Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Säde kadunud (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1558)
mannu23
huviline



Registreerunud 15.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.08 19:23 Tsiteeri
Säde kadunud



Selline mure, et sädet ei ole. Starter hakkab taha ja bensupump töötab ka ilusti aga milles asi voiks olla. Auto on muidu audi 80b4 2,3 98kw(automaat). Ja vool ei jõua süütepoolini??:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 15.10.08 23:12 Tsiteeri


Kui Sa võtad lahti juhtme mis tuleb süütepoolist jagajasse ja paned selle otsa küünla (veendu et massiühendus oleks korralik), kui ka siis sädet pole on arvatavasti süütepooli viga, kui aga säde tekib tasuks jaga kaas/rootor/küünlajuhtmed üle vaadata. Ei tea küll mis autoga tegu kuna sõnagi sellest juttu polnud ja profiilis ka mitte, aga põhimõtte on ikka sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.10.08 04:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauntz
Kui Sa võtad lahti juhtme mis tuleb süütepoolist jagajasse ja paned selle otsa küünla (veendu et massiühendus oleks korralik), kui ka siis sädet pole on arvatavasti süütepooli viga, kui aga säde tekib tasuks jaga kaas/rootor/küünlajuhtmed üle vaadata. Ei tea küll mis autoga tegu kuna sõnagi sellest juttu polnud ja profiilis ka mitte, aga põhimõtte on ikka sama.


auto on isiksusel mainitud.loeme tähelepanelikumalt;)
Auto on muidu audi 80b4 2,3 98kw(automaat).


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 16.10.08 09:46 Tsiteeri


Vabandust, minu viga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Odin2
huviline



Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,3

postitati 24.01.15 18:26 Tsiteeri


...kui võib siis jätkaksin siit samast kuna oman sama autot Audi 80b4 2,3 98kw(automaat).
Nimelt süütepoolist ei tule voolu välja,jagajasse ja kommutaatorisse on vool olemas,pooli on ka 12v pinge peal kui süüde sees.Kõik võimalikud katsed on ka läbi proovitud selle pistiku keskmise juhtmega nii jagaja poolt kui ka kommutaatori poolt,säde käib küünlast läbi.Proovitud ka teist kommut koos pooliga ikka sama jama...süüte keerad sisse säde käib läbi annad starti sädet pole.
Sillutasin ka otse akult plussi pooli 15 klemmile kahtlustades süütelukku.. aga sädet ei ole
Kas on veel mingeid varjante,ise kahtlustan kas siis aju või immo ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 24.01.15 23:31 Tsiteeri


Käivitamise ajal kaob vool ära süütepoolilt? Tõmmates/lükates käima läheb? Kui nii käima läheb, on ilmselt süütelulu põhi läbi, mis katkestab süütevoolu käivitamise ajaks ning siis ei saagi auto käima minna. Immo puhul peaks auto korraks käivituma ning 2 sekundi pärast uuesti välja surema.

Tsitaat:
Algselt postitas: Odin2
...kui võib siis jätkaksin siit samast kuna oman sama autot Audi 80b4 2,3 98kw(automaat).
Nimelt süütepoolist ei tule voolu välja,jagajasse ja kommutaatorisse on vool olemas,pooli on ka 12v pinge peal kui süüde sees.Kõik võimalikud katsed on ka läbi proovitud selle pistiku keskmise juhtmega nii jagaja poolt kui ka kommutaatori poolt,säde käib küünlast läbi.Proovitud ka teist kommut koos pooliga ikka sama jama...süüte keerad sisse säde käib läbi annad starti sädet pole.
Sillutasin ka otse akult plussi pooli 15 klemmile kahtlustades süütelukku.. aga sädet ei ole
Kas on veel mingeid varjante,ise kahtlustan kas siis aju või immo ;)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Odin2
huviline



Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,3

postitati 25.01.15 09:50 Tsiteeri


tõmmata-lükata pole mul seal miskit(automaat):D
Käivitamise ajal on ka vool peal,kontroll lamp vilgub igal juhul....nagu mainitud,sai siis proovisin ka teist kommut koos pooliga...tulemus sama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 27.01.15 17:53 Tsiteeri


Kas sul seal kommutaatori külge minevas pistikus keskmisel juhtmel on pinge peal? Too juhe on roheline või roheline/valge. Mul endal ka sädemega maadlus ühe teise mootoriga ning skeeme uurides leidsin, et see juhe jookseb otse ajusse. Ajusse peaks selle tarvis tulema signaal halli andurilt. Ehk siis viga võiks olla ühes neist kahest. Ise vahetasin ka pooli koos kommukaga ennem kui leidsin, et rohelise juhtme otsani jõuab käivitamise hetkel vaid 0.03 volti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Odin2
huviline



Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,3

postitati 28.01.15 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kas sul seal kommutaatori külge minevas pistikus keskmisel juhtmel on pinge peal? Too juhe on roheline või roheline/valge. Mul endal ka sädemega maadlus ühe teise mootoriga ning skeeme uurides leidsin, et see juhe jookseb otse ajusse. Ajusse peaks selle tarvis tulema signaal halli andurilt. Ehk siis viga võiks olla ühes neist kahest. Ise vahetasin ka pooli koos kommukaga ennem kui leidsin, et rohelise juhtme otsani jõuab käivitamise hetkel vaid 0.03 volti.



Mõõtsin üle ja näitab sama 0,02-0,03 sellest siiski järeldan,et on tegu ajuga aga kindel pole.;)
Hallianduri pistsin ka uue vahele.Samas mis asi saab sõiduaeg minna sedasi läbi,et enam käima lää on kas mingi kopitanud juhe või halliandur nii palju kui ma nende autodega mässanud olen.Aju on suht harv juhus nii palju kui mina tean... Selle süüteluku põhja ostsin ka ära,aga nagu arvata oli ei päästnud seegi.Vähemalt hea,et keegi ka sama probleemiga on...mis edasi?Kas peab hakkama aju jahti pidama või on veel mingit kontroll versiooni olemas? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]