Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.9tdi PD 96kw 03a turbo radika ja ülemise lõdviku vahelt tuleb õli (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 5838)
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 12.10.08 13:09 Tsiteeri
A4 1.9tdi PD 96kw 03a turbo radika ja ülemise lõdviku vahelt tuleb õli



Turbost jookseb suur jäme lõdvik radikasse ning sealt lõdvikuotsa vahelt tuleb õli,klamber on täiesti kinni keeratud.:(

http://static1.album.ee/files/705/50/large_17637680_hVVs.jpg


http://static1.album.ee/files/705/51/large_17637947_s9nr.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.08 15:27 Tsiteeri


vöta igaksjuhuks vooliku ots lahti(turbo poolt) ja kontrolli üle,et mis seis ka seespool on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 12.10.08 15:59 Tsiteeri


Ilmselt turbo lekib kergelt.
Kuuler ka siis õli täis seest.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 12.10.08 17:09 Tsiteeri


käisin vahepeal avastamas.
kolmest tikkpoldist mis hoiavad mootori küljes turbot on üks katki.Ning näha ,et tihend on tahmane,mingil määral laseb sealt läbi!!????

Tikkpolt ja mutter
http://static1.album.ee/files/705/61/large_17640498_BeRH.jpg

turbo kinnitus kõrv ,kus on tühi auk :(
http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640509_SBgY.jpg

http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640531_oBUV.jpg
ning kohad mis oli õlised
http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640507_dQCY.jpg

http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640512_4oQH.jpg

Lõdviku ots mis suundub radikasse

http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640518_3wLL.jpg

http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640521_4H81.jpg

http://static1.album.ee/files/705/62/large_17640525_naEu.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 12.10.08 17:16 Tsiteeri


kui näiteks kuuleris on õli(mida ei tohiks olla????)siis millega see sealt välja saada??pesta mingi ainega või õhuga välja lasta?
ning kas ilma stanget eest võtmata saab radikat kätte???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.08 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
kui näiteks kuuleris on õli(mida ei tohiks olla????)siis millega see sealt välja saada??pesta mingi ainega või õhuga välja lasta?
ning kas ilma stanget eest võtmata saab radikat kätte???


kunagisest kogemusest üks väga hea puhastaja on nn.kuum diisel,mille puhastus omadus on muljet avaldav.
ise olen seda meetodit kasutanud näiteks (naljakas mainida)sapika mootori välispesul(teadagi,kui öliseks nood lähevad )ja ka mootorrattal.
kuid kuidas seda kuuleril kasutada annaks,vat ei oska öelda.öhuga vaevalt seda puhtaks saad,ilmselt ikka peaksid kasutama mingit ainet ja siis hilisemal kuivatamisel pöördud öhu poole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 12.10.08 17:32 Tsiteeri


Mootori pesu vedelik kõige efektiivsem.Mõneks tunniks likku ja valma;)Aga sul vist turbo vaikselt õhtal;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alar008
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw

postitati 12.10.08 17:47 Tsiteeri


Kui radikas õli siis turbo õhtal.Võid ju radika läbi pesta aga kui turbot ei vaheta või ei remondi on see varsti samasugune.Kunagi ammu remonditi neid ainult soomes kuna eestis polnud vastavat tsentreerimispinki kuid nüüd pidi ka tallinnas mingi firma sellega tegelema.Kindel ei ole ja pead pakule ei pane kuna täpselt ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 12.10.08 17:56 Tsiteeri


Korralikku pinki pole siiani eestis ja ilmselt ei tule ka hinna tõttu.
Saab remonti saata eestist välja.
Probleemiks ilmselt ülekuumenenud võll kus seib paisub ja lükkab tihendi ära.
Pärast jahtub maha ja tõmbub tagasi, aga tihendi vahelt hakkab õli jooksma.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 12.10.08 18:05 Tsiteeri


mis muidu sellise masina turbo maksab?
Kuidas saan 100% teada ,et turbo läbi või hakkab minema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 12.10.08 18:22 Tsiteeri


Peast ei tea.
Seal valikuid ka tahaks konkreetset nr turbo pealt.
~12K selle hind.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 12.10.08 19:49 Tsiteeri


enne turbsi mahakandmist tasuks ehk vaadata korra turbost väljuvat lõdvikut... et karterituulutusest tulev õli ei saaks turbsi äraviskamise põhjuseks.

