altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 13.10.08 10:39
|
|
|
Veakoodi nr. 17567 tähendus?
Nii, nüüd kui olen mõnda aega saanud autoga kenasti kulgeda, panin vag-com juhtme järgi ja avastasin sellise veakoodi jälle:
17567/P1159/004441 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
Mida see tähendama peaks? Vist et õhukulu mõõdikute poolt loetud õhukogused on erinevad, ehk ei kattu?
Avastasin, et veakood tekib kickdowni tehes, ehk kui pöörded järsult tõusevad. Ühtlasel kiirendusel ei teki.
Kas sõiduajal on võimalik jälgida kummagi õhukulumõõdiku näitu eraldi?
Teenindustest ilmselt abi otsida ei saa, kuna nagu öeldud, veakood tekib ainult koormusel ja pööretega, ehk kohapeal tuuritades (diagnostis) ei näita
veakoode üldse.
Oma loogika ütleb, et äkki on probleem selles et 1 õhulugeja lihtsalt liiga uimane?
Edit: Mootoriks siis a8 3.3 naftapress ja auto aastast 2001
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 13.10.08 11:15
|
|
|
Üks õhukululugeja läbi.
Ka pisut seost: Kickdown
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 13.10.08 12:39
|
|
|
Ise mõtlen ka sama asja, kuid täna võtsin kordamööda juhtme tagant ära õhulugejatel, ning mõlemal korral läks minek oluliselt kehvemaks, ehk kui
mõlemal ikka juhe järgi siis auto sõidab normaalselt, kuid näiteks 100kmh->kickdown, lükkab 3 käigu sisse, pöörded hakkavad tõusma kuid minek pole
pepu tunde järgi päris see mis olema peaks ja kohe tuleb ka veakood.
Teoorias peaks vist vag-com-iga reaalajas olema võimalik õhukoguseid jälgida sõidu ajal....biturbo S4 mehed äkki on teadlikud kuidas täpsemalt?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 13.10.08 14:07
|
|
|
Aga biturbo essi meestel on üks MAF kahjuks,
12.301@181km/h
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 13.10.08 17:40
|
|
|
Lohutust ei oska pakkuda ,kuid kurvaks teha võin küll.
Vahetama pead ilmselt ikkagi mõlemad ,kuna see õhulugeja signaal peab olema nii täpne ,et juba 0,05 voldine kõikumine on täielik katastroof.
Reeglina nende eluiga jääb sinna 2-5 aasta vahele. Suurest sõltub ka auto hooldusest , kui ikka pestavat filtrit topid siis kuumkile mõõdik viskab
suht ruttu lusika nurka.
Samuti ei kannata musta õhufiltrit.
Enne võiks aga kontrollida kõik ühendused MAF-ist mootoripoole.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 13.10.08 18:01
|
|
|
Iseenesest oleksin isegi õnnelik kui teaksin kindlalt, et õhulugejates asi, vahetaks mõlemad ära ja asi ants ...samas kui sellest abi jällegi pole siis oleks nagu suht suur summa mööda peed...
Nii, sõiduajal uurisin natuke näitusid vag-com->measure blocks->003 seal 2 lahtrit...1 tundub olema mingi arvutuslik (ajupoolt ettenähtud?) ja
teine tundub olema õhukulumõõtjate poolt mõõdetud õhuulga summa?
kickdowni tehes on see nn "ettenähtud" igaljuhul miskit 1200mg/str vms ühikut kuid reaalne mõõdetud on kusagil 800 ühiku kandis...minu
ebaprofessionaalne arvamus on et järelikult üks kahest õhulugejast paneb natuke villast?
Krt mõnesmõttes on põnev, kuid samas hakkab ära tüütama juba see ,et kõike seda jama on x2...õhulugejad, turbod,ajud...
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 14.10.08 21:14
|
|
|
Mida tähendab lühend - MAF?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 14.10.08 21:18
|
|
|
MAF - Mass Air Flow Meter - õhulugeja.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette 
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 15.10.08 04:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sospert
Mida tähendab lühend - MAF? |
Sospert, sul ka sama veakood autol ajus jälle?
|
|
|