Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 11.10.08 11:59
|
|
|
Mootori temperatuuri info kliimaplokile?
Tere!
Küsimus selline, et kust saab kliimaplokk infot mootori temperatuuri kohta? Probleem selles, et hommikul külma autot käivitades näitab kliima displei
kohe mootori temperatuuriks 50. Sellest tingituna hakkab ka puhur kohe puhuma. Ja hea oleks teada ka kuidas seda andurit kontrollida saab.
|
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 12.10.08 17:58
|
|
|
kuidas muidu külmalt kävitub, kas laseb küünlad soojaks ka või lükkab kohe tagant ära kui süüte sisse keerad? temp andurid peakski läbi kliimaploki
käima. kontrollida oleks lihne diagnostika abil.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 12.10.08 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
Tere!
Küsimus selline, et kust saab kliimaplokk infot mootori temperatuuri kohta? Probleem selles, et hommikul külma autot käivitades näitab kliima displei
kohe mootori temperatuuriks 50. Sellest tingituna hakkab ka puhur kohe puhuma. Ja hea oleks teada ka kuidas seda andurit kontrollida saab.
|
Kliima jaoks on eraldi temp andur - salongi mineva jahutusvedeliku vooliku küljes.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.08 18:38
|
|
|
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal
isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 12.10.08 18:47
|
|
|
Sellist probleemi varem ei esinenud. Külma mootori korral ei puhunud soojendusmootor praktiliselt üldse. Ehk paar kolm kriipsu kliima tablool. Nüüd
hakkab kohe puhuma nii, et kriipsud poole peal. Olen ka enne seda kliima 51 koodi just huvi pärast vaadanud ja näinud seal ka numbreid 20+. Ei võtagi
seda näitu seal väga tõsiselt aga see esimene koht, ma arvan, mida võiks kontrollida.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 12.10.08 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal
isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele. |
S4l (võibolla ka teistel vanematel mudelitel) ei muutu see väärtus seal ilma mootori soojenemata. Samas enda A4 ja S6 keerad süüte sisse ja hakkab
ülespoole tiksuma. Niiet võta nüüd kinni millest see sõltub.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 03.11.08 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
S4l (võibolla ka teistel vanematel mudelitel) ei muutu see väärtus seal ilma mootori soojenemata. Samas enda A4 ja S6 keerad süüte sisse ja hakkab
ülespoole tiksuma. Niiet võta nüüd kinni millest see sõltub. |
Samas on mul ka A4 millel see näit enne mootori soojenemist ei liikunud kusagile. Isegi langes . Panin korraks käima ja jätsin seisma. Peale süüte uuesti sisse keeramist ja tablool 51 valimist kukkus 11 pealt
10-le. Võta nüüd kinni.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.08 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal
isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele. |
Ei ole kyll proovinud aga siis ei tohiks ju temp üldse langeda ka mitte. kerib aga 90'ni ja jääbki. omal olen vaadanud linna sõidul ja maanteel. siis
maanteel näitab mõne kraadi madalamat tempi kui linnas fooride all seistes
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 03.11.08 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal
isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele. |
Väidetavalt salvestunud temperatuurisensori vea korral ajus kasutatakse replacement väärtust, mis on käivitamisel 20 kraadi ja kasvab iga minutiga
10 kraadi. Maksimum on 85 kraadi. Siiski peaks see toimuma töötava mootoriga.
Temperatuurisensori viga salvestub kui alla 55 kraadise temperatuuriga käivituse järgselt 18 minuti pärast on temperatuur alla 70 kraadi või pinge
temperatuurisensori ahelas on alla 0,1 V või üle 4,94 V kauem kui 1 sekund.
Allikas- ALLDATA, USA variant.
|
|
|