PS! tegelikult ma usun, et see turbs läbi on... aga katkend tikkpolt ei tekita veel õlileket ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 13.10.08 07:20 Tsiteeri


kas masinat võib nii käima panna, kui lõdviku võtaks kuuleri juurest lahti ja vaataks mis toimub lõdviku sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.10.08 07:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
kas masinat võib nii käima panna, kui lõdviku võtaks kuuleri juurest lahti ja vaataks mis toimub lõdviku sees.


Misasj sa pidevalt ratsid? Võta vollad maha, cooler maha, pese puhtaks, vaata turbo üle, pese ära väljast, võid sõrmega katsuda lõtku. Puhast karterituulutusvoolikud ja sõel. Kuivata asjad ja lao kokku.
Mis siin leiutada?
Mootor ei pruugi üldse käimagi minna, kui cooleri küljest volla lahti, õhulugeja on ennem turbot.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taliz
huviline



Registreerunud 26.01.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.09 07:43 Tsiteeri


tervist ultra, palun anna teada, kuidas sul see teema lahenes? Mul enda autol, sama mootoriga, ka sarnased sümptomid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 26.01.09 10:12 Tsiteeri


Ma üldiselt ei saa aru miks ei võiks neid turbosid remontida, kui seest tiivikud ja korpused veel ok on.
On olnud Eestis remonditud turbosid, millega on peale remonti lajatatud 2 barise rõhuga pea aasta aega ja ei mingit pikilõtku. Diisli mingine 0,4 bari ülerõhku pole ka teab mis suur.
Kui turbot saab uue ostuhinna eest 4-5 korda odavamalt remontida, siis miks mitte proovida.

See krdi 1,9 diisli turbo on nii väike, et imiavast ei taha pöial ja nimetisõrm kuidagi sisse mahtuda, et lõtku katsuda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 26.01.09 14:50 Tsiteeri


Kes soovib see remondib.
Kes ei viitsi jamada paneb uue.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 27.01.09 15:01 Tsiteeri


Mul oli oma A4-ga sama asi, ajas õli coolerisse, kõik kohe sul on autol turbo läbi. Tundub, et oligi selline asi, et karteri tuulutus ajas sinna kui see üldse võimalik on?
Kuna ajas jahutusvedelikku välja sai asja uuritud ja selgus, et plokikaane tihend.
Kuna oli aeg ka rihm ja veepump vahetada sai siis ka uus kaanetihend.
Nüüd kontrollisin asja enam õli ei aja sinna!!Sõidetud peale seda 8000 km.
Huvitav!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 27.01.09 22:14 Tsiteeri


Katt umbes, õhufilter umbes, võib ka õli ajada.
Vigu liiga palju Võimalikke.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 28.01.09 07:53 Tsiteeri


Enamustel diislitel on need turbo lõdvikud õlised seest juba uuest peast.Ega see ei tähenda et kohe kõigil turbod õhtal ja kui mõne ühenduse vahelt hakkab tilkuma siis järelikult ebatihe ühendus seal.Turbo kottis kui valge õlisuits taga nagu auruveduril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 29.01.09 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
Enamustel diislitel on need turbo lõdvikud õlised seest juba uuest peast.Ega see ei tähenda et kohe kõigil turbod õhtal ja kui mõne ühenduse vahelt hakkab tilkuma siis järelikult ebatihe ühendus seal.Turbo kottis kui valge õlisuits taga nagu auruveduril.



Valget õlisuitsu ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 08.05.12 18:12 Tsiteeri


täna tegin hammasrihma vahetust,ning kui alumise cooleri lõdviku lahti võtsin tuli ~200g õli välja.
Sai siis turbo maha võetud ja laiali.
Lõtk on aga mitte eriti suur,vasta seina ei käi.
Turbol sees kolm polti,üks oli lahti,kuid püsis oma augus,ei tea kas segas geomeetria tööd ka?
kas turbo on kinni olnud?aint üks jälg?
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707911_h199.jpg
Gaasiga põletas puhtaks ja traathari:D
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707927_GYQV.jpg
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707943_cSv2.jpg
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707939_Uogz.jpg
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707961_kJDN.jpg
Väljalaske ja turbo vahelt läbi lasnud.
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707949_LASS.jpg
Turbol väljas ka mõrad
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707931_zizq.jpg
http://static3.album.ee/files/1068/31/large_26707957_JnJ3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]