Mina ühte isendit lõhkunud 2,8 moto ja Q versioonil juba 2002.a. alates ja ei oska midagi halba kosta. Üks miinus siiski on ja see on neli käiku, mis
teevad asja janusemaks kui manual ja seda just pikkadel maanteeotsadel. Oletuslikult on auto läbisõit ~400tuhhi ja kastiga pole midagi tehtud peale
korraliku ja regulaarse hoolduse ning hooldusvälbaks filtri, tihendite ja õli puhul olen jätnud ~50tkm kanti (60tuh soovituslik, aga kast hakkas juba
~45-50tkm juures alati uut õli nõudma). Ise teostanud kasti hooldust ~3 korda ja neljas kord varsti tulemas. 2,8 pole just eriline väändega hiilgaja
kah, mis kasti retsiks, samas kogu veermikuosa on tänu automaatkastile minu isendil nii soetamisest saati kui siiani fantastiliselt vastu pidanud,
kuna pole mingeid järske liigutusi võrreldes manualkasti ja siduriga.
Pmst, Blackil on õigus - v6 oleks automaadi jaoks suht miinimum. Samas kui quattrost lugu ei pea, siis 2,3 moto suudab esiveolist jurakat c4 kerel
automaadiga väga kensti edasi liigutada. Proovisin ja pmst vahet ei tundnud.
Hea auto on palju autosid...
|
|