omanik seal midagi ära vusserdanud?
Kas ma olen õigesti aru saanud, et kliima ülesanne on võimalikult kiiresti saavutada salongis etteantud temperatuur, see tähendab et külma salongi
puhul käib kõik õhk 100%liselt läbi radika ja siis jahutusvedeliku temperatuuri tõustes tõstetakse automaatselt ventilaatori kiirust, etteantud
temperatuuri saavutades aga vähendatakse.
Kui nii siis kuidas seletada asjaolu, et soojeneva mootori ja salongi puhul muuta kliima puldil temeperatuuri näiteks 22 pealt HI peale siis hakkab
tunduvalt soojemat tuult puhuma?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.11.08 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lri
Mul sellised küsimused kliima töö kohta:
Kas peabki olema nii et oletame et kliima värk on kõik AUTO peal (ventika kiirus testimise ajal küll põhjas(man)) ja kui hakata
vasakust aknast temperatuuri reguleerima alates LO pealt HI peale, muutuvad ka avad kust õhku puhub,
panen praegu kraadid peast aga
LO...20 puhub käegatuntavalt üles,
20...24 puhub keskele,
24...HI puhub alla
Või on eelmine omanik seal midagi ära vusserdanud?
Kas ma olen õigesti aru saanud, et kliima ülesanne on võimalikult kiiresti saavutada salongis etteantud temperatuur, see tähendab et külma salongi
puhul käib kõik õhk 100%liselt läbi radika ja siis jahutusvedeliku temperatuuri tõustes tõstetakse automaatselt ventilaatori kiirust, etteantud
temperatuuri saavutades aga vähendatakse.
Kui nii siis kuidas seletada asjaolu, et soojeneva mootori ja salongi puhul muuta kliima puldil temeperatuuri näiteks 22 pealt HI peale siis hakkab
tunduvalt soojemat tuult puhuma? |
tundub,et köik nagu on korras.
kui lugeda sinu postitust ja samas mötlen enda auto kliima toimetamisele siis justkui köik kattuks.
aga sellele viimasele lausele ei saanud ma nüüd küll pihta.
|
|
|
lri
huviline
Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kW
|
postitati 18.11.08 22:34
|
|
|
Salongitemperatuuri muutmiseks on kaks võimalust:
1. tõsta siseneva õhu temperatuuri
2. tõsta siseneva õhu kogust
Kliimaseade leiab nende kahe parameetri vahel mingi optimaalse vahekorra.
Viimase lausega mõtlesin seda et kui nüüd sõita külma/alles soojeneva salongiga, siis tundub et salong soojeneb kiiremini kui kliima puldilt on
valitud HI, sest siis tuleb soojemat õhku kui asendis näiteks 22 kraadi. Ehk et kogu salongiradika poolt pakutavat soojust ei kasutata ära salongi
kiireks soojendamiseks
|
|
|