Pealkiri: Audi 90q(b3) difriluku vaakumi kohta küsimus.
(Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1649)
Mikk_M
huviline
Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 R5 2.5TDI
postitati 13.10.08 12:03
Audi 90q(b3) difriluku vaakumi kohta küsimus.
Autoks 1987a Audi 90q 100kw.
Probleem seisneb diferentsiaali mittelukustumises selleks ette nähtud lüliti lülitamisel. Käsitsi difri küljes olevat lukustushooba liigutades jääb
differ lukku ja samuti hakkab keskkonsoolis põlema roheline tuluke. Nupust lülitamisel kostab tagaistme juurest lülitushetkel ka klõps.
Pealtnäha on mõlemad vaakumvoolikud, mis lukustusplokist tulevad terved ja igati viisaka väljanägemisega.
Kuidas neid voolikuid kontrollida ? Peaks lülitades sisistama vms ?
Kust tuleb sellise aastakäigu autol vaakum difrilukustusplokki ? Milles võib antud probleem veel seisneda ?
Mikk_M
huviline
Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 R5 2.5TDI
postitati 13.10.08 12:29
Nii palju sain ise vahepeal uurides selgust, et helelilla vaakumvoolik difrilukustusplokist jookseb kapoti alla.
Ennäe imet ja lihtsalt niisama ta seal ka lõpeb.
Mõtlesin ja uurisin edasi. Sisselaskekollektoris on pidurivõimu mineva vaakumi kõrval veel üks voolikujupp umbes 10 cm pikk. Selle otsas on omakorda
üleminek peenemale voolikule, millel omakorda on aga pime otsa keeratud.
Miks selline lahendus üldse tehtud võib olla ?
Ühesõnaga peaks nüüd tooma jupi voolikut ja ühendama antud otsad ja asi võiks põhimõtteliselt juba toimima hakata ?
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
postitati 28.10.08 21:00
probleem vöib seisneda ka tagumise istme all olevas plokis, kui see kyljest kiskuda ja kontrollida kas köik toru otsad öhku peavad. endal oli kord
selline olukord et voolikud terved aga ära ei lukusta, oligi mure hoopis plokis, mis tähendas muidugi uut plokki. edu katsetamisel.
Mikk_M
huviline
Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 R5 2.5TDI
postitati 31.10.08 09:16
Olen nii palju selle asjaga vahepeal tegelenud, et vaakum plokki nüüd jõuab. Kapoti all oli voolik katki. Nüüd kui olen proovinud lukustada siis
reaalselt lukku difrit ikka ei tõmba. Plokk plõksub nii sisse- kui väljalülitusel, samuti susiseb miskit. Kas peabki sisin kosta olema või on see märk
lekkest ?
Mikk_M
huviline
Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 R5 2.5TDI
postitati 31.10.08 13:09
Nii palju arutasin veel, et sain luku salongist toimima, aga mitte nii nagu peaks. Nimelt lukku läheb differ siis kui must sinise triibuga
vaakumvoolik difrijuhtploki küljest eemaldada, maha tuleb lukk siis kui uuesti voolik taha lükata. Kollase triibuga vooliku eemaldamisel ja
tagasipanemisel ei toimu midagi.
Oskab öelda keegi, mis sellise käitumise taga on ? Vigane juhtplokk ?
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
postitati 20.11.08 17:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Mikk_M
Plokk plõksub nii sisse- kui väljalülitusel, samuti susiseb miskit. Kas peabki sisin kosta olema või on see märk lekkest ?
mingit sisinat ei tohiks kosta, ja kui kostab siis on plokis kusagil mingi leke, endalgi oli sama mure. vöta plokk kyljest, seal peaks olema kolm toru
otsa, yhte puhu, teised sulge samal ajal, köik peavad pidama, kui ei pea on viga käes.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.2% - SQL: 71.8%